OLY Postat Martie 10, 2006 Share Postat Martie 10, 2006 nu demult...cea mai folosita viteza a micutei mele a inceput sa cloncane urat si la ture multe si anume 12 -13 mii sare (cateodata) MI-E FRICA SA NU-SI FACA OBICEI DIN ASTA.........ce e de facut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciurymetart Postat Martie 10, 2006 Share Postat Martie 10, 2006 nasol oly... craboti,pinionu de a doua, harta din cutie,furcile din ea...poate fi oricare dintre ele... cred ca pinionu de a doua e frant sau in curs de... ,si dupa el trage si pe celelalte de obicei... ar trebui sa mergi undeva sa se uite la ea! asfalt uscat si toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sckhreech Postat Martie 10, 2006 Share Postat Martie 10, 2006 este devina pinionul de a2-a din cutie....mai exact crabotii....si o sa devina un obicei..si dupa aceea o sa le traga si pe celelalte dupa el......asta vb din experienta va trebui sa cutia......si sa scoti trenul de pinioane de :sus"..cel cu vitezele 1, 2, si 3...sa il desfaci bucati...dar sa tii minte ordinea exacta a fiecarei saibe si dintantier...(cel mai bine pe sfoara)....te uiti ce pinioane sunt uzate si le schimbi.....verifici furcile daca sunt drepte....sunt 3 furci....verifici harta daca este belita.....adica cilindrul ala cu santuri in el pe care intra capetele de le furci......si schimbi daca mai este ceva de schimbat de obicei la suzuki nu se belesc furcile...ci crabotii de pe pinioane....sa nu incerci sa ii rectifici deoarece nu o sa mearga bafta si daca mai vrei inf ai nr meu de tel mai jos P.S........vezi sa nu ai surpriza sa iti blocheze roata ca se pate ...asa ca mergi mai incet...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Martie 10, 2006 Share Postat Martie 10, 2006 de rectificat poate da' nu tine mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sckhreech Postat Martie 10, 2006 Share Postat Martie 10, 2006 de rectificat poate da' nu tine mult! am rectificat eu la un tip care cu asta se ocupa si au tinut aproximativ......200 de metri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 11, 2006 Admin Share Postat Martie 11, 2006 este devina pinionul de a2-a din cutie....mai exact crabotii....si o sa devina un obicei..si dupa aceea o sa le traga si pe celelalte dupa el......asta vb din experienta va trebui sa cutia......si sa scoti trenul de pinioane de :sus"..cel cu vitezele 1, 2, si 3...sa il desfaci bucati...dar sa tii minte ordinea exacta a fiecarei saibe si dintantier...(cel mai bine pe sfoara)....te uiti ce pinioane sunt uzate si le schimbi.....verifici furcile daca sunt drepte....sunt 3 furci....verifici harta daca este belita.....adica cilindrul ala cu santuri in el pe care intra capetele de le furci......si schimbi daca mai este ceva de schimbat de obicei la suzuki nu se belesc furcile...ci crabotii de pe pinioane....sa nu incerci sa ii rectifici deoarece nu o sa mearga bafta si daca mai vrei inf ai nr meu de tel mai jos P.S........vezi sa nu ai surpriza sa iti blocheze roata ca se pate ...asa ca mergi mai incet...... Asa este,nu mai merge cu ea,se poate sparge vreo furca sau dintii la vreun pinion pe acolo si fhuti toata cutia aiurea.Daca se intimpla sa ai si viteza mare se blocheaza spatele si-ti iei freza mare de tot!Cauta sa schimbi ce este uzat pe acolo,dar constatarea sa ti-o faca un mecanic bun care se pricepe la cutii,orice uzura cit de mica neobservata este vitala la ce forte sunt intr-o cutie.Partea proasta este ca o sa te coste destul de mult,cel mai mic pinion de acolo nu-l gasesti sub 90 iepuroi. Bafta multa Luigi Vicol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OLY Postat Martie 12, 2006 Autor Share Postat Martie 12, 2006 este devina pinionul de a2-a din cutie....mai exact crabotii....si o sa devina un obicei..si dupa aceea o sa le traga si pe celelalte dupa el......asta vb din experienta va trebui sa cutia......si sa scoti trenul de pinioane de :sus"..cel cu vitezele 1, 2, si 3...sa il desfaci bucati...dar sa tii minte ordinea exacta a fiecarei saibe si dintantier...