Sari la conținut

AJUTORRRR


Postări Recomandate

Salut.

Am si eu mare nevoie de ajutor din partea celor care stiu mecanica (moto)

Am o aprilia de RS 125 din 2005 si un cadru de aprilia RS 125 din 1995, si vreau sa pun cadrul de pe moto din `95 pe moto din `05

Acum intrebarea mea care este : pot face schimbul ?????? cadrul celei din `95 este acelasi cu cel din `05` ??????

Msi si asfalt uscat

 

 

 

 

 

 

P.S. - Astept raspunsul vostru . Multumesc

Editat de Diabolic_Nightwing
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intreaba la RAR cel mai bine daca e legal si se poate face asta...mai ales vorbind de ACTE daca ar fi ok.

Ma gandes ca fiind vorba de aceeasi capacitate cilindrica ar trebui sa se poata face... zic si eu :disappointed:

Editat de sailordana8
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Am si eu mare nevoie de ajutor din partea celor care stiu mecanica (moto)

Am o aprilia de RS 125 din 2005 si un cadru de aprilia RS 125 din 1995, si vreau sa pun cadrul de pe moto din `95 pe moto din `05

Acum intrebarea mea care este : pot face schimbul ?????? cadrul celei din `95 este acelasi cu cel din `05` ??????

Msi si asfalt uscat

 

 

 

 

 

 

P.S. - Astept raspunsul vostru . Multumesc

 

Pai daca tu nu stii cu ambele cadre in fata,daca se poate face schimbul,tehnic vorbind,cine sa stie?Ia si masoara.Din punct de vedere legal cred ca se poate,dar cu conditia sa ai actele necesare la acel cadru,caci are o serie si el,nu?Altfel nu ai cum,nu se poate.Noul cadru cu seria lui v-a fi trecut in CIV,eu vorbesc acum in cazul caci tu ai inmatriculat mobra.Modificarea ,faptica trebuie facuta la un atelier specializat pentru ca iti trebuie la RAR o hartie cum ca e facut acest schimb de un personal autorizat si agreat de RAR.Daca te pricepi tu,fa tu asta,dar rezolva hartia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Am si eu mare nevoie de ajutor din partea celor care stiu mecanica (moto)

Am o aprilia de RS 125 din 2005 si un cadru de aprilia RS 125 din 1995, si vreau sa pun cadrul de pe moto din `95 pe moto din `05

Acum intrebarea mea care este : pot face schimbul ?????? cadrul celei din `95 este acelasi cu cel din `05` ??????

Msi si asfalt uscat

 

 

 

 

 

 

P.S. - Astept raspunsul vostru . Multumesc

da poti... :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK

Deci m`am lamurit se poate face "transplantul".

Acum intrebarea : am toate actele cadrului cat si seria de pe cadru e scrisa in talon ....acum eu vreau sa ma duc la un prieten la service sa imi faca schimbul , el poate sa imi elibereze actul acela necesar de care spunea KATO ARAD ????

Msi si ASFALT USCAT

 

 

 

 

P.S. Msi ca ma ajutati si dak se poate sa imi dai mai multe detalii KATO ARAD...despre actele necesare ... ASFALT USCAT ALL ...... DRIVE SAFETY

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca tu nu stii cu ambele cadre in fata,daca se poate face schimbul,tehnic vorbind,cine sa stie?Ia si masoara.Din punct de vedere legal cred ca se poate,dar cu conditia sa ai actele necesare la acel cadru,caci are o serie si el,nu?Altfel nu ai cum,nu se poate.Noul cadru cu seria lui v-a fi trecut in CIV,eu vorbesc acum in cazul caci tu ai inmatriculat mobra.Modificarea ,faptica trebuie facuta la un atelier specializat pentru ca iti trebuie la RAR o hartie cum ca e facut acest schimb de un personal autorizat si agreat de RAR.Daca te pricepi tu,fa tu asta,dar rezolva hartia.

 

 

 

Ba da cu ambele in fatza ...dar inca nu l`am demontat pe cel de p moto :disappointed: dar msi oricum

 

 

 

ASFALT USCAT

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK

Deci m`am lamurit se poate face "transplantul".

Acum intrebarea : am toate actele cadrului cat si seria de pe cadru e scrisa in talon ....acum eu vreau sa ma duc la un prieten la service sa imi faca schimbul , el poate sa imi elibereze actul acela necesar de care spunea KATO ARAD ????

Msi si ASFALT USCAT

 

 

 

 

P.S. Msi ca ma ajutati si dak se poate sa imi dai mai multe detalii KATO ARAD...despre actele necesare ... ASFALT USCAT ALL ...... DRIVE SAFETY

 

