NaeL Postat Martie 24, 2006 Share Postat Martie 24, 2006 (editat) Salut ma tot gandesc ce sa imi iau acu dupa ce am dat uralu si ma tot uit dupa ceva cu care sa ma dau si prin oras (40%) sa pot merge la drum intins fara probleme (45%) si sa pot sa ies si cu ea pe drum forestier, poteci (15%) ... pana acu oscilez intre - BMW F650 GS - Honda Transalp - Aprilia Pegaso - Suzuki Freewind - Honda Dominator astept sugestii, pareri ... thanks p.s. buget 2500-3000 E p.p.s. 1.80m vs. 75kg Editat Martie 24, 2006 de NaeL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Martie 24, 2006 Share Postat Martie 24, 2006 Salut ma tot gandesc ce sa imi iau acu dupa ce am dat uralu si ma tot uit dupa ceva cu care sa ma dau si prin oras (40%) sa pot merge la drum intins fara probleme (45%) si sa pot sa ies si cu ea pe drum forestier, poteci (15%) ... pana acu oscilez intre - BMW F650 GS - Honda Transalp - Aprilia Pegaso - Suzuki Freewind - Honda Dominator astept sugestii, pareri ... thanks p.s. buget 2500-3000 E p.p.s. 1.80m vs. 75kg La banii astia cred ca cel mai bine te lipesti de un Dominator! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Treijumate Postat Martie 24, 2006 Share Postat Martie 24, 2006 deacord cu ionut73 ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos.voda Postat Martie 24, 2006 Share Postat Martie 24, 2006 Eu am un Kawasaki Tengai care sta pt. ca am trecut pe LC4 si mai nou pe EXC. E mai la a doua tinerete dar KLR-ul 650 este proverbial pt. fiabilitate si versatilitate (vezi US Army). motorul e foarte cinstit si in bugetul pe care l-ai mentionat o sa-ti ramana loc si pentru ceva echipament. De retinut! fiabilitatea este japoneza in cazul asta si nu italiana ca in cazul pegaso si f650 vechi si diferenta se simte, o spun in calitate de utilizator actual de europeana( din motive vamale in principal) daca crezi ca te intereseaza da un semn Salut ma tot gandesc ce sa imi iau acu dupa ce am dat uralu si ma tot uit dupa ceva cu care sa ma dau si prin oras (40%) sa pot merge la drum intins fara probleme (45%) si sa pot sa ies si cu ea pe drum forestier, poteci (15%) ... pana acu oscilez intre - BMW F650 GS - Honda Transalp - Aprilia Pegaso - Suzuki Freewind - Honda Dominator astept sugestii, pareri ... thanks p.s. buget 2500-3000 E p.p.s. 1.80m vs. 75kg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dankrp Postat Martie 24, 2006 Share Postat Martie 24, 2006 sau un atveu la 2nd hand.... s-ar putea sa stiu eu unul numa' bun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_mihai Postat Martie 24, 2006 Share Postat Martie 24, 2006 NU Aprilia, probleme mari de fiabilitate bmw merge, dar pe off road nu e foarte ... competitiv (suspensile nu prea sunt facute pentru endureala) recomand HONDA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
joee_cretz Postat Martie 24, 2006 Share Postat Martie 24, 2006 NU Aprilia, probleme mari de fiabilitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Martie 24, 2006 Autor Share Postat Martie 24, 2006 kawa kle500 ce va zice ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s-kidu' Postat Martie 24, 2006 Share Postat Martie 24, 2006 dominator rules Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Martie 24, 2006 Share Postat Martie 24, 2006 kawa kle500 ce va zice ? Un surogat de enduro cu motor de strada(motorul de GPZ), dar pt. ceea ce vrei tu(mai mult turing) e mai bun decat un monocilindru.Poti sa ai in vedere la banii aia si un transalp, e mai bun pt. turing. Cat despre poteci, scoate-le din calcul. