shui Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 una si cu una fac doua! am un vecin padurar,cu o husqwarna 462 a doborat la copaci 4 ani de zile iarna-vara,fara sa schimbe ceva la motor,lant lama pinion,ambreaj e lesne de inteles ca au mai fost schimbate intre timp fiind intr-un mediu ff coroziv. sa nu uitam ca drujba lucreaza mai tot timpul in sarcina si cel mai rar la 3 sfert de ture,in rest blana! un alt nu stiu cum sa-l numesc,si-a luat o husqwarna 462 noua de asemenea,si a bagat ulei petrom, ...cica 'ia mai da-i dreq cu uleiurile lor cu tot,ce asta nu tot ulei o fi?' ca mai apoi dupa nici macar o saptamana de padure a pus-o cu botul pe labe, piston calat si baza bielei violet! si tapana! cum o fi aratat cosul ala de bile va dati seama si voi,sigur nu sunteti cofetari nici unul. nu-s de ieri cu mobra intre picioare,am crescut cu 2 timpi,abia de vreo 4-5 ani imi bag unghiile si la 4 timpi. no,dupa ce ca si piesele is de toata ####,benzina si ea de toata ####,ii mai dam si ulei de toata ####,sigur am dat o palma la unu' moale! bafta,asfalt uscat,iar asta cu km cat mai multi e relativa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 Motorul in doi timpi este un sistem ce transforma energia produsa de arderea unui amestec carburant in lucru mecanic, pe durata unei singure rotatii a arborelui motor. Pe langa simplitatea constructiva, este de retinut faptul ca MAS 2T (motorul cu aprindere prin scanteie, in 2 timpi) are o putere mai mare decat MAS 4T (motorul cu aprindere prin scanteie, in 4 timpi) (raportat la aceeasi capacitate cilindrica). Pistonul se deplaseaza catre PMS (punctul mort superior) si coprima amestecul carburant de desupra sa, in acelasi timp cresterea de volum datorata ridicarii acestuia, creeaza o depresiune in carter. In momentul in care marginea de jos a pistonului elibereaza fanta ce comunica cu galeria de admisie, amestecul de aer, combustibil si ulei, este absorbit in carter.Cu foarte putin inaintea ajungerii pistonului in PMS, se produce aprinderea amestecului carburant (avansul la aprindere). Are loc detenta, pistonul deplasandu-se catre PMI (punctul mort inferior).Dupa inchiderea fantei de admisie, datorita coborarii pistonului in cilindru si miscarii volumului total, are loc o usoara comprimare a amestecului din carter. Inaintea ajungerii pistonului in PMI, partea superioara a acestuia deschide fanta de evacuare, eliberand gazele arse. Deplasarea in continuare a pistonului determina deschiderea fantei camerei de transfer, iar diferenta de presiune dintre carter si cilindru provoaca trecerea amestecului din carter, in cilindru. In timpul circulatiei prin carter a amestecului de benzina, aer si ulei, se asigura ungerea atat a pistonului si boltului acestuia, cat si a intregului sistem biela-manivela. Motoarele cu acest tip de alimentare si ungere, se numesc motoare cu baleiaj prin carter. De retinut ca pentru a folosi ulei de amestec pentru motoarele in doi timpi nu poate fi folosit orice tip de ulei, ci numai cele dedicate acestor tipuri de motoare; o utilizare a unui alt tip de ulei poate duce la uzura prematura a motorului sau chiar la blocarea si distrugerea acestuia. Un aspect deosebit de important pentru viata motoarelor cu aprindere prin scanteie in 2 timpi racit cu aer este si inertia termica a acestuia (ca dealtfel a oricarui alt motor), la finalul unei suprasolicitari a motorului nefiind indicata o oprire brusca, ci un scurt rulaj in sarcina maxima, la 40-50 km/h, pentru evitarea ambalarii termice in momentul opririi. Restul sunt vorbe... voi faceti ce vreti, in fond, sunt banii