Sergiu 30 Postat Iulie 21, 2009 Autor Share Postat Iulie 21, 2009 pro si contra exista la orice da da chiar si la honda(na am spus-o ? am mai zis si in alt post daca nimeresc un zx10 la pret de criza nu imi mai iau vtr eram interesat si sunt adia de vtr fiindca e v2 imi place sunetul..fatpul ca nu ii trebuie 170demii de ture ca sa traga bla bla stiti voi dar daca reusesc sa lovesc un zx10 2004 la pret de foame m-am scos:P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Iulie 21, 2009 Autor Share Postat Iulie 21, 2009 dar se simte si se vede la accelerari si nu tre sa mesteci in cutie ca in ciorba plus frana de motor care te arunca overboard bubuitul care face toti banii iti vibreaza mancarea in mate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Iulie 21, 2009 Autor Share Postat Iulie 21, 2009 diesel? adica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iulie 21, 2009 Share Postat Iulie 21, 2009 Ce-ai mah cu dieselu'?E foarte bun,motoarele diesel au evoluat foarte mult si deja sunt cel putin la fel daca nu si mai performante decat cele pe benzina. Eu am diesel pe masina dar prefer 4L la moto.Nu vad nimic rau in asta. Imi place la 4L ca se poate conduce linistit ca mopedu pana in 7000 si apoi cand esti pus pe treaba tii motorul in ture si-ti faci treaba. Prea mult cuplu si frana de motor la motocilete nu-mi place. Oricum,recomand oricui sa nu-si ia o motocicleta fara sa o probeze macar asa cativa km. Eu unul pe neprobate nu o sa iau... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Iulie 23, 2009 Share Postat Iulie 23, 2009 dar sa nu uitam ca FIM le da an de an si niste regulamente favorabile. offtopic stiu dar trebuia sa zic ceva .. regulamentele sunt aceleasi pt toti. daca cei care fac motoare 4 linie se cred dezavantajati ca ducati are voie la 2in V sa puna 1200 cc atunci de ce nu fac si ei 2 V de 1200 cc? fair enough nu? gata ca o dam in off Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Iulie 24, 2009 Autor Share Postat Iulie 24, 2009 pt ca japonezii care au inventat 4linie si au perfectionat tehnica asta de 25 de ani nu o pot lasa balta doar fiindca FIM decide sa ii lase pe ducati cu v de 1200. in moto gp 800cc e 800cc. si acolo ducati o cam fura an de an. inafara de anul 2007 parca. acolo regulamentul e pt toti egal. Mesaj completat PS.tocmai am spus-o cand honda a venit cu vtr repede homosexualii din italia(il piu gay paese del mondo) au sarit ca arsi. nu le convine cilindree asemanatoare nici 4linie dar nici v-twin. stiau ca vtr nu se va face de 1200. s-au bazat pe asta. fereasca Dumnezeu sa le treaca la honda prin ca p ideea de a creea un vtr 1200 pt pista. FEREASCA DUMNEZEU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Iulie 26, 2009 Share Postat Iulie 26, 2009 daca te uiti in ultimii 10 ani cate titluri au avut ducati si cate au avut altii ti ai schimba parerea instant. Sa nu uitam ca ducati a concurat cu 1000 cmc pana acum 2 ani. si tot dadea goarna la 4 linie. in anul in care SP1 a castigat se batea cu ducati 996 care a iesit pe 2. cu un an inainte sa castige SP1, 996 castigase in fata aceluiasi SP1. Factorul "pilot" nu prea intra in calcul pentur ca erau la acelasi nivel. edwards.. foggy. nu te poti baza pe afirmatia ca japo care au inventat 4linie o sa mearga pe aceasta configuratie pana in panzele albe numai pt k au inventat. daca i-ar dezavantaja 1200cmc pt V2 ar trece maine, asadar faza cu vtr de 1200 care crezi tu ca ar rupe gura e hazardata. pt strumf: bati campii cu gratie daca stai sa te uiti la date tehnice pe hartie. parca ai merge pe motoare de ieri.. in fine.. daca ai mers numai pe "linii" atunci nah.. statisticile dau o idee.. gresita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Iulie 26, 2009 Autor Share Postat Iulie 26, 2009 ok ok deci daca e asa cum spui tu de ce au decis sa treaca la 1200 din moment de si cand erau la 1000cm castigau titluri mondiale? plus de asta sp1 are doua titluri nu unul. si pe vremea 996-lui japonezii concurau cu 750. da da 750.deci cilindree mai mica. deci oricat ai incerca sa le cauti scuze trebuie sa recunosti ca nu suporta sa se lupte de la egal la egal fiindca stiu ca nu ai nici o sansa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Iulie 27, 2009 Share Postat Iulie 27, 2009 NU le caut scuze doar ca nimeni nu ii retine pe japo sa foloseasca V twin la 1200. Iar in ziua de astazi TRADITIA este data in darat pentru venit. Se fac compromisuri pentru bani