Mihai Florea Postat Martie 24, 2006 Share Postat Martie 24, 2006 am un first bike formula de 125 de 1 an si deja mi-a mancat ficatii,daca luam un minsk tot aia era.scartaie si tremura din toate incheieturile,de 100-max...max105-1110km/h nu pot trece,mai ales dak bate vantul,si am facut modificari de la ghidon stil sport pana la eliminarea multor accesorii in exces,pt a o mai"usura". vreau sa stiu daca blocul motor de la "chipurile" nou aparutele motoare de 200 cc care de nush cand echipeaza acum gama royal si formula sunt la fel ca si la cele de 125 cc.daca ar fi,as putea sa cumpar de la ei un cilindru cu piston de 200cc,sa-l montez in locul astuia de 125,chiar dak aduc numai pe comanda.macar da 5 cp in plus,va zic eu,ar conta enorm,de la 10 la 15.nush dak se merita la buzunar,dar macar sa stiu tehnic dak se poate.site-ul lor e inca in constructie,si astia de aici de la reprezentanta habar n-au ce-s alea motoare,am zis ca nu mai trec in viata mea pe la nea gigi the service man care repara de fapt biciclete.barem eu am si o motoreta yamaha de acu 20 ani,cu 3 viteze semiauto,da merge de rupe,si am desfacut-o pana la ultimul surub,deci cam stiu cu ce se manaca motoarele,ma pricep binisor.daca mai sunt persoane care au motoare ca al meu,sa ma contacteze pe forum sau pe mihai_nightrider@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Martie 24, 2006 Share Postat Martie 24, 2006 Ii schimbi tu pistonul si cilindrul (desi ma indoiesc ca se potrivesc la prezoane), dar tine ambielajul? cred ca tb sa-l schimbi si pe ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Florea Postat Martie 24, 2006 Autor Share Postat Martie 24, 2006 pai da...prezoanele sunt marea intrebare,dak se potrivesc.asa am cunostinte,vecini si relatii pe la care as manari un piston de 200cc si as aleza cilindrul,dar sigur n-ar merge peste parametrii de acum,fiindca si calitatea lucrarii ar fi cam indoielnica,d-aia ziceam sa iau cu totul setul de piston si cilindru.dupa cunostintlele voastre,cam cat ar ajunge un piston +cilindru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Martie 24, 2006 Share Postat Martie 24, 2006 Nu are rost sa faci o astfel de modificare, nu e chiar asa simplu sa-i pui un cil si un piston mai mare, tu ai motor in 4 timpi care mai are supape care se deschid intr-un anumit fel si sunt dimensionate pt motorul pe care-l ai acum. Ambielajul sigur va avea viatza mai scurta asta in cazul in care ar merge motorul; pe langa diametrul pistonului trebuie tzinut seama si de cursa acestuia, care poate fi la fel sau nu ( caz in care sigur nu va merge). Modificarea cilindreei la un 4T nu e la fel de simpla ca la un 2T ( si nici asta nu-i chiar simpla) Motorul pe care-l ai nu se preteaza la tuning, nici macar ideea cu schimbatul carburatorului nu-i grozava ( mai ales cu un carb de comunista) Daca vrei totusi sa-i maresti puterea putzin potzi incerca prin golirea tobelor, montarea unui filtru de aer mai performant gen K&N si eventual folosirea unor aditivi de benzina.Potzi umbla si la carburatzie dar trebuie sa stii ce faci si chiar si asa trebuie sa experimentezi mult pana sa gasesti solutzia optima. Toate aceste modificari iti vor da un mic plus de putere dar in acelasi timp va creste consumul si va scadea durata de viatza a motorului. Concluzia mea finala : nu merita sa bagi bani intr-un astfel de motor, daca vrei mai multzi cai putere vinde-l si ia-ti altceva gen japoneza sh sau daca-ti place sa surubaresti o comunista gen mz etz 250 ij 350, jawa 350 etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Florea Postat Martie 24, 2006 Autor Share Postat Martie 24, 2006 am uitat cumva sa mentionez ca deja i-am taiat toba cu flexul si i-am scos din site?sau ca i-am scos parte din filtrul de aer?sau ca deja am umblat la carburatie si nu cred ca din astea mai pot scoate ceva?stiu...am faut un cacao mare cumparand asa ceva,si stiu bine care e faza si cu cursa pistonului,si cu supapele din capul pistonului,si ca ar tb carburator dimensionat pt 200cc.faza e ca am vrut s-o vand,da clientzi...nexam..am dat pe ea 1700 si ceva,acu nu mai iau cred 1000 dupa 1 an si 4500km.si imi tb neaparat 1000 si un pic ca sa aduc din germania ceva,ca am cine sa-mi aduca...dar banu?ca sovietica nu-mi mai tb,stiu eu ce vb,am un vecin care...beah Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micro Postat Martie 25, 2006 Share Postat Martie 25, 2006 Parerea mea e sa o lasi asa cum e si daca vrei o vinzi mai incolo si iei ceva mai bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.