vostrii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TOR Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 Motorul in doi timpi este un sistem ce transforma energia produsa de arderea unui amestec carburant in lucru mecanic, pe durata unei singure rotatii a arborelui motor. Pe langa simplitatea constructiva, este de retinut faptul ca MAS 2T (motorul cu aprindere prin scanteie, in 2 timpi) are o putere mai mare decat MAS 4T (motorul cu aprindere prin scanteie, in 4 timpi) (raportat la aceeasi capacitate cilindrica). Pistonul se deplaseaza catre PMS (punctul mort superior) si coprima amestecul carburant de desupra sa, in acelasi timp cresterea de volum datorata ridicarii acestuia, creeaza o depresiune in carter. In momentul in care marginea de jos a pistonului elibereaza fanta ce comunica cu galeria de admisie, amestecul de aer, combustibil si ulei, este absorbit in carter.Cu foarte putin inaintea ajungerii pistonului in PMS, se produce aprinderea amestecului carburant (avansul la aprindere). Are loc detenta, pistonul deplasandu-se catre PMI (punctul mort inferior).Dupa inchiderea fantei de admisie, datorita coborarii pistonului in cilindru si miscarii volumului total, are loc o usoara comprimare a amestecului din carter. Inaintea ajungerii pistonului in PMI, partea superioara a acestuia deschide fanta de evacuare, eliberand gazele arse. Deplasarea in continuare a pistonului determina deschiderea fantei camerei de transfer, iar diferenta de presiune dintre carter si cilindru provoaca trecerea amestecului din carter, in cilindru. In timpul circulatiei prin carter a amestecului de benzina, aer si ulei, se asigura ungerea atat a pistonului si boltului acestuia, cat si a intregului sistem biela-manivela. Motoarele cu acest tip de alimentare si ungere, se numesc motoare cu baleiaj prin carter. De retinut ca pentru a folosi ulei de amestec pentru motoarele in doi timpi nu poate fi folosit orice tip de ulei, ci numai cele dedicate acestor tipuri de motoare; o utilizare a unui alt tip de ulei poate duce la uzura prematura a motorului sau chiar la blocarea si distrugerea acestuia. Un aspect deosebit de important pentru viata motoarelor cu aprindere prin scanteie in 2 timpi racit cu aer este si inertia termica a acestuia (ca dealtfel a oricarui alt motor), la finalul unei suprasolicitari a motorului nefiind indicata o oprire brusca, ci un scurt rulaj in sarcina maxima, la 40-50 km/h, pentru evitarea ambalarii termice in momentul opririi. Restul sunt vorbe... voi faceti ce vreti, in fond, sunt banii vostrii! OFF TOPIC ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogu tractoristu Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 Motorul in doi timpi este un sistem ce transforma energia produsa de arderea unui amestec carburant in lucru mecanic, pe durata unei singure rotatii a arborelui motor. Pe langa simplitatea constructiva, este de retinut faptul ca MAS 2T (motorul cu aprindere prin scanteie, in 2 timpi) are o putere mai mare decat MAS 4T (motorul cu aprindere prin scanteie, in 4 timpi) (raportat la aceeasi capacitate cilindrica). Pistonul se deplaseaza catre PMS (punctul mort superior) si coprima amestecul carburant de desupra sa, in acelasi timp cresterea de volum datorata ridicarii acestuia, creeaza o depresiune in carter. In momentul in care marginea de jos a pistonului elibereaza fanta ce comunica cu galeria de admisie, amestecul de aer, combustibil si ulei, este absorbit in carter.Cu foarte putin inaintea ajungerii pistonului in PMS, se produce aprinderea amestecului carburant (avansul la aprindere). Are loc detenta, pistonul deplasandu-se