Sari la conținut

Cadru Rigid


13 Todesengel
 Share

Postări Recomandate

Parerea mea este ca nu ai calarit destul Niprul ca sa stii ce vrei de la el.

Despre saua cu arc de M pot sa spun ca nu amortizeaza cine stie ce socurile, si fara suspensia motocicletei ar fi destul de incomod de condus.

Io la M ma confrunt cu problema unei suspensii fata proasta, simeringuri duse, si este chiar neplacut. Si asta in conditiile mersului pe sosea. Deja Niprul tau nu mai face fata pe teren accidentat. Pune-ti intrebari de genul: cat de bine rezista transmisia finala la solicitarea data de roata spate, si ce schimbari aduce roata spate consumului, vitezei, manevrabilitatii. Poate nu te framanta asta.

Pe langa ca strica mult din placerea condusului, un cadru rigid, in conditiile noastre de drum inseamna socuri repetate si periculoase pentru cadru, motor. Pentru mine conteaza asta.

A venit primavara, scoate Niprul si hai la plimbare in grup.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru tipu care ma citeaza,crezind ca a facut o remarca inteligenta,vezi ca mai sint si alte posibilitati,normal ca de inspiratie vestica,ca aia au experienta mai mare,daca ai vre-o idee de ce nu pui si tu o schita,ceva,ca sa ne luminam si noi? :cheers:

 

Uite ceva la repezeala,de inspiratie vestica.Bascula gen hard tail,bagi un amortizor(de fapt 2,unu pe o parte,unu pe alta)in locul tevilor superioare,cred ca s-a inteles ideea,restu depinde de imaginatie.

post-5541-1142792760_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru tipu care ma citeaza,crezind ca a facut o remarca inteligenta,vezi ca mai sint si alte posibilitati,normal ca de inspiratie vestica,ca aia au experienta mai mare,daca ai vre-o idee de ce nu pui si tu o schita,ceva,ca sa ne luminam si noi? :cheers:

 

Uite ceva la repezeala,de inspiratie vestica.Bascula gen hard tail,bagi un amortizor(de fapt 2,unu pe o parte,unu pe alta)in locul tevilor superioare,cred ca s-a inteles ideea,restu depinde de imaginatie.

 

 

daca cumva te referi la mine,ar fi bine sa vorbesti respectuos,nu cred ca am vorbit fara respect....

solutia oferita de tine nu cred ca e viabila....

 

 

B.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Solutia am vazut-o la un custom si mi s-a parut interesanta,practic s-a realizat un compromis intre hard si soft,cu pastrarea aspectului clasic. De ce crezi ca nu ar merge,s-au inclinat mult amortizoarele,sau ce? Normal ca motoru pe care le-am vazut nu era facut pt. Romania,da pt. Romania nu cred ca-s facute decit camioanele,da si alea se strica pe drumurile noastre.

post-5541-1142831664_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul e misto,da omu vroia cadru hardtail clasic(cine stie cunoaste),daca tai amortizoarele nu-l faci decit rigid,da unde-i aspectu? Tot nu are spate de hardtail,da-ti rupe tie coloana,deci pierzi.Mie mi-a venit o idee cum sa-i dai oaresce aspect de hardtail,da sa aiba amortizoare,cu un minim de modificari,ca sa ma faci si un ITP cu el,trebuie doar sa fac schita si o postez,ca sa aud pareri.

 

 

Pentru tipu care ma citeaza,crezind ca a facut o remarca inteligenta,vezi ca mai sint si alte posibilitati,normal ca de inspiratie vestica,ca aia au experienta mai mare,daca ai vre-o idee de ce nu pui si tu o schita,ceva,ca sa ne luminam si noi? :cheers:

 

Uite ceva la repezeala,de inspiratie vestica.Bascula gen hard tail,bagi un amortizor(de fapt 2,unu pe o parte,unu pe alta)in locul tevilor superioare,cred ca s-a inteles ideea,restu depinde de imaginatie.