in orice directie aproape. (Ce treaba aveau BMW cu motoarele supersport pana acum?) daca vrei o putem lua altfel.. uite din 2000 pana in 2006 si V2 si L4 au avut 1000 cmc iar clasamentul pe CONSTRUCTORI .. uite-l mai jos. Nah.. acum ce scuza mai gasesti pentru japo :D 2008 Ducati 2007 Yamaha ----------------------- 2006 Ducati 2005 Suzuki 2004 Ducati 2003 Ducati 2002 Ducati 2001 Ducati 2000 Ducati ---------------------- 1999 Ducati 1998 Ducati 1997 Honda 1996 Ducati 1995 Ducati 1994 Ducati 1993 Ducati 1992 Ducati 1991 Ducati 1990 Honda 1989 Honda 1988 Honda hai k am dat-o in mega flame topic, iar tu de fapt vrei un V2 ca de L4 te-ai plictisit. Fair enough. go for it dude, dar.. te-as sfatui la un pursange. Sp1, SP2 sau un Ducati. Firestorm sau TLR sunt cam .. baltzate asa. spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Iulie 27, 2009 Share Postat Iulie 27, 2009 (editat) In AMA Pro Racing, Buell concureaza cu 1125RR la categoria ... 600cc supersport. Din motive obiective. Cam asa si cu Ducati la ora actuala. Imo, e destul de irelevant ce s-a intamplat acum cativa ani ... Editat Iulie 27, 2009 de Zircon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Iulie 28, 2009 Autor Share Postat Iulie 28, 2009 (editat) NU le caut scuze doar ca nimeni nu ii retine pe japo sa foloseasca V twin la 1200. Iar in ziua de astazi TRADITIA este data in darat pentru venit. Se fac compromisuri pentru bani in orice directie aproape. (Ce treaba aveau BMW cu motoarele supersport pana acum?) daca vrei o putem lua altfel.. uite din 2000 pana in 2006 si V2 si L4 au avut 1000 cmc iar clasamentul pe CONSTRUCTORI .. uite-l mai jos. Nah.. acum ce scuza mai gasesti pentru japo 2008 Ducati 2007 Yamaha ----------------------- 2006 Ducati 2005 Suzuki 2004 Ducati 2003 Ducati 2002 Ducati 2001 Ducati 2000 Ducati ---------------------- 1999 Ducati 1998 Ducati 1997 Honda 1996 Ducati 1995 Ducati 1994 Ducati 1993 Ducati 1992 Ducati 1991 Ducati 1990 Honda 1989 Honda 1988 Honda hai k am dat-o in mega flame topic, iar tu de fapt vrei un V2 ca de L4 te-ai plictisit. Fair enough. go for it dude, dar.. te-as sfatui la un pursange. Sp1, SP2 sau un Ducati. Firestorm sau TLR sunt cam .. baltzate asa. spor. nu m-am saturat de 4linie. m-am saturat de motorul meu greoi. am zis ca daca as gasi un zx10r la pret bun as sari pe el cat e cald. trecerea la v2 ar fi mai mult dintr-o pura curiozitate...si sunet... daca in sbk le putem gasi scuze amadurora..ba cilindree.ba putere..ba nu stiu ce... in MOTO GP unde e adevarata batalie la cel mai inalt nivel tehnologic... te rog da-mi o lista cu titlurile din moto gp castigate constructori de-a lungul anilor. sa vad ce scuze le gasesti acum la italieni Editat Iulie 28, 2009 de sergiukawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Iulie 28, 2009 Share Postat Iulie 28, 2009 nu m-am saturat de 4linie.m-am saturat de motorul meu greoi. am zis ca daca as gasi un zx10r la pret bun as sari pe el cat e cald. trecerea la v2 ar fi mai mult dintr-o pura curiozitate...si sunet... daca in sbk le putem gasi scuze amadurora..ba cilindree.ba putere..ba nu stiu ce... in MOTO GP unde e adevarata batalie la cel mai inalt nivel tehnologic... te rog da-mi o lista cu titlurile din moto gp castigate constructori de-a lungul anilor. sa vad ce scuze le gasesti acum la italieni Pai scuza ar fii Rossi ) nu este la Ducati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_gherman_agh Postat Iulie 28, 2009 Share Postat Iulie 28, 2009 M-am saturaaaaaaaaaaaaaaaaaaat. Ce mai tare motocicleta e sau cea pe care o ai acum sau cea pe care o doresti. INDIFERENT DE MARCA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Iulie 28, 2009 Share Postat Iulie 28, 2009 tot ce este posibil, am mers doar pe 4L (600F & 954) si 2L (GS500 si TDM).Cine imi da si mie imprumut un VTR SP2 sau o Aprilia RSV1000R ca sa pot vorbi in cunostinta de cauza? iti dau eu Ducati cand mai merg la AMC. Serj> una e SBK alta e motogp. dezvoltarea unui prototip presupune un research de la zero pentru o bomba pe roti unde nu prea ai reguli. in mare vb. la sbk iei motorul de pe strada si il modifici, ceea ce pentru mine este mult mia relevant decat un prototip car enu ajung vreodata sa il vad nicimacar live. Din acest motiv ma incita mai mult tot ce tine de SBK.. SSP.. superstock mai ales etc. pentru ca acolo.. ai un motor REAL. Il poti cumpara, chiar daca .. stock. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Iulie 28, 2009 Share Postat Iulie 28, 2009 Da, poti avea ceva asemanator cu motorul pe care alearga Spies in WSBK. Doar ca o sa te coste undeva intre 50 si 70k. Si cred ca sunt optimist ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Iulie 28, 2009 Autor Share Postat Iulie 28, 2009 iti dau eu Ducati cand mai merg la AMC. Serj> una e SBK alta e motogp. dezvoltarea unui prototip presupune un research de la zero pentru o bomba pe roti unde nu prea ai reguli. in mare vb. la sbk iei motorul de pe strada si il modifici, ceea ce pentru mine este mult mia relevant decat un prototip car enu ajung vreodata sa il vad nicimacar live. Din acest motiv ma incita mai mult tot ce tine de SBK.. SSP.. superstock mai ales etc. pentru ca acolo.. ai un motor REAL. Il poti cumpara, chiar daca .. stock. amandoua tipurile de motoare sunt la fel de accesibile ca mersul pe luna. doar carenele si forma fizica e asemanatoare cu motoarele stock pe care le cumparam din abc-uri...in rest nimic. poate doar faptul ca si la alea cat si la stock rotile sunt rotunde. in rest vorbim de avioane. in ziua de azi e atat de aproape stockul de sbk cum e si de moto gp. pana si fata de superstock e diferenta de cateva mii de euro buni. Mesaj completat amandoua tipurile de motoare sunt la fel de accesibile ca mersul pe luna. doar carenele si forma fizica e asemanatoare cu motoarele stock pe care le cumparam din abc-uri...in rest nimic. poate doar faptul ca si la alea cat si la stock rotile sunt rotunde. in rest vorbim de avioane. in ziua de azi e atat de aproape stockul de sbk cum e si de moto gp. pana si fata de superstock e diferenta de cateva mii de euro buni. P.S. oricum cel mai mare sbk din istorie ramane zxr 750. si nu pentru ca e motorul meu favorit ci pentru ca era cat se poate de banal. poate cea mai banala campioana mondiala ever. pe cand yamaha suzuki si honda faceau editii limitate care se vindeau la preturi de 30-35 de mii de marci (fzr750-ow01 gsxr750r si rc30) full ohlins showa si mai stiu eu ce minuni tehnologice moderne ale vremii KAWASAKI a venit cu umilul zx750M care saracu avea doar carburatoare de 39mm fata de 38 la editia de strada un tank din aliaj de aluminiu si o cutie de viteze cu prima treapta pana in 140.plus ca avea 200 de kile cand celelalte aveau 170. si a reusit sa fie primul in line 4 care castiga competitia suprema. plus de asta in 94 termina clasamentul general pe 2 la o diferenta infima. ca sa nu mai zic 5 titluri mondiale in campionatul mondial anduranta(91,92,93,94,96). cursa de la suzuka 8 ore...japan sbk...italian sbk 2000(gregorio lavilla) australian sbk,german sbk,AMA sbk de (6 ori) plus ca in canada e numita (the most succesfull bike in history). cum spunea ala care a facut cartea despre service ala renumit... NOR BAD FOR AN OL' SIMPLE AND HEAVY IN LINE4. not bad at all. nu m-am putut abtine...sa vezi ce o sa imi sara tot forumu in cap. im sorry. nu mai am motor si mi-e dor de fosta mea campioana mica grea batrana si verde. oh the times we had ( Mesaj completat tuti netu matii sa-ti tuti Mesaj completat P.S 2 am uitat sa mentionez ca pretul unui zxr 750 era pe atunci de 15-16 de marci fata de concurenta care venea cu editii exotice la 30-35 de mii. cam cum face ducati cand ne arunca in nas 1098r la 35 de mii si care are performanta unui r1 de 12mii. acela a fost zxr-ul. get my point? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Iulie 29, 2009 Share Postat Iulie 29, 2009 M-am saturaaaaaaaaaaaaaaaaaaat.Ce mai tare motocicleta e sau cea pe care o ai acum sau cea pe care o doresti. INDIFERENT DE MARCA Ai si tu dreptate pe undeva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Iulie 29, 2009 Autor Share Postat Iulie 29, 2009 du'te in genunchi la ala de i l'ai vandut si spune'i ca ai gresit si ca il vrei inapoi. i would suck his cock if he would give me my baby back Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu.... Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 :huh: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ButterflyAdya Postat Septembrie 6, 2009 Share Postat Septembrie 6, 2009 nu am nimic cu hondama enerveaza aia care o pupa in fund fara argumenete..asa din auzite poate ai putea spune ca ma pish pe cbr chiar nu le vad utilitatea este yamaha pt frumusete kawasaki pt putere si suzuki pt fiabilitate dar trebuie sa aiba si femeile motocicleta lor nu-i asa? ...Rautacios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.