catre PMI (punctul mort inferior).Dupa inchiderea fantei de admisie, datorita coborarii pistonului in cilindru si miscarii volumului total, are loc o usoara comprimare a amestecului din carter. Inaintea ajungerii pistonului in PMI, partea superioara a acestuia deschide fanta de evacuare, eliberand gazele arse. Deplasarea in continuare a pistonului determina deschiderea fantei camerei de transfer, iar diferenta de presiune dintre carter si cilindru provoaca trecerea amestecului din carter, in cilindru. In timpul circulatiei prin carter a amestecului de benzina, aer si ulei, se asigura ungerea atat a pistonului si boltului acestuia, cat si a intregului sistem biela-manivela. Motoarele cu acest tip de alimentare si ungere, se numesc motoare cu baleiaj prin carter. De retinut ca pentru a folosi ulei de amestec pentru motoarele in doi timpi nu poate fi folosit orice tip de ulei, ci numai cele dedicate acestor tipuri de motoare; o utilizare a unui alt tip de ulei poate duce la uzura prematura a motorului sau chiar la blocarea si distrugerea acestuia. Un aspect deosebit de important pentru viata motoarelor cu aprindere prin scanteie in 2 timpi racit cu aer este si inertia termica a acestuia (ca dealtfel a oricarui alt motor), la finalul unei suprasolicitari a motorului nefiind indicata o oprire brusca, ci un scurt rulaj in sarcina maxima, la 40-50 km/h, pentru evitarea ambalarii termice in momentul opririi. Restul sunt vorbe... voi faceti ce vreti, in fond, sunt banii vostrii! AVETI PERFECTA DREPTATE CU FOLOSIREA ULEIULUI IMPROPRIU PT 2 T. Eu am testat pe pielea mea folosirea uleiului 15w40 pt motoare in 4t ,chiar de puneam 40 ml la litru tot m-am ales cu o uzura la voshod de trebuie sa bag direct cota a doua de alezare la cilindru... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
negru_mihai Postat Iulie 9, 2009 Autor Share Postat Iulie 9, 2009 No baieti mi-au venit piesele (thank you Dany). In mai putin de o ora treaba o fost gata. Adica schimbat jigloare pe carburator si mai ales afurisitul ala de plutitor, montat carb sus, pus bujie noua dat pedala si reglat otzara. De mers mere fain, parca suna mai fain ca mai inainte. Am uitat sa zic... am infiletat prezoanele pe care vine pus carbul mai bine ca parca miscau un pic. E fain sa iti mearga mobra dupa o perioada de umblari pe jos si cu busul. O sa vad si la consum cu iese, desi dupa fumul care il scoate as zice ca tot pe acolo se va invarti. Cand mai fac plinul o sa vad cat % ia si scriu si aici, in cel mai rau caz o induplec cu un carb nou. Chiar ca is eftine piesele de minsk, probabil de aia nici nu tzin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 ...mi-au venit piesele (thank you Dany).In mai putin de o ora treaba o fost gata..... O sa vad si la consum cu iese, desi dupa fumul care il scoate as zice ca tot pe acolo se va invarti... Aha.. asa cum am zis, fara desfacut motoare si alte alea! Acum dupa ce rezolvi cu carburatia(consum/performanta) si esti multumit de rezultat, urmeaza sa cauti cifra termica a bujiei (care in multe cazuri nu respecta indicatia de pe ia). Ai sa vezi ca difera de la un producator la altul, apoi vei gasi o marca cu care se impaca foarte bine. Totul este sa urmaresti culoarea bujiei. In rest succes si sa ne vedem cu bine pe sosea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