 

 

 

din ce ai postat aici,adica motorul cu cadru rigid,si schita ta cu amortizorul inclus in bratul superior al basculei rigide,nu seamana cu ultima poza postata de tine....sunt 2 chestii diferite....

nici una dintre ele nu pastreaza aspectul de cadru rigid,fiind prea evidente amortizoarele.....

daca ar fi sa ne luam dupa schita ta,si am inlocui bratul superior, de la un cadru rigid,cu amortizoare,nici macar nu ar functiona.....daca ar fi insa o bascula mobila,dar care arata a rigida,si am pune telescoapele unde zici tu,nu ar mai arata a rigid.....no offence.

 

 

B.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ultima poza nu are legatura cu problema,e o variatiune pe teme de amortizare. Chestia care am prezentat-o e luata de la un custom si omu a vrut sa fie original probabil. Eu am propus-o ca o alta solutie la amortizorul ascuns sub cadru,care bineinteles ca poate fi montat fara probleme. Cred ca ce ziceam eu e mai usor de construit si sper sa pun ideea in practica cit mai curind,ca sa pot spune exact cum merge.

 

Deocamdata nu e bani de inventii. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand tin sa multumesc tuturor cale care m-au "felicitat" pentru isprava de luna trecuta. Luni la ora 17 m-am facut zdrentze cu niste vin sarbatorind o luna de cand m-am nascut iar. Revenind la problema rigid - non-rigid tin sa precizez ca motocicleta mea a fost facuta rigid prin eliminarea amortizorului si inlocuirea cu o tzeava. Tinuta de drum a motocicletei e minunata, dar exista avantaje si dezavantaje. dezavantajele sunt ca daca nu stii cum sa stai pe un rigid o sa te doara spatele destul de tare, fundul mai putin. trebuie sa ai mereu spatele usor indoit, asfel incat coloana sa nu preia socurile evitand astfel tasarea vertebrelor. Nu este prea comod, dar nu cred ca exista senzatie mai minunata de cat sa simti fiecare vibratie a motorului, sa simti cand pierzi si cand prinzi iar aderentza, sa vezi cum intrii intr-o curba stiind ca o sa iesi sigur si curat din ea, sa simti cum te lipesti de motocicleta pe serpentine, sa eviti efectul ala de mers cu barca pe care l-am simtit la motoarele cu amortizor. Eu sunt pro rigid, indiferent de gropi.

Editat de boieru'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

>13-Todesengel,

Toti stim ca un chopper adevarat are cadru rigid,dar un cadru rigid ,dupa mine,e doar pentru aspect...adica pentru show-bikes. Pe langa faptul ca un cadru rigid pe drumurile noastre e sinucidere,el si afecteaza performantele motocicletei,su cel putin asa am auzit. Daca vrei sa'l faci rigid,go for it,dar spatele tau are de suferit.

Si inca ceva..decat sa micesti arcurile din spate pana e rigid..mai bine nu fa nimic..pt ca nu imbunatateste aspectul deloc (ba chiar dinpotriva). :cheers:

 

cadru rigid

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

>13-Todesengel,

Toti stim ca un chopper adevarat are cadru rigid,dar un cadru rigid ,dupa mine,e doar pentru aspect...adica pentru show-bikes. Pe langa faptul ca un cadru rigid pe drumurile noastre e sinucidere,el si afecteaza performantele motocicletei,su cel putin asa am auzit. Daca vrei sa'l faci rigid,go for it,dar spatele tau are de suferit.

Si inca ceva..decat sa micesti arcurile din spate pana e rigid..mai bine nu fa nimic..pt ca nu imbunatateste aspectul deloc (ba chiar dinpotriva). :cheers:

 

cadru rigid

 

..nici mie nu-mi place ideea ci "micitul"de arcuri....cam asa vad eu problema(fotografie atasata)

post-8289-1143065796_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...