Aleko Postat Martie 19, 2006 Share Postat Martie 19, 2006 Parerea mea este ca nu ai calarit destul Niprul ca sa stii ce vrei de la el. Despre saua cu arc de M pot sa spun ca nu amortizeaza cine stie ce socurile, si fara suspensia motocicletei ar fi destul de incomod de condus. Io la M ma confrunt cu problema unei suspensii fata proasta, simeringuri duse, si este chiar neplacut. Si asta in conditiile mersului pe sosea. Deja Niprul tau nu mai face fata pe teren accidentat. Pune-ti intrebari de genul: cat de bine rezista transmisia finala la solicitarea data de roata spate, si ce schimbari aduce roata spate consumului, vitezei, manevrabilitatii. Poate nu te framanta asta. Pe langa ca strica mult din placerea condusului, un cadru rigid, in conditiile noastre de drum inseamna socuri repetate si periculoase pentru cadru, motor. Pentru mine conteaza asta. A venit primavara, scoate Niprul si hai la plimbare in grup. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Martie 19, 2006 Share Postat Martie 19, 2006 Pentru tipu care ma citeaza,crezind ca a facut o remarca inteligenta,vezi ca mai sint si alte posibilitati,normal ca de inspiratie vestica,ca aia au experienta mai mare,daca ai vre-o idee de ce nu pui si tu o schita,ceva,ca sa ne luminam si noi? Uite ceva la repezeala,de inspiratie vestica.Bascula gen hard tail,bagi un amortizor(de fapt 2,unu pe o parte,unu pe alta)in locul tevilor superioare,cred ca s-a inteles ideea,restu depinde de imaginatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Martie 19, 2006 Share Postat Martie 19, 2006 Pentru tipu care ma citeaza,crezind ca a facut o remarca inteligenta,vezi ca mai sint si alte posibilitati,normal ca de inspiratie vestica,ca aia au experienta mai mare,daca ai vre-o idee de ce nu pui si tu o schita,ceva,ca sa ne luminam si noi? Uite ceva la repezeala,de inspiratie vestica.Bascula gen hard tail,bagi un amortizor(de fapt 2,unu pe o parte,unu pe alta)in locul tevilor superioare,cred ca s-a inteles ideea,restu depinde de imaginatie. daca cumva te referi la mine,ar fi bine sa vorbesti respectuos,nu cred ca am vorbit fara respect.... solutia oferita de tine nu cred ca e viabila.... B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Martie 20, 2006 Share Postat Martie 20, 2006 Solutia am vazut-o la un custom si mi s-a parut interesanta,practic s-a realizat un compromis intre hard si soft,cu pastrarea aspectului clasic. De ce crezi ca nu ar merge,s-au inclinat mult amortizoarele,sau ce? Normal ca motoru pe care le-am vazut nu era facut pt. Romania,da pt. Romania nu cred ca-s facute decit camioanele,da si alea se strica pe drumurile noastre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Martie 20, 2006 Share Postat Martie 20, 2006 Motorul e misto,da omu vroia cadru hardtail clasic(cine stie cunoaste),daca tai amortizoarele nu-l faci decit rigid,da unde-i aspectu? Tot nu are spate de hardtail,da-ti rupe tie coloana,deci pierzi.Mie mi-a venit o idee cum sa-i dai oaresce aspect de hardtail,da sa aiba amortizoare,cu un minim de modificari,ca sa ma faci si un ITP cu el,trebuie doar sa fac schita si o postez,ca sa aud pareri. Pentru tipu care ma citeaza,crezind ca a facut o remarca inteligenta,vezi ca mai sint si alte posibilitati,normal ca de inspiratie vestica,ca aia au experienta mai mare,daca ai vre-o idee de ce nu pui si tu o schita,ceva,ca sa ne luminam si noi? Uite ceva la repezeala,de inspiratie vestica.Bascula gen hard tail,bagi un amortizor(de fapt 2,unu pe o parte,unu pe alta)in locul tevilor superioare,cred ca s-a inteles ideea,restu depinde de imaginatie. din ce ai postat aici,adica motorul cu cadru rigid,si schita ta cu amortizorul inclus in bratul superior al basculei rigide,nu seamana cu ultima poza postata de tine....sunt 2 chestii