negru_mihai Postat Iulie 13, 2009 Autor Share Postat Iulie 13, 2009 Am reusit sa ii fac si consumul. In oras dupa vreo 95 de km am bagat in ea 4.5 l. Dupa o tura afara mers vreo 40 km cu pasager si inca vreo 70 fara si inca vreo 15 in oras mi-a iesit consum de 4.3. Azi am pus niste vata minerala in toba deoarece am vazut in manual ca ar trebui sa aiba si nu avea. Is curios.... daca nu scade nici acum atunci iau un carb nou. Probleme am mai avut mici de genul ca intrerupea (parca dadea scanteie numai din 2 in 2 si cu detonatii), dar am sch bujia si si-a revenit. Am mai patit inca o chestie. Aveam montata o bujie cu electrodul de masa care vine deasupra electrodului central gaurita ca am vaz asa ceva pe net si s-a discutat si pe aici pe forum si am zis sa incerc. Atata doar ca dintr-o data dupa vreo 150 de km de cand era pusa nu mai tragea si imi murea. Am dat-o jos si gaura se umpluse de calamina si aproape scurtcircuita electrozii. Am sch bujia si deocamdata merge. Mai aduc noutati dupa urmatorul plin sa vad daca are vreun efect vata minerala din toba (inafara de faptul ca parca scoate mai putin fum). Am pornit-o putin fara partea din spate de la toba, moama ce fain suna . Oricum ma bucur ca functioneaza. Apropo ce bujie ar fi buna pt ea, spuneti-mi de la sinterom un cod sau de la alt producator sa stiu, calda sau rece . Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 (editat) Salutari! Tot referitor la Minsk (sper sa nu fie considerat OFF-topic dar nu are rost sa incep topic nou pt atat) De unde se regleaza relantiul la Minsk (sper sa nu ma fac de rusine cu intrebarea asta) ca de la intinzatorul cablului de acceleratie unde intra in carb. nu tine ... Numai bn, asfalt uscat si oase-ntregi!! Editat Iulie 17, 2009 de Marmotzell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
negru_mihai Postat Iulie 17, 2009 Autor Share Postat Iulie 17, 2009 Relantiul se regleaza la carburatorul tip pacco adica cel rotund in partea de sus, in felul urm: in partea dreapta a motocicletei (cum stai pe ea), pe carburator este un surub cu arc si daca il rotesti in sensul acelor de ceasornic privind moto din lateral creste relantiul, invers acelor de ceas scade. Mai este un surub mai mic pozitionat mai in spate cu vreo 2-3 cm acela este pentru reglajul aerului. Sper sa iti fie de folos. Mai multe detalii nu dau deoarece gasesti pe aici cum se regleaza un carb (desi se pare ca eu nu reusesc cu al meu asa ca imi voi lua unul nou). In cazul in care ai alt tip de carburator... trebuie sa vezi ca scrie pe el modelul (k65 sau altele) si cauta pe forum ca s-ar putea sa gasesti si la ala. Io nu ma bag ca la altele nu stiu desi s-ar putea sa fie aceeasi treaba. Daca te bagi si la reglajul de aer ai grija sa invarti prima data surubul de aer pana intra de tot (adica pana nu mai merge, nu forta) si numara numarul de ture cat l-ai infiletat de la pozitia initiala pana a intrat de tot, nu de alta dar sa poti reveni la "setarile initiale" in caz ca ceva nu merge bine. PS: De azi am discuri de ambreiaj marca JIDVEI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_the1 Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 sal cate spiere are bobina sau bobinele de aprindere de pe statorul de minsk si ce grosime are sarma ca am gasit unul ars si vreu sa il rebobinez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_canishu Postat Septembrie 5, 2009 Share Postat Septembrie 5, 2009 Am reusit sa ii fac si consumul. In oras dupa vreo 95 de km am bagat in ea 4.5 l. Dupa o tura afara mers vreo 40 km cu pasager si inca vreo 70 fara si inca vreo 15 in oras mi-a iesit consum de 4.3. Azi am pus niste vata minerala in toba deoarece am vazut in manual ca ar trebui sa aiba si nu avea. Is curios.... daca nu scade nici acum atunci iau un carb nou. Probleme am mai avut mici de genul ca intrerupea (parca dadea scanteie numai din 2 in 2 si cu