lil debul Postat Aprilie 10, 2006 Share Postat Aprilie 10, 2006 Scuze daca te-am jignit,eu ziceam cum se poate modifica in Bucuresti un motor,ca am inteles ca asta era intrebarea si din pacate LEGAL nu prea merge. P unct Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Aprilie 11, 2006 Share Postat Aprilie 11, 2006 daca vrei sa-l faci mai lung,taie bascula la jumate si prelungeste-o...asa am facut eu la ij-ul meu,cu 10cm....apoi lungesti si lantul... B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Aprilie 12, 2006 Share Postat Aprilie 12, 2006 Scuze daca te-am jignit,eu ziceam cum se poate modifica in Bucuresti un motor,ca am inteles ca asta era intrebarea si din pacate LEGAL nu prea merge. P unct OK Bine ca ne-am inteles in final. Asta er4an si ideea mea:legal daca umbli la cadru,frane sau directie ai pus-o. Daca nu te intereseaza legalitatea,cum zici si tu,poti sa-i faci multe.E buna si ideea de mai sus cu bascula ajustata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Aprilie 13, 2006 Share Postat Aprilie 13, 2006 Da pina la urma cum cioparesti Ij-ul,ca tot nu am inteles,radical sau lasi cadrul normal si bagi doar accesorii? Cu niste accesorii muncesti mai putin si ramii si legal. Prin accesorii inteleg alta sa,oglinzi , ghidon , far si ce mai vrei tu sa pui pe el. Spor la treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Aprilie 13, 2006 Share Postat Aprilie 13, 2006 daca vrei sa-l faci mai lung,taie bascula la jumate si prelungeste-o...asa am facut eu la ij-ul meu,cu 10cm....apoi lungesti si lantul... B. SAU MUTA URECHILE ALEA DE PRINDERE A BASCULEI PE STALPII DIN SPATELE PRINDERILOR (POTI FACE ALTELE SA REVII USOR LA FORMA INITIALA),RESPECT,cristi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Aprilie 13, 2006 Share Postat Aprilie 13, 2006 SAU MUTA URECHILE ALEA DE PRINDERE A BASCULEI PE STALPII DIN SPATELE PRINDERILOR (POTI FACE ALTELE SA REVII USOR LA FORMA INITIALA),RESPECT,cristi e mai complicat ce zici tu,urechile alea noi s-ar putea sa nu reziste.....dar se poate si asa. mai bine mai face rost de inca o bascula,o modifica,pe urma o monteaza sus,sa aiba aia originala de rezerva... B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicioc Postat Aprilie 15, 2006 Share Postat Aprilie 15, 2006 ma am eu o bascuta gata lungita de ij daca iti trebuie e lungita cu 10 cm asa mi-a fost inainte ca acum am pus alta mai usoara de honda. daca ti-o trebuie spune si ti-o trimit e gratis ma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Aprilie 20, 2006 Share Postat Aprilie 20, 2006 Bey,stati asa ca am descoperit ceva tare: in cartea de id. a motorului asta cu cadru modificat e liber la omologare de tip, dar e trecuta o omologare RAR individuala. Acum vine intrebarea: daca s-a facut in 98 omologare individuala de unde stiu aia de la RAR ce era modificat atunci si ce s-a mai modificat intre timp? Ca pe atunci nu se faceau poze... Deci s-ar putea sa n-am nicio problema cu modificarile la cadru ??? Care stiti ceva poate ma lamuriti...Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.