(cel mai bine pe sfoara)....te uiti ce pinioane sunt uzate si le schimbi.....verifici furcile daca sunt drepte....sunt 3 furci....verifici harta daca este belita.....adica cilindrul ala cu santuri in el pe care intra capetele de le furci......si schimbi daca mai este ceva de schimbat de obicei la suzuki nu se belesc furcile...ci crabotii de pe pinioane....sa nu incerci sa ii rectifici deoarece nu o sa mearga bafta si daca mai vrei inf ai nr meu de tel mai jos P.S........vezi sa nu ai surpriza sa iti blocheze roata ca se pate ...asa ca mergi mai incet...... multzam cu tonele dar ceea ce am auzit nu prea ma bucura...am sa-mi bag nasul sa vad ce e in neregula dar deocamdata facem niste bani de back up oricum pe viitor ce ziceti sa renunt la mersul meu in mii de ture ? Asta sa fi cauzat rahatul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Martie 12, 2006 Share Postat Martie 12, 2006 logic ca asta a cauzat rahatul! mergi si tu mai normal, nu spune nimeni sa nu o mai fortezi da' nu tot timpu'! in plus cred ca iti pare rau cand mergi normal si consuma 5%, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoMax Postat Martie 12, 2006 Share Postat Martie 12, 2006 Salut. Exista o regula :PANA NU DESFACI SI VEZI, NU STII 100 %. Am patit-o de multe ori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Martie 12, 2006 Share Postat Martie 12, 2006 multzam cu tonele dar ceea ce am auzit nu prea ma bucura...am sa-mi bag nasul sa vad ce e in neregula dar deocamdata facem niste bani de back up oricum pe viitor ce ziceti sa renunt la mersul meu in mii de ture ? Asta sa fi cauzat rahatul ? Din ce an e gsxr-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sckhreech Postat Martie 12, 2006 Share Postat Martie 12, 2006 multzam cu tonele dar ceea ce am auzit nu prea ma bucura...am sa-mi bag nasul sa vad ce e in neregula dar deocamdata facem niste bani de back up oricum pe viitor ce ziceti sa renunt la mersul meu in mii de ture ? Asta sa fi cauzat rahatul ? VEZI EXACT ce s-0a stricat si masoara si furcile si compara cu manualul cu uzura maxima..etc...pinioanele sunt cateva sute de epuroi...vre-o 200...si nu s-a stricat de la ture.....s-a stricat de la schimbat in carja fara abreiaj.....ca in ture la motoarele si transmisiile aste a este ceva normal..dar folosite corespunzator.... Bafta si sa ne zici ce ai facut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OLY Postat Martie 12, 2006 Autor Share Postat Martie 12, 2006 Din ce an e gsxr-ul? din 98 e micutza ......a fost un chilipir......incet incet incep sa-mi dau seama k nu e o motocicleta de buzunarul meu (de acum) asta e strangem din....... si trecem noi cumva peste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OLY Postat Martie 17, 2006 Autor Share Postat Martie 17, 2006 am desfacut si baiatul meu sfatuitor mai precaut decat un doctor a zis ca e cazu sa iau tot craboti furca ....TOATA a 2-a ......se lasa cu 300 e ...o pun un pic pe bara rahatzi pe roata si tocmai vine primavara si iese soarele se usuca asfaltu ........ (( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OLY Postat Martie 26, 2006 Autor Share Postat Martie 26, 2006 BACK ON THE ROAD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.