detonatii), dar am sch bujia si si-a revenit. Am mai patit inca o chestie. Aveam montata o bujie cu electrodul de masa care vine deasupra electrodului central gaurita ca am vaz asa ceva pe net si s-a discutat si pe aici pe forum si am zis sa incerc. Atata doar ca dintr-o data dupa vreo 150 de km de cand era pusa nu mai tragea si imi murea. Am dat-o jos si gaura se umpluse de calamina si aproape scurtcircuita electrozii. Am sch bujia si deocamdata merge. Mai aduc noutati dupa urmatorul plin sa vad daca are vreun efect vata minerala din toba (inafara de faptul ca parca scoate mai putin fum). Am pornit-o putin fara partea din spate de la toba, moama ce fain suna . Oricum ma bucur ca functioneaza. Apropo ce bujie ar fi buna pt ea, spuneti-mi de la sinterom un cod sau de la alt producator sa stiu, calda sau rece . Asfalt uscat. Daca iti ancraseaza orice bujie ai pune si mai ai si consumul aproape de 5%, mai trebuie umblat la aer, pt ca amestecul carburant (aer - benzina) e prea bogat in benzina! Incearca sa dai aerul mai mare cu o tura maxim 1,5 ture de filet si testeaza motocicleta 100-120 km si vezi cum se comporta (consum, accelarare etc). Relantiul se regleaza la carburatorul tip pacco adica cel rotund in partea de sus, in felul urm: in partea dreapta a motocicletei (cum stai pe ea), pe carburator este un surub cu arc si daca il rotesti in sensul acelor de ceasornic privind moto din lateral creste relantiul, invers acelor de ceas scade. Mai este un surub mai mic pozitionat mai in spate cu vreo 2-3 cm acela este pentru reglajul aerului. Sper sa iti fie de folos. Mai multe detalii nu dau deoarece gasesti pe aici cum se regleaza un carb (desi se pare ca eu nu reusesc cu al meu asa ca imi voi lua unul nou). In cazul in care ai alt tip de carburator... trebuie sa vezi ca scrie pe el modelul (k65 sau altele) si cauta pe forum ca s-ar putea sa gasesti si la ala. Io nu ma bag ca la altele nu stiu desi s-ar putea sa fie aceeasi treaba. Daca te bagi si la reglajul de aer ai grija sa invarti prima data surubul de aer pana intra de tot (adica pana nu mai merge, nu forta) si numara numarul de ture cat l-ai infiletat de la pozitia initiala pana a intrat de tot, nu de alta dar sa poti reveni la "setarile initiale" in caz ca ceva nu merge bine. PS: De azi am discuri de ambreiaj marca JIDVEI Corect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
negru_mihai Postat Septembrie 21, 2009 Autor Share Postat Septembrie 21, 2009 sal cate spiere are bobina sau bobinele de aprindere de pe statorul de minsk si ce grosime are sarmaca am gasit unul ars si vreu sa il rebobinez Nu stiu cate spire au bobinele de aprindere (din cate stiu sunt 2) ca nu am desfacut nici una. Evental daca le ai pe cele arse cand le desfaci numara spirele si masoara cu un micrometru dar cel mai simplu cred ca este sa le iei de la dany, nu pot fi prea scumpe cred, plus ca sunt de la mama lor ca sa zic asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_the1 Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 sal mi-am cumparat un stator, rotor si naopilitana de minsk mi-am facut o flansa Reduced 70% 640 x 427 (141.53K) si am montat rotorul si statorul si am legat firele la napolitana ca si in scema acesta a carei nume este voschod_schem.jpg Reduced 79% 900 x 655 (90.23K) dar nu imi da scanteie in manualul de minsk este urmatorul desen Reduced 75% 646 x 747 (1.38MB) vad ca exista diferenta intre a lega un stator de napolitana la voshod fata de cel de mink Schema_Electrica_Voshod Reduced 92% 2155 x 1413 (599.24K) schema_minsk.jpg Reduced 76% 800 x 496 (47.68K) Aprindere_electronica_de_Minsk