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Martie 24, 2006 Autor Share Postat Martie 24, 2006 poteci uscate :-D ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Martie 24, 2006 Share Postat Martie 24, 2006 Da' sa fie cat mai netede! Avand in vedere ca touring>oras nu as opta pt monocilindru, vibratiile te omoara la drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Martie 24, 2006 Share Postat Martie 24, 2006 Da' sa fie cat mai netede! Avand in vedere ca touring>oras nu as opta pt monocilindru, vibratiile te omoara la drum. Sincer sa fiu, mai mult vibra CBR-ul decat DR-ul .O japoneza monocilindru, nu vibreaza mai deloc.In schimb eu nu as face turing cu asa ceva. Cand am cumparat DR-ul, am facut intr-o saptamana fo 1500 de km.(Buc-Timisoara-Petrosani-Transalpina-Pitesti-Buc.)Nu m-am simtit confortabil pe shaua aia si nu mi-a placut nici viteza de croaziera.(in jur de 120-130 km/h).Daca mergeam mai tare, era prea turata si-i incepea sa-i fie sete de benzinica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Martie 24, 2006 Autor Share Postat Martie 24, 2006 dupa cum spuneam ma intereseaza in primu` rand confortu in oras si la drum lung si sa pot iesi cu el pe un drum forestier din cand in cand ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Martie 25, 2006 Share Postat Martie 25, 2006 dupa cum spuneam ma intereseaza in primu` rand confortu in oras si la drum lung si sa pot iesi cu el pe un drum forestier din cand in cand ... Atunci vezi un enduro-touring in 2 cilindri: Kawa KLE, Honda Transalp...si la categoria grea Honda Africa Twin, SuperTenere.Poti sa probezi si un Suzuki DRBig, chiar daca e monocilindru, e numai bun de touring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian cristea Postat Martie 25, 2006 Share Postat Martie 25, 2006 dupa cum spuneam ma intereseaza in primu` rand confortu in oras si la drum lung si sa pot iesi cu el pe un drum forestier din cand in cand ... salut am cam 1,79 m si 80 kg. am mers aproape 12 ore pe kle 500 intr-o zi si nu m-a durut nimic a doua zi sau seara. doar ca imi amorteste fundul; daca fac 2-3 genoflexiuni din mers o data la 30 de minute nu mai am probleme cu amortitul. de iesit cu kle-ul pe drum forestier nu este nici o problema. pe de alta parte are 200 kg la plin si din cele ~8 cazaturi pe care le-am luat, 6 au fost pe drum forestier sau din cauza altor denivelari, la viteza 0, la oprire, mai mult din cauza ca nu ma concentrez si inca mai am reflexul de a ma lasa sa cad pe o parte, ca la bicicleta. dupa ce se lasa putin mai mult pe o parte se tot duce. ca si tine, eu l-am luat pentru calatorii, inclusiv drumuri forestiere, si nu m-a dezamagit pina acum. in oras poate fi considerat cam consumator, insa cred ca asta e valabil pentru toate modelele de genul asta si care sint pe carburator. consumul in oras este >= 6%. la drum lung am scos si 4,5% cu viteza de croaziera de 120 km/h si cu benzina buna; nici nu sint agresiv cu acceleratia/demarajul. pe scurt, iti recomand kle-ul 500. alta chestie: sint unele venite cu limitarea de 34 cai putere. avind in vedere ca nu esti incepator si ca eu ca incepator nu am avut probleme din cauza puterii, iti recomand versiunea cu 48/50 de cai putere. s-ar putea sa poti scoate limitarea de 34 insa nu ma pricep la mecanica. succes la achizitie adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smile Postat Martie 26, 2006 Share Postat Martie 26, 2006 Atunci vezi un enduro-touring in 2 cilindri: Kawa KLE, Honda Transalp...si la categoria grea Honda Africa Twin, SuperTenere.Poti sa probezi si un Suzuki DRBig, chiar daca e monocilindru, e numai bun de touring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pragmatik Postat Martie 27, 2006 Share Postat Martie 27, 2006 Cel mai bine ar fi daca ai avea ocazia sa si incerci inainte de a lua ceva, sa vezi cum te simti pe fiecare. Dpdv al fiabilitatii Dominatorul nu cred ca te va dezamagi. Se poarta ok si in oras si la drum si la padure. Vibratiile sunt suportabile, chiar placute pe perioade scurte/medii de timp. Suna frumos. Trebuie insa turat peste 3000 cam tot timpul. Daca dupa test drive e ok pt tine, ti-l recomand. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.