Sari la conținut

probleme Bandit S


Postări Recomandate

Salutare.Am si eu un Bandit S din 2002 si am urmatoarea problema cu ea:

cand pornesc motorul si e rece , porneste fara probleme , totul OK , dar dupa ce se incalzeste motorul , merge in 2-3 cilindrii si doar peste 5-6 mii de ture merge in 4 cilindrii si nu sta in relanti.... , care ar putea fi problema?

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte probabil necesita o verificare a carburatoarelor mai ales sectiunea pt sarcini mici si relanti (nivel benzina in pahare , starea jicloarelor relanti, a suruburilor de amestec , sincronizarea clapetelor etc)

E posibil de asemenea sa fie sparta diafragma robinetului de benzina .In acest caz cilindrul aferent furtunului de vacuum aspira benzina prin acesta rezultand un amestec prea bogat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt. sfaturi in primul rand. Ceea ce am uitat sa precizez , greseala mea , motorul acesta a stat 2 ani intr-un garaj , a fost "uitat" de lume......am mai intrebat pe cativa si . si ei au zis ca mai mult decat sigur din carburatoare este problema.ceea ce e dubios ca chiar dupa ce am luat motorul la mine i-am pus benzina fara sa umblu la nimic si a mers vreo 20-30 km (atat m-am dat cu el) si dintr-o data l-a apucat simptoma asta cu innecatul.

Bujii i-am cumparat noi noute ce recomanda producatorul , NGK cu 2 poli,i-am schimbat filtrul de aer,filtru de ulei , ulei motul 10w40,filtru de benzina,placute.cam tot ce se poate.

Editat de IceBox
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

probabil nu ai suficient ulei in furca, trebuie sa-i pui ulei special de furca...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimba semeringurile la furca si fa o verificare la carburatoare(curatat si reglat)mai ales daca a stat o perioada de timp.Pentru carburatoare e mai bine sa mergi la cineva care se pricepe.Succes

Editat de Batranul Lup
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inca o problema la mine , cand iau o denivelare imi bat tare telescoapele fata , ce se poate face? am auzit ca se poate schimba uleiul din ele , pls help.multumesc

Banditul e renumit prin amortizoare moi (si arcuri slabe, si amortizare varza). Se poate face o smecherie, si anume adaugat niste bucse de 10-15 mm sub cele stock din furca, ca sa comprime arcurile mai tare. Si schimbatul uleiului ajuta cumva, cu toate ca nu mult. Ce mai poti sa faci e sa pui nuste arcuri progresive aftermarket (cca. 100 euro cele mai ieftine).

 

Schimba semeringurile la furca si fa o verificare la carburatoare(curatat si reglat)mai ales daca a stat o perioada de timp.Pentru carburatoare e mai bine sa mergi la cineva care se pricepe.Succes

Da, foarte bun sfatul. Cu ocazia asta schimba si segmentii, bielele, vilbrochenul, chiulasa, blocul motor, citeva pinioane in cutia de viteze, cadrul, rezervorul, jantele si cablul de ambreiaj. Pentru ce pana mea sa schimbe simeringurile? Sint cumva simeringurile un fel de Viagra a amortizoarelor, le intaresc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi manualul de service si ai sa te lamuresti; uleiuri de furca sunt de mai multe feluri, pt off-road, pt. strada, etc...(difera vascozitatea); verifica manualul :blink:

Editat de guy.til
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica si bateria si releul de incarcare. Ce spui tu seamana a baterie care nu incarca. Ori e prea varza ori releul e dus.

Poate fi si din carburatoare. Dupa atata stat ar trebui date jos facute boabe si curatate bine, dupa aia reglate de la amestec la sincronizare.

Cat despre furca la cum sunt drumurile la noi se pot duce arcurile destul de brusc :blink: Da si tu jos de pe net manualul de service, acolo iti spune multe. De la ce ulei trebuie pus in furca, la ce cantitate ( la unele moto difera cantitate din telescopul stang cu cea din dreptul), ce marime ar trebui sa aiba arcurile ca sa fie ok etc etc.

Daca nu te pricepi totusi iti recomand sa o duci la un service ceva.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK , am inteles atunci care sunt pasii.Multumesc pt sfaturi. voi reveni cu amanunte cand voi rezolva ceva

Mesaj completat

si uitati ce pateste omul cand ii zboara jos lantul pe la 150 la ora...........niste sfaturi va rog , pe unde as putea gasi eu acest capac de la ambreaj , nou sau second? site-uri , nr de tel?

Mesaj completat

poze

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

La Bandit se pune ulei 10W in telescoape (conform manualului). Poti sa incerci si cu mai gros dar efectul e "la ghici". Ca sa stii ce cantitate de ulei trebuie e nevoie sa ne spui modelul.

Capac de ambreiaj ai sanse maxime sa gasesti SH pe eBay (.uk, .de, .fr etc) la pret decent. Dar cum ambreiajul nu e pe stinga, probabil e vorba de capacul de la volanta (ambreiaj de cuplare a demarorului, mai exact). Oricum, tot eBay, cauta dupa "starter clutch cover", "engine cover". Nou e vreo 80 de euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banditul e renumit prin amortizoare moi (si arcuri slabe, si amortizare varza). Se poate face o smecherie, si anume adaugat niste bucse de 10-15 mm sub cele stock din furca, ca sa comprime arcurile mai tare. Si schimbatul uleiului ajuta cumva, cu toate ca nu mult. Ce mai poti sa faci e sa pui nuste arcuri progresive aftermarket (cca. 100 euro cele mai ieftine).

 

 

Da, foarte bun sfatul. Cu ocazia asta schimba si segmentii, bielele, vilbrochenul, chiulasa, blocul motor, citeva pinioane in cutia de viteze, cadrul, rezervorul, jantele si cablul de ambreiaj. Pentru ce pana mea sa schimbe simeringurile? Sint cumva simeringurile un fel de Viagra a amortizoarelor, le intaresc?

:D Ai pus punctul pe i''

Multi tampiti se arata anul asta, sa vedem la anu'

Bafta ! :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ala nu e capac de ambreiaj si nici de ambreiaj de pornire, e capacul pinionului (cautare pe eBay: "sprocket cover"). Tija de actionare a ambreiajului se poate face la strung.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai avut mare noroc ca ai scapat doar cu capacul spart...eu am schimbat tot motorul la vaca mea cand a sarit lantul...mi-a smuls suportii acelui capac de pe cutia de viteze+pompa de apa sparta.Uita-te cu atentie la simeringul in care intra tija ce comanda ambreiajul,la cum arata tija mai mult ca sigur e afectat si ala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...