Reduced 69% 608 x 460 (30.41K) la scema de la minsk nu se inteleg literele de pe napolitana statorul e cu o singura bobina pentru aprindere napoilitana mea e neagra si corespunde ca intrari si iesiri cu cea din acest desen voschod_schem.jpg Reduced 79% 900 x 655 (90.23K) doar ca la o iesire in loc de 02 este trecut 03, eu la intrare am legat toate cele patru fire cu sunt ele in acest desen dar la iesire am legat numai M si K am mai gasit detalii de adaptare magnetou si aici http://www.motorlife.ro/motociclete/simson...ptare_dinam.htm am vazut ca la iesire trebuie legate firele altfel decat in schema care am incercat eu "Etapa 8 Distibiurea curentului de la iesirile regulatorului se face in felul urmator: - de la cele doua iesiri notate ?02? se obtine curent electric pentru lumini. - de la iesirea notata ?K? se obtine curent pentru claxon. - De la iesirea notata ?M? se duce un cablu mai gros ce se leaga printr-un surub la cadru. Daca magnetoul este folosit numai pentru obtinerea curentului electric pentru lumini, cele prezentate mai sus sunt suficiente? ?D? (chirilic) este pentru aprindere. ?D? poate fi folosit ca sursa de semnal pentru turometru electronic ce foloseste impulsuri la fiecare tura a motorului si este alimentat separat cu curent de 12 V. Iesirea notata ?01? este si ea pentru aprindere." scrie ca 01 este tot pentru aprindere dar unde se leaga dintre aceste desene care potriveste la ce am eu? sau care ar fi problema de nu am scanteie Mesaj completat sal mi-am cumparat un stator, rotor si naopilitana de minsk mi-am facut o flansa si am montat rotorul si statorul si am legat firele la napolitana ca si in scema acesta a carei nume este voschod_schem.jpg dar nu imi da scanteie in manualul de minsk este urmatorul desen vad ca exista diferenta intre a lega un stator de napolitana la voshod fata de cel de mink Schema_Electrica_Voshod schema_minsk.jpg Aprindere_electronica_de_Minsk la scema de la minsk nu se inteleg literele de pe napolitana statorul e cu o singura bobina pentru aprindere napoilitana mea e neagra si corespunde ca intrari si iesiri cu cea din acest desen voschod_schem.jpg doar ca la o iesire in loc de 02 este trecut 03, eu la intrare am legat toate cele patru fire cu sunt ele in acest desen dar la iesire am legat numai M si K am mai gasit detalii de adaptare magnetou si aici http://www.motorlife.ro/motociclete/simson...ptare_dinam.htm am vazut ca la iesire trebuie legate firele altfel decat in schema care am incercat eu "Etapa 8 Distibiurea curentului de la iesirile regulatorului se face in felul urmator: - de la cele doua iesiri notate ?02? se obtine curent electric pentru lumini. - de la iesirea notata ?K? se obtine curent pentru claxon. - De la iesirea notata ?M? se duce un cablu mai gros ce se leaga printr-un surub la cadru. Daca magnetoul este folosit numai pentru obtinerea curentului electric pentru lumini, cele prezentate mai sus sunt suficiente? ?D? (chirilic) este pentru aprindere. ?D? poate fi folosit ca sursa de semnal pentru turometru electronic ce foloseste impulsuri la fiecare tura a motorului si este alimentat separat cu curent de 12 V. Iesirea notata ?01? este si ea pentru aprindere." scrie ca 01 este tot pentru aprindere dar unde se leaga dintre aceste desene care potriveste la ce am eu? sau care ar fi problema de nu am scanteie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