Ce te sfatuiesc eu:sa mergi la un birou de intermediere inmatriculari auto.Ei stiu toate subrefugiile,legale sau nelegale a acestor schimbari.Oricum iti v-a trebui o programare la RAR,mai nou asa se lucreaza si cei de la birourile astea le fac mai repede decat daca mergi tu personal la ghiseul RAR-ului...stii tu,cunostinte,etc...Acum revenind,dupa cum stim la masini nu se mai fac recarosari,sper ca aceasta chestiune sa nu fie valabila si la moto.De aia te sfatuiesc sa mergi la cei de la intermedieri,caci stiu cum se procedeaza.Daca iti cere motivul schimbului de cadru spui ca a crapat intr-un loc si nu iti mai ofera siguranta,chiar si reparat.Referitor la cadru,nu ne-ai spus de unde provine,din tara sau din afara? Daca ai cadrul din tara si a fost de pe o mobra inmatriculata in RO ,efectiv tu trebuie sa ai CIV-ul in original,alt act nu e valabil.Avand CIV-ul de RO tu trebuie sa o retranscrii pe numele tau,modificarea facandu-se doar la blocul motor(ma refer la serie) si la noul proprietar.Atunci vei mai avea nevoie de o hartie de la notar cum ca ai achizitionat blocul motor de pe piata libera sau un contract de vanzare cumparare,dintre tine si tine :disappointed: ca ti-ai vandut propriul bloc motor sa-l pui pe moto achizitionata,aceasta avand un motor defect(motiv)Acum vei opta cred pe cea cu notarul.Urmeaza sa-ti radiezi vechea mobra practic.Sa spun asa,odata un cadru de masina sau motocicleta inmatriculat in RO,nu se poate folosi ca piesa de schimb pentru o recarosare.Doar cadre noi care vin direct de la furnizor in caz de distrugere in accident,etc.Blocul motor este piesa de schimb,in rest nu se leaga legea de nimic.Daca cadrul este cumparat de afara iti trebuie sa faci o inmatriculare noua,identificare la RAR,un CIV nou si restul ce rezulta din asta.Si cred ca o sa-ti trebuiasca actele mobrei cu radierea de afara si cartea de identitate sau de proprietate cum se spune in original.Cam asta a fost un timp,am stat de vb cu diversi amici care au trecut prin intamplarile astea prin care treci tu.Poate s-a modificat ceva intre timp,vei fi informat la birourile astea.Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce te sfatuiesc eu:sa mergi la un birou de intermediere inmatriculari auto.Ei stiu toate subrefugiile,legale sau nelegale a acestor schimbari.Oricum iti v-a trebui o programare la RAR,mai nou asa se lucreaza si cei de la birourile astea le fac mai repede decat daca mergi tu personal la ghiseul RAR-ului...stii tu,cunostinte,etc...Acum revenind,dupa cum stim la masini nu se mai fac recarosari,sper ca aceasta chestiune sa nu fie valabila si la moto.De aia te sfatuiesc sa mergi la cei de la intermedieri,caci stiu cum se procedeaza.Daca iti cere motivul schimbului de cadru spui ca a crapat intr-un loc si nu iti mai ofera siguranta,chiar si reparat.Referitor la cadru,nu ne-ai spus de unde provine,din tara sau din afara? Daca ai cadrul din tara si a fost de pe o mobra inmatriculata in RO ,efectiv tu trebuie sa ai CIV-ul in original,alt act nu e valabil.Avand CIV-ul de RO tu trebuie sa o retranscrii pe numele tau,modificarea facandu-se doar la blocul motor(ma refer la serie) si la noul proprietar.Atunci vei mai avea nevoie de o hartie de la notar cum ca ai achizitionat blocul motor de pe piata libera sau un contract de vanzare cumparare,dintre tine si tine :P ca ti-ai vandut propriul bloc motor sa-l pui pe moto achizitionata,aceasta avand un motor defect(motiv)Acum vei opta cred pe cea cu notarul.Urmeaza sa-ti radiezi vechea mobra practic.Sa spun asa,odata un cadru de masina sau motocicleta inmatriculat in RO,nu se poate folosi ca piesa de schimb pentru o recarosare.Doar cadre noi care vin direct de la furnizor in caz de distrugere in accident,etc.Blocul motor este piesa de schimb,in rest nu se leaga legea de nimic.Daca cadrul este cumparat de afara iti trebuie sa faci o inmatriculare noua,identificare la RAR,un CIV nou si restul ce rezulta din asta.Si cred ca o sa-ti trebuiasca actele mobrei cu radierea de afara si cartea de identitate sau de proprietate cum se spune in original.Cam asta a fost un timp,am stat de vb cu diversi amici care au trecut prin intamplarile astea prin care treci tu.Poate s-a modificat ceva intre timp,vei fi informat la birourile astea.Spor!

adica fiecare angajat de acolo are voie(zilnic) sa-si "bage in fata" 1-2 "prieteni" cu dezlegare de la sef, marele sef de trib... :D... defapt nu glumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adica fiecare angajat de acolo are voie(zilnic) sa-si "bage in fata" 1-2 "prieteni" cu dezlegare de la sef, marele sef de trib... :D ... defapt nu glumesc

 

Acum sa spun cateceva despre aceste personaje care au firme de intermediere inmatriculari auto:Ii vezi mai toata ziua pe la RAR,finante,politie cu teancul de dosare pentru solutionare.Fii sigur caci fiecare patron are cate un om de legatura pe unde merge,contra unui comision ,fireste,toata lumea ar trai,nu?Daca vin sa spunem 10 clienti pe zi la firma la mine,fac tot posibilul sa-i programez cat mai repede la RAR,si toti,unul dupa altul,nu decalat pe zile,ore.Cum ar fi sa ma duc cu fiecare unul la 9,altul la 11,30,altul la 14,altul la 15,30.Se da comisionul de rigoare si se rezolva toti in cateva ore.Pe tine nu te afecteaza asta.Am auzit aici la Arad si programare,daca mergi solo sa te inscrii si peste 2 luni.Daca mergi la o firma din asta ,cam in 5-7 zile esti la usa RAR-ului,la rand.Cam asta e modul de lucru...

Editat de kato_arad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mare prostie asta cu schimbatul motorului in RO si caruta de proceduri ce trebuie urmate. a ramas asa din 1966 cred.

In multe tari europene motorul nu figureaza cu seria in acte si merge schimbat cum vrei.

Ex: Austria, CZ, Slovacia, etc..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...