Survolaj Postat Iunie 24, 2009 Share Postat Iunie 24, 2009 N'ai mentionat despre ce motor vorbesti... Si intr'adevar, am uitat si eu sa specific ca cele doua kit'uri pe care le'am incercat au avut "dog-bones" cu 8mm si respectiv 10mm mai scurte ceea ce au permis o ridicare efectiva a spatelui cu cca 4 si 5 cm !!! In aceste conditii pur si simplu se arunca imediat in curbe iar anvelopele mergeau duse la capat fara sa mai polizeze scaritele sau toba. Explica-mi si mie ca nu inteleg, daca dog-bones alea sunt mai scurte, eu stiu ca daca le lungesti pe alea motorul va fi mai inalt, respectiv daca sunt mai scurte decat in fabrica se coboara. Daca gresesc corecteaza-ma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 24, 2009 Share Postat Iunie 24, 2009 Explica-mi si mie ca nu inteleg, daca dog-bones alea sunt mai scurte, eu stiu ca daca le lungesti pe alea motorul va fi mai inalt, respectiv daca sunt mai scurte decat in fabrica se coboara. Daca gresesc corecteaza-ma. "Dog bones" sunt link-urile ce formeaza parghia dintre capatul inferior al telescopului si bascula. Datorita faptului ca sunt pozitionate SUB bascula, scurtarea lor coboara bascula, respectiv ridica motorul de spate. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iunie 24, 2009 Share Postat Iunie 24, 2009 "Dog bones" sunt link-urile ce formeaza parghia dintre capatul inferior al telescopului si bascula. Datorita faptului ca sunt pozitionate SUB bascula, scurtarea lor coboara bascula, respectiv ridica motorul de spate. Ride Safe! Deci ele trag bascula in jos. Dar cand le pui nu trebuie sa mai umbli si pe la amortizor? un arc ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 24, 2009 Share Postat Iunie 24, 2009 Deci ele trag bascula in jos. Dar cand le pui nu trebuie sa mai umbli si pe la amortizor? un arc ceva? In general exista o limita maxima de scurtare a "dogbones"-urilor care daca este depasita telescopul va freca in locasul sau din bascula. Valorile difera de la motor la motor. In general insa se merge pe maxim 10mm scurtare ce confera o ridicare a spatelui de cca 50mm. Referitor la celalata intrebare ... si eu incerc sa aflu acelasi lucru, daca cineva care a experimentat cu kit de ridicare a reusit sa rezolve problema transferulu inegal de greutate... si mai ales cum! Ride SAfe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Iulie 28, 2009 Share Postat Iulie 28, 2009 (editat) esti sigur de ce ai scris? Pai...infiletez-slabesc...desfiletez-incordez.....ori e dependenta de sala ori numai stii ce e ala sens trigonometric,respectiv anti-trigonometric.Cat de prost poti fii ca sa zici asa ceva???? Si eu...daca merg cu 30 la ora ajung mai repede decat daca merg cu 280... . Editat Iulie 28, 2009 de Mihai_J4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Iulie 29, 2009 Share Postat Iulie 29, 2009 repet am modificat doua motoare anul asta cine vrea indrumari sa ma caute sa lase un tel si sun eu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelijus Postat Iulie 29, 2009 Share Postat Iulie 29, 2009 Salutare, mie mi-a facut Doru piesa pentru un Dominator si l-am coborat cu aproape 6 cm. Stie ce vorbeste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.