diferite.... nici una dintre ele nu pastreaza aspectul de cadru rigid,fiind prea evidente amortizoarele..... daca ar fi sa ne luam dupa schita ta,si am inlocui bratul superior, de la un cadru rigid,cu amortizoare,nici macar nu ar functiona.....daca ar fi insa o bascula mobila,dar care arata a rigida,si am pune telescoapele unde zici tu,nu ar mai arata a rigid.....no offence. B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Martie 20, 2006 Share Postat Martie 20, 2006 Ultima poza nu are legatura cu problema,e o variatiune pe teme de amortizare. Chestia care am prezentat-o e luata de la un custom si omu a vrut sa fie original probabil. Eu am propus-o ca o alta solutie la amortizorul ascuns sub cadru,care bineinteles ca poate fi montat fara probleme. Cred ca ce ziceam eu e mai usor de construit si sper sa pun ideea in practica cit mai curind,ca sa pot spune exact cum merge. Deocamdata nu e bani de inventii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Martie 22, 2006 Share Postat Martie 22, 2006 (editat) In primul rand tin sa multumesc tuturor cale care m-au "felicitat" pentru isprava de luna trecuta. Luni la ora 17 m-am facut zdrentze cu niste vin sarbatorind o luna de cand m-am nascut iar. Revenind la problema rigid - non-rigid tin sa precizez ca motocicleta mea a fost facuta rigid prin eliminarea amortizorului si inlocuirea cu o tzeava. Tinuta de drum a motocicletei e minunata, dar exista avantaje si dezavantaje. dezavantajele sunt ca daca nu stii cum sa stai pe un rigid o sa te doara spatele destul de tare, fundul mai putin. trebuie sa ai mereu spatele usor indoit, asfel incat coloana sa nu preia socurile evitand astfel tasarea vertebrelor. Nu este prea comod, dar nu cred ca exista senzatie mai minunata de cat sa simti fiecare vibratie a motorului, sa simti cand pierzi si cand prinzi iar aderentza, sa vezi cum intrii intr-o curba stiind ca o sa iesi sigur si curat din ea, sa simti cum te lipesti de motocicleta pe serpentine, sa eviti efectul ala de mers cu barca pe care l-am simtit la motoarele cu amortizor. Eu sunt pro rigid, indiferent de gropi. Editat Martie 22, 2006 de boieru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fi|oz0phu' Postat Martie 22, 2006 Share Postat Martie 22, 2006 >13-Todesengel, Toti stim ca un chopper adevarat are cadru rigid,dar un cadru rigid ,dupa mine,e doar pentru aspect...adica pentru show-bikes. Pe langa faptul ca un cadru rigid pe drumurile noastre e sinucidere,el si afecteaza performantele motocicletei,su cel putin asa am auzit. Daca vrei sa'l faci rigid,go for it,dar spatele tau are de suferit. Si inca ceva..decat sa micesti arcurile din spate pana e rigid..mai bine nu fa nimic..pt ca nu imbunatateste aspectul deloc (ba chiar dinpotriva). cadru rigid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
13 Todesengel Postat Martie 22, 2006 Autor Share Postat Martie 22, 2006 >13-Todesengel, Toti stim ca un chopper adevarat are cadru rigid,dar un cadru rigid ,dupa mine,e doar pentru aspect...adica pentru show-bikes. Pe langa faptul ca un cadru rigid pe drumurile noastre e sinucidere,el si afecteaza performantele motocicletei,su cel putin asa am auzit. Daca vrei sa'l faci rigid,go for it,dar spatele tau are de suferit. Si inca ceva..decat sa micesti arcurile din spate pana e rigid..mai bine nu fa nimic..pt ca nu imbunatateste aspectul deloc (ba chiar dinpotriva). cadru rigid ..nici mie nu-mi place ideea ci "micitul"de arcuri....cam asa vad eu problema(fotografie atasata) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fi|oz0phu' Postat Martie 23, 2006 Share Postat Martie 23, 2006 ..nici mie nu-mi place ideea ci "micitul"de arcuri....cam asa vad eu problema(fotografie atasata) O vezi foarte frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.