kcuf_di Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Am un RF600 '94. Problema: Pun bujii noi, merg 100km si apoi incep cilindrii sa nu mai imi porneasca. In timp ce merge scoate fum alb. Cand desfac bujiile sunt ude si din cate imi dau eu seama e ulei. Segmentii sunt de vina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorj Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 (editat) Fumul alb de fapt e abur si e asociat cu belele la circuitul de racire, garnitura de chiulasa etc. La pornire, mai ales daca e rece e normal sa scoata o perioada de timp. Fumul alb-albastrui e semn al uleiului ars si in primul rand iti dai seama si la miros (uleiul ars are miros inconfundabil). Primul lucru usor de facut e sa verifici nivelul uleiului sa vezi daca mananca in limite decente (de obicei este specificat in manual aceste limite). P.S. Am uitat. Sa verifici si nivelul lichidului de racire. Editat Iunie 22, 2009 de Jorj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Am un RF600 '94.Problema: Pun bujii noi, merg 100km si apoi incep cilindrii sa nu mai imi porneasca. In timp ce merge scoate fum alb. Cand desfac bujiile sunt ude si din cate imi dau eu seama e ulei. Segmentii sunt de vina? Segmenti sau compresie...ia si tu o compresie mai intai, vezi cum stai si apoi sa te gandesti la segmenti Daca merge cu fum alb...cam papa ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Segmenti sau compresie...ia si tu o compresie mai intai, vezi cum stai si apoi sa te gandesti la segmenti Daca merge cu fum alb...cam papa ulei. nu e acelasi lucru? ... un fel de pleonasm... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Inainte de a schimba bujiile facea vreo problema ? Daca nu, atunci prin logica cea mai elementara rezulta ca bujiile sunt nepotrivite pentru motorul tau. Indiferent cat sunt de scumpe sau ce tehnologie avansata au, daca sunt bujii de "racing", atunci sunt prea reci si nu ating temperatura de auto-curatzare, se umplu de ulei si rezulta ardere incompleta, care face sa iasa fum pe toba. Pune la loc bujiile dinainte si vezi diferenta. Daca la fel facea si inainte, atunci da, sunt lucruri grave in motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kcuf_di Postat Iunie 22, 2009 Autor Share Postat Iunie 22, 2009 Inainte avea CR8E si acum am CR9E, NGK, fara tehnologii reising ambele. Bujiile vechi le-am schimbat pentru ca incepuse sa nu mearga bine motorul, dar nu am verificat filtrul de aer inainte, care era praf. Intre timp cele vechi le-am aruncat ca erau innegrite(fara ulei) si mi-am schimbat filtrul de aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Ia o compresie First thing Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kcuf_di Postat Iunie 22, 2009 Autor Share Postat Iunie 22, 2009 (editat) Ok o sa o iau. Editat Iunie 22, 2009 de kcuf_di Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 8 si 9 sunt indici de bujie calda sau rece. Daca la tine in manual scrie 9 atunci pe 9 mergi. Schimbarea bujiei pe acesti parametrii se iau in calcul cand tunezi motorul si nu cred ca ai vreun tunning serios facut la ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.