Sari la conținut

Probleme cu bicicleta


Postări Recomandate

Am un RF600 '94.

Problema: Pun bujii noi, merg 100km si apoi incep cilindrii sa nu mai imi porneasca. In timp ce merge scoate fum alb. Cand desfac bujiile sunt ude si din cate imi dau eu seama e ulei. Segmentii sunt de vina?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fumul alb de fapt e abur si e asociat cu belele la circuitul de racire, garnitura de chiulasa etc. La pornire, mai ales daca e rece e normal sa scoata o perioada de timp.

Fumul alb-albastrui e semn al uleiului ars si in primul rand iti dai seama si la miros (uleiul ars are miros inconfundabil).

Primul lucru usor de facut e sa verifici nivelul uleiului sa vezi daca mananca in limite decente (de obicei este specificat in manual aceste limite).

 

P.S. Am uitat. Sa verifici si nivelul lichidului de racire.

Editat de Jorj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un RF600 '94.

Problema: Pun bujii noi, merg 100km si apoi incep cilindrii sa nu mai imi porneasca. In timp ce merge scoate fum alb. Cand desfac bujiile sunt ude si din cate imi dau eu seama e ulei. Segmentii sunt de vina?

 

Segmenti sau compresie...ia si tu o compresie mai intai, vezi cum stai si apoi sa te gandesti la segmenti :rolleyes: Daca merge cu fum alb...cam papa ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Segmenti sau compresie...ia si tu o compresie mai intai, vezi cum stai si apoi sa te gandesti la segmenti :rolleyes: Daca merge cu fum alb...cam papa ulei.

nu e acelasi lucru? ... un fel de pleonasm...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inainte de a schimba bujiile facea vreo problema ? Daca nu, atunci prin logica cea mai elementara rezulta ca bujiile sunt nepotrivite pentru motorul tau. Indiferent cat sunt de scumpe sau ce tehnologie avansata au, daca sunt bujii de "racing", atunci sunt prea reci si nu ating temperatura de auto-curatzare, se umplu de ulei si rezulta ardere incompleta, care face sa iasa fum pe toba.

Pune la loc bujiile dinainte si vezi diferenta.

Daca la fel facea si inainte, atunci da, sunt lucruri grave in motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inainte avea CR8E si acum am CR9E, NGK, fara tehnologii reising ambele. Bujiile vechi le-am schimbat pentru ca incepuse sa nu mearga bine motorul, dar nu am verificat filtrul de aer inainte, care era praf. Intre timp cele vechi le-am aruncat ca erau innegrite(fara ulei) si mi-am schimbat filtrul de aer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

8 si 9 sunt indici de bujie calda sau rece. Daca la tine in manual scrie 9 atunci pe 9 mergi. Schimbarea bujiei pe acesti parametrii se iau in calcul cand tunezi motorul si nu cred ca ai vreun tunning serios facut la ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...