Sari la conținut

rezultat


motorist1
 Share

Postări Recomandate

:angryfire: ...asta e buna. ..... frumos a iesit, pe o parte imi place pe o parte nu. Imi place ca-i alb, m-am gandit si eu la posibilitatea de a face o nipra alba, pe de alta parte nu-mi place ca are garda mare la sol...dar oricum tie trebuie sa-ti placa asa ca nu se pune problema, bafta in continuare cu fieru, sa nu te dezamageasca ca au prostul obicei

pare inalta ca-s mici tuburle de la tobe!

fara gluma!

nu crezi ca sunt subdimensionate tevele alea de la evacuare? nu lasi motorul sa expire cum trebuie, se va infoca mai repede, parerea mea...

Mesaj completat

..nu incepe sa bati campii, la 7 scari poti venii cu ea si nerodata(comunista sa fie), apoi cu scurgerea se rezolva(acum nu stim inca pe unde curge, dupa vine si solutia). Pt consolarea ta: inca n-am vazut nipra sa nu-si marcheze locul de parcare(unii spun ca are personalitate)

nu au personalitate, in schimb sunt teritoriale! :D

eu rodajul l-am facut anu trecut in drum spre sapte Scari, si asa a fost cel mai bine, si eu am avut retineri.

nu te apuci sai dai maneta de gaz peste cap, o duci frumos , va ascultati reciproc, si va fi bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[quote name='mas oyama'

nu crezi ca sunt subdimensionate tevele alea de la evacuare? nu lasi motorul sa expire cum trebuie, se va infoca mai repede, parerea mea...

 

Daca-or fi tevi goale nu-i bai, o sa urle ceva .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@motorist1:

Admir foarte mult motorul tau. E pur si simplu frumos. Ma bate gandul din ce in ce mai des sa renunt la japo si sa revin la o comunista, mai bine zis o Nipra. Mecanica am invatat destula, motoare crapate si puse la loc destule. Nu prea imi este dor, dar totusi parca imi lipseste sentimentul lucrului bine facut plus ca japonezele sunt plicticos de fiabile (no thrills).

Ratiunea imi spune totusi sa pastrez japoneza iar comunista sa o iau complementar.

Iti urez multi km. fara probeleme de orice fel.

 