negru_mihai Postat Septembrie 30, 2009 Autor Share Postat Septembrie 30, 2009 Ai minsk sau voshod? Ideea e ca magnetoul iti da curent si pentru faruri si pentru scanteie. O sa ma uit mai atent la mine sa vad cum is legate si mai postez aici. Parca napolitanele mai vechi aveau la iesire o mufa cu 5 picioare si astea mai noi o mufa cu 6. Nu stiu daca sunt compatibile 100% cele de minsk cu voshod dar totusi cred ca ar trebui sa functioneze. Incearca sa te uiti si in manualul de minsk in engleza ca acolo explicace e cu piciorusele mufelor www.lotushanoi.com.vn/pdf/Minsk%20Repair%20Manual%20by%20Digby%20Greenhalgh.pdf . Capatul cu 5 sau 6 picioare este iesirea din napolitana si capatul cu 4 picioare este intrarea curentului de la magnetou, dar gasesti explicatii in manualul in engleza, sper ca te descurci cu traducerea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_the1 Postat Octombrie 1, 2009 Share Postat Octombrie 1, 2009 Ai minsk sau voshod?Ideea e ca magnetoul iti da curent si pentru faruri si pentru scanteie. O sa ma uit mai atent la mine sa vad cum is legate si mai postez aici. Parca napolitanele mai vechi aveau la iesire o mufa cu 5 picioare si astea mai noi o mufa cu 6. Nu stiu daca sunt compatibile 100% cele de minsk cu voshod dar totusi cred ca ar trebui sa functioneze. Incearca sa te uiti si in manualul de minsk in engleza ca acolo explicace e cu piciorusele mufelor www.lotushanoi.com.vn/pdf/Minsk%20Repair%20Manual%20by%20Digby%20Greenhalgh.pdf . Capatul cu 5 sau 6 picioare este iesirea din napolitana si capatul cu 4 picioare este intrarea curentului de la magnetou, dar gasesti explicatii in manualul in engleza, sper ca te descurci cu traducerea. am cumparat stator rotor si napolitana de minsk cum am scris la inceputul testului superior multumesc de informatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
negru_mihai Postat Octombrie 1, 2009 Autor Share Postat Octombrie 1, 2009 am cumparat stator rotor si napolitana de minsk cum am scris la inceputul testului superiormultumesc de informatii Da... ai dreptate... daca ai napolitana si magnetou, nu stiu de ce nu m-am gandit Asa ca idee minsku meu avea nr AB-90-AOE ... dar l-am inmatriculat pe cj dupa ce l-am luat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexxa Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 minskurile cred ca au avut probleme cu consumul din totdeauna dar se poate rezolva rapid daca ii reglezi bine carburatorul eventual inlocuit cu unul de acelasi consum de pe o japoneza de 125 si conteaza foarte mult si starea motorului (al meu e impecabil) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
negru_mihai Postat Octombrie 7, 2009 Autor Share Postat Octombrie 7, 2009 Am reusit sa fac 222 km cu vreo 9 litri si ceva, din care vreo 70 km afara si restul in oras cu opriri foarte dese, Consum 4.2. Am ajuns aici umfland rotile la 2 atmosfere si umbland la carb. E drept cam scutura dar mere. Momentan sunt multumit. Doar cablul de ambreiaj ma scoate din sarite, Schimb la ele in prostie si nu tzin. Ieri a montat unul de bicicleta sau de scuter dracu stie, cu tot cu maneta de bicicleta (care cred io ca e buba) sa vad cat tzine. Oricum mai pe butuci, mai pe roti, mai impins o facut minsku vara asta peste 4000 km, adica de vreo 3 ori cat avea cand l-am luat . Mesaj completat Si am revenit la maneta mea "credincioasa"pt ca cea de bicicleta nu a rezistat nici o zi si s-a rupt, unde altundeva decat in mijlocul traficului. Noroc ca am citit manualu'de reparatii si am inlocuit-o temporar cu cea de frana... of of. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_the1 Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 detali despre cum se leaga napolitana de minsk la magnetou gasiti aici /index.php?...p;#entry2149297 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.