robychopper Postat Ianuarie 17, 2004 Share Postat Ianuarie 17, 2004 ce ziceti motorulasta a fost facut in germania a fost destul de complicat sa sincronizeze cele doua motoare uitativa bine ca transmisia a ramas aceiasi cardan cutie tot mai ceva observati comenzile sunt puse in spate exact ca si pe un drag star Eu am discutat cu tipul care la facut acum vreo 3 ani in urma si am ramas surprins...... tipul a folosit un singur magnetou cel din fata la care a adaptat un platou cu doua platini in rest este cam ca si cel original are baterie incarcator daca va uitati bine chiar si carburatoarele sunt cele originale rezervorul este unul de simson sport lungit iar cadrul partea din spate este un cadru de simson awo t chiar si seaua este cea originala va salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Ianuarie 17, 2004 Autor Share Postat Ianuarie 17, 2004 cadrul este facut din doua cadruri cel din fata este cadrul de simson sport iar cel din spate este un cadru de simson awo t interesant asai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Ianuarie 17, 2004 Autor Share Postat Ianuarie 17, 2004 mai uitativa la roata din spate....a folosit butucl de la simson awo cel original de fier roata de masina a fost pur si simplu sudata pe butucul original o chestie foarte practica si simpla de facut pt cei care vor sa puna roata sau cerc pe 15 pe spate se poate folosii o geanta de dacia 1100 saqu de ww broasca care o sudati pe butucul de simson pt simson iar butucul de ural care este asemanator cu cel de simson awo,se poate folosii pt dneper,bmw vechi,m 72 sper sa fie de folos pt unii macar ce am scris salut bineinteles sudatdarea se face prima oara in puncte ,dupa accea se face surura in cordon pt rezistenta. Totul se face cu butucul prins in strug asa in acelasi timp se poate si centra roata ,echilibra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metallking Postat Ianuarie 18, 2004 Share Postat Ianuarie 18, 2004 ok.foarte interesant...asta inseamna ca tipu` are 8 viteze?! wow! si inca ceva roby, eu stiam ca se numesc DRAGSTER si nu DRAGSTAR. DRAGSTAR. stiu ca este un model yamaha? daca nu ma insel! oricum nu stiu daca e asa,dar vreau sa stiu si eu cum se scrie corect,pentru ca am fost acuzat ca nu fac "literatura" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Ianuarie 18, 2004 Autor Share Postat Ianuarie 18, 2004 ok eu cred ca nu ma pun sa fac gramatica acum ok cit despre 8 viteze......te inseli cum vrei tu sa aibe 8 viteze doar cutia de viteze din spate functioneaza cutia din fata este goala,mai bine spus are doar flansa de legatura intre cele doua motoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metallking Postat Ianuarie 18, 2004 Share Postat Ianuarie 18, 2004 ok m-am prins . thanks. dar ar fi fost misto, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Ianuarie 19, 2004 Share Postat Ianuarie 19, 2004 ok.foarte interesant...asta inseamna ca tipu` are 8 viteze?! wow! ... ok m-am prins . thanks. dar ar fi fost misto, nu? Calculul nu prea merge mestere Cat despre platoul ala cu platini, eu ma asteptam sa dea simultan scanteie la ambii cilindri, doar ca una sa fie pierduta pe evacuare...mi se pare mai simplu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Ianuarie 19, 2004 Share Postat Ianuarie 19, 2004 Cum ar fi insa sa faci un boxer din doua motoare de Simson ? Tot ce trebuie facut - culcate cele doua motoare la orizontala. Intrebarea este care e cea mai buna metoda de a cupla cele doua motoare....prima idee care imi vine este folosirea unul lant pe doua pinioane identice montate pe axul de la iesirea din cutiile de viteze... Cred ca motorul functioneaza si in pozitie orizontala, singura problema ar fi epuratorul de gaze de carter si montarea unor flanse pentru carburatoare, plus gandirea unor noi prinderi care sa tina motoarele respective pe cadru si semeringuri ca lumea pe la cutie, sa nu curga uleiul peste tot... Sincronizarea ambreiajelor nu cred ca e asa grava, nu trebuie sa fie ceas, iar pentru carburatoare, rola dubla la acceleratie si gata. E... povesti, desigur, pompa de ulei nu cred ca mai are de unde sa traga, plus ca nu stiu daca au loc doua motoare acolo... Totusi... e o idee noua... si 500cmc nu suna rau... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Ianuarie 19, 2004 Autor Share Postat Ianuarie 19, 2004 raspuns..... la baia de ulei si la ungere nu teai gindit..... hai sa vad ceti trece prin cap???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Ianuarie 19, 2004 Share Postat Ianuarie 19, 2004 Pai m-am mai gandit o tura si mi-am dat seama ca oricum nu e nevoie sa culc cele doua motoare. E suficient doar sa le inclin putin pe fiecare, daca nu intra chiar paralele amandoua, pe niste piese de legatura intre prinderile motoarelor si prinderile din cadru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Ianuarie 19, 2004 Autor Share Postat Ianuarie 19, 2004 Pai m-am mai gandit o tura si mi-am dat seama ca oricum nu e nevoie sa culc cele doua motoare. E suficient doar sa le inclin putin pe fiecare, daca nu intra chiar paralele amandoua, pe niste piese de legatura intre prinderile motoarelor si prinderile din cadru. gindestete sa folosesti un bloc motor de la un boxer mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.