Sari la conținut

delimitare honda


Postări Recomandate

Am o Honda Reflex din 2001 si e limitata la 115km/h.Cum reusesc sa o delimitez?Kilometrajul e pana la 160km/h.

sa ii scot limitarea..pardon....

 

Sigur e limitata si nu cumva aia e viteza ei maxima? Si eu am la Matiz bordul pana la 180 dar peste 140 nu duce.

am schimbator automat..pe la 60km/h intra in trapta a 2-a..iar cand ar trebuii sa intre in a 3-a. undeva pe la 80-90km/h nu intra, imi sta doar la 10000 de ture(la maxim).Doar vreau sa o fac sa intre in a 3-a ca sa-mi stea motorul la 7000-8000 de ture la 100km/h sa nu il tin foarte turat.

 

 

sa ii scot limitarea..pardon....

 

 

am schimbator automat..pe la 60km/h intra in trapta a 2-a..iar cand ar trebuii sa intre in a 3-a. undeva pe la 80-90km/h nu intra, imi sta doar la 10000 de ture(la maxim).Doar vreau sa o fac sa intre in a 3-a ca sa-mi stea motorul la 7000-8000 de ture la 100km/h sa nu il tin foarte turat.

 

 

PS: Care e diferenta dintre limitare si delimitare?

Editat de bassu86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea e nici una, doar ca delimitare se refera la o limitare intr-un anumit interval

 

de ex. "padurea e delimitata de un gard electrificat"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am schimbator automat..pe la 60km/h intra in trapta a 2-a..iar cand ar trebuii sa intre in a 3-a. undeva pe la 80-90km/h nu intra, imi sta doar la 10000 de ture(la maxim).Doar vreau sa o fac sa intre in a 3-a ca sa-mi stea motorul la 7000-8000 de ture la 100km/h sa nu il tin foarte turat.

 

nenea, din cate stiu eu la scuter e ambreiaj centrifugal, fara trepte de viteza; adica ai acolo un variator cu niste role in el care se umfla in pene si oscileaza cureaua mai jos sau mai sus (adica atunci cand curelusa urca pana la capatul variatorului prinde viteza maxima)

 

 

de obicei scuterele au limitare in variator (o saiba , care sa nu permita cureaua sa urce pana la capat) sau in maneta de acceleratie sa limiteze cursa sau un jiglor mai mic in carburator sau un nivel mai mic de aer ce intra in carburator; cam astea ar fi variantele de limitare ale unui scuter; aaaaa si era sa uit, e posibil sa fie si de la toba (sa fie gatuita pe undeva sa nu evacueze cum trebuie)

 

daca stau bine sa ma gandesc este posibil sa fie si din aprindere - sa ai cdi-ul limitat :) :) :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nenea, din cate stiu eu la scuter e ambreiaj centrifugal, fara trepte de viteza; adica ai acolo un variator cu niste role in el care se umfla in pene si oscileaza cureaua mai jos sau mai sus (adica atunci cand curelusa urca pana la capatul variatorului prinde viteza maxima)

 

 

de obicei scuterele au limitare in variator (o saiba , care sa nu permita cureaua sa urce pana la capat) sau in maneta de acceleratie sa limiteze cursa sau un jiglor mai mic in carburator sau un nivel mai mic de aer ce intra in carburator; cam astea ar fi variantele de limitare ale unui scuter; aaaaa si era sa uit, e posibil sa fie si de la toba (sa fie gatuita pe undeva sa nu evacueze cum trebuie)

 

daca stau bine sa ma gandesc este posibil sa fie si din aprindere - sa ai cdi-ul limitat :laugh: :D :D

 

chiar daca nu iti vine sa crezi am 3 trepte de viteza....prima treapta e pana la 60km/h..a 2-a e pana la 90-95km/h si a 3-a ar trebuii sa fie pana la 140km/h.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...