numKAISER Postat Iulie 13, 2009 Share Postat Iulie 13, 2009 Salut, am si eu o problema si as avea nevoie de niste sfaturi. Am un GSXR , 600, din 2005. Mobra merge bine dar are o buba. Cand o aduceam acasa , dupa ce am cumparat-o, in mers, dintr-o data, a inceput sa-mi indice viteza 0km/h. Dupa ce am mai intrebat am gasit problema. Senzorul de viteza era "impuscat". Am comandat unul de pe net, l-am pus si acum imi indica viteza, dar eronat. Am mers in paralel si cu motoare si masini si imi indica ceva de genul: eu 35-40 ei 50, eu 70-80 ei 100 km/h si eroarea creste pe masura ce creste si viteza. Inca nu am desfacut capacul de la schimbator, dar eu cred ca problema ar veni de la ansamblul care vine pe pinion. E posibil sa aiba pinion de 1000?? Baiatul de la care am luat-o mi-a zis ca i-a schimbat chitul de lant dar ca i-ar fi venit unul de 1000, pe care l-a dus inapoi ..... astept pareri si ajutor. ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Iulie 13, 2009 Share Postat Iulie 13, 2009 Senzorul iti citeste viteza la pinionul din fata sau la roata ? Daca o citeste la pinion, e posibil sa nu ai raportul corect intre pinionul de atac si pinionul de pe roata de la lant - pinionul de atac mai mare decat original sau pinionul de la roata mai mic decat original sau ambele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
numKAISER Postat Iulie 13, 2009 Autor Share Postat Iulie 13, 2009 Senzorul iti citeste viteza la pinionul din fata sau la roata ?Daca o citeste la pinion, e posibil sa nu ai raportul corect intre pinionul de atac si pinionul de pe roata de la lant - pinionul de atac mai mare decat original sau pinionul de la roata mai mic decat original sau ambele. imi citeste viteza la pinionul din fata. cel care se schimba o data cu lantul. deci e posibil ca pinionul ala sa nu fie de 600. ms mult. daca mai are cineva vreo sugestie post it. ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 13, 2009 Share Postat Iulie 13, 2009 Pinionul nu e standard sau senzorul nu e pt motocicleta ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
numKAISER Postat Iulie 13, 2009 Autor Share Postat Iulie 13, 2009 eu totusi cred ca e de la pinion. cine imi recomanda si mie un service moto ok. ma intereseaza in bucuresti. sunt din buzau si as vrea sa fie prin vecinatate. In conditiile astea trebuie sa schimb tot chitul de lant????? merge sa schimb doar pinionul sau nu e recomandat??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Iulie 13, 2009 Share Postat Iulie 13, 2009 (editat) treaba de mai sus o poti face si in buzau, un pinion nu e asa greu de schimbat...vb cu rudi, are presa de lant din cate stiu eu si iti poate aduce si orice piesa vrei tu la comanda... Editat Iulie 13, 2009 de guy.til Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Iulie 13, 2009 Share Postat Iulie 13, 2009 treaba de mai sus o poti face si in buzau, un pinion nu e asa greu de schimbat...vb cu rudi, are presa de lant din cate stiu eu si iti poate aduce si orice piesa vrei tu la comanda... Ca sa schimbi pinionul nu ai nevoie de presa de lant.(nu ai nevoie sa deschizi lantul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 13, 2009 Share Postat Iulie 13, 2009 Pinionul se schimba foarte usor. Totusi, inainte sa-l dai jos, verifica nu cumva sa fie bun pinionul E posibil ca foaia sau cauciucul pe spate sa nu aiba dimensiunile corecte (fostul propritar le-a schimbat ca asa i s-a sculat lui). Numara zimtii pe foaie si pe pinion, uita-te la dimensiunile cauciului spate (ex: 140/70-17) si posteaza-le aici, impreuna cu anul de fab. al motocicletei tale. Atunci iti vom putea spune cu certitudine unde e problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
numKAISER Postat Iulie 13, 2009 Autor Share Postat Iulie 13, 2009 (editat) cauciucul spate are dimensiunile 180/55/R17 iar pinionnul spate are 45 de zimti. mobra e un GSX-R 600cmc din 2005, editie aniversara. baiatul care a avut-o inaintea mea a zis ca ar fi comandat un chit de lant de 600 si ca ar fi primit unul de 1000. Cica l-a montat dar dupa si-a dat seama si l-a dus inapoi. eu cred ca nu l-a mai dus inapoi ... astept sfaturi va multumesc anticipat Editat Iulie 13, 2009 de numKAISER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 13, 2009 Share Postat Iulie 13, 2009 Au guma standard. GSX-R-ul de 1000 are 17/42 iar cel de 600 are 16/45. Daca ai pinion de 17 nu de 16, senzorul iti va arata o viteza mai mica, insa proportional. Numara zimtii de la pinion - nu-i nici o problema sa dai jos capacul respectiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
numKAISER Postat Iulie 13, 2009 Autor Share Postat Iulie 13, 2009 ms de promptitudine. nu pot sa dau capacul jos acum ca nu sunt acasa . zimtii i-a numarat tata . cu cat viteza e mai mare cu atat diferenta dintre ce-mi arata mie pe bord si viteza reala e mai mare. cand ai zis proportional te-ai referit la treaba asta?? si mai am impresia ca sare cam multi km/h, adica ceva de genu 70-80 80-72, asta fara sa fie in sarcina, la viteza constanta zic eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Iulie 14, 2009 Share Postat Iulie 14, 2009 ms de promptitudine.nu pot sa dau capacul jos acum ca nu sunt acasa . zimtii i-a numarat tata . cu cat viteza e mai mare cu atat diferenta dintre ce-mi arata mie pe bord si viteza reala e mai mare. cand ai zis proportional te-ai referit la treaba asta?? si mai am impresia ca sare cam multi km/h, adica ceva de genu 70-80 80-72, asta fara sa fie in sarcina, la viteza constanta zic eu. Da, asta inseamna proportional - cu cat creste viteza, cu atat creste si diferenta. Daca ai pinionul de 17 in loc de cel de 16 e normal sa iti arate viteza eronat si sa aiba si diferente mari in afisaj. Acum, depinde si cat de tare accelerezi si/ sau franezi, ca si la Cagiva mea nu arata din km in km la accelerari puternice. Da' mai mult de 3 km/h nu l-am vazut sa sara intre afisaje. Daca vrei sa-ti schimbi pinionul in Bucuresti, te ajut eu pentru o bere. Da-mi PM si iti trimit date de contact daca ai nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.