Sari la conținut

Stie Careva Sa Repare Un Simson


Dark rider
 Share

Postări Recomandate

pot sa te ajut insa nu pana duminica!! daca e busit ambreiajul trebuie desfacut, sa ai piese de la un altul, un loc in care sa poti face asta pt ca ma indoiesc ca ia o zi-doua doar.., etc..

pedala nu-i bai ca o pornesti impinsa.. plus ca se poate face, ei alta si-o montezi in loc! fini.. dar la ambreiaj trebuie vazut exact ce si cum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut un SImson in Pitesti, cu super-motor, compresie, tot, dar cu probleme la ambreiaj : In ce consta : Pe la 50-60 la ora, motorul continua sa se accelereze, dar motocicleta nu, pentru ca patineaza ambreiajul. Cauza e cat se poate de nasoala : Este vorba despre un simering care se afla intre motor si casa ambreiajului, ce previne ajungerea uleiului pe placa de ambreiaj. Poate fi vorba si de semeringul dintre cutia de viteze si ambreiaj (zic si eu, ca nu stiu cum arata). In orice caz, tipul asta a scos discul, l-a curatat, a schimbat semeringul (nu stiu unde a gasit dimensiunea respectiva), cert este ca tot nu i-a iesit reparatia. Cand l-a desfacut, a gasit iar ulei pe disc. Asadar, e cam munca de cercetare... Daca doar scoti ambreiajul, il cureti de ulei si-l pui la loc, o sa-ti mearga 20-30 de km, apoi iar probleme.....

Daca alta e problema cu ambreiajul (nu debraiaza, ai joc prea mic la maneta,eu stiu... altceva...), atunci inseamna ca e treaba de cateva minute, reglajul ambreiajului, la care se poate baga oricine. Oricum, diagnosticheaza-l bine, sa nu dai motorul jos degeaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca simeringul e bushit... adio! se schimba! un simering nu poate fi reconditionat.

 

daca nu mai ai ferodo pe disc (minim 8 mm grosime), se schimba destul de simplu: il dai pe ala vechi jos, cu grija sa nu indoi discul si sa nu ramana denivelari - lasi locul curat. cumperi ferodo pt. dacia (diametrul exterior e mai mare dar se taie dupa lipire; diametrul interior este mai mare - nu este nici o problema), il lipesti cu poxipol (sau alti adezivi puternici) si il pui intre placile de presiune pt. o lipire buna. il scoti afara si decupezi frumos surplusul. mare grija le centrare!!!

 

daca ai disc original, desfaci capacele de pe el... astea sunt nituite (sunt si modele cu un singur capac). inauntru gasesti o cruce de cauciuc dur. daca este uzat se inlocuieste cu altul. daca nu gasesti (mai mult ca sigur...), confectionezi unul din cauciuc similar, respectand dimensiunile de la disc - locul unde se potriveste (nu cele de la guma uzata). capacul se renituieste cu nituri din comert sau cu sarma de aluminiu groasa... guma aia are rol de atenuare a socurilor la care e supus discul SI cutia de viteze. lungeste viata amandorura.

 

daca placile de presiune nu sunt plane... nasol... trebuie schimbate sau facute altele...

 

daca tija ce impinge placa mobila e prea scurta, uzata, stramba, cu patratul din capat uzat... se schimba... se poate face una destul de simplu.

 

daca vreunul sau mai multe prezoane din volanta pe care culiseaza placa mobila si pe care se fixeaza cealalta sunt strambe, rupte... TREBUIE facute altele... ele sun fixate in volanta prin presare (cota, chestii...).

 

daca rulmentu' de presiune e buluit, ai cam belit-o... nu se gaseste si sa construiesti un altul e destul de greu...

 

daca simeringul de la cupla cutiei de viteze e bulit, se schimba.

 

daca din reglaje nu poti obtine o cursa destul de mare, schimbi maneta.

 

surubul de la parghia de actionare a ambreiajului trebuie sa fie foarte tare... nu ca cele obisnuite din comert... alea se tocesc foarte repede...

 

cablul trebuie sa fie solid, gros, pt. moto nu pt. bicicleta. bowdenu' la fel. daca sunt proaste, cablul se intinde (se lungeste) si bowdenu' se comprima (se scurteaza)... iti dai seama ce iese... deasemenea cablul tre' sa fie bine uns, curat... cel mai bun lubrifiant e vazelina grafitata... daca nu ai, pileste o mina de creion (hb sau mai tare - h1, h2), amesteca bine cu vazelina normala. daca ai cablu cu protectie de plastic sau teflon pui numai grafit. toate elementele de pe cablu trebuie sa fie prezente, altfel se deregleza rapid.

 

pont:

in volanta se mai fac trei gauri egale ca dimensiuni cu celelalte trei, echidistante. presiune mai mare pe placi... merge mai bine mai ales la viteze mari.

 

carja... ar trebui indoita la cald, cu mare grija... se rupe destul de usor... oricum se poate suda...

 

succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Vizitator stress_L&P
QUOTE (easyrider @ Sep 8 2003, 10:56 AM)

salve omule!maus cei cu al simson!imi place la nebunie!il vreu p-ala sau sa faci unu pt.mine!!!!! 

 

 

Nu e motoru' meu...yo am dnepr...Din ce oras eshti?

Da-mi un tel.0744.99.14.99.Radu.Discutam...... 

 

 

--------------------

 

Loud & Proud Motors

 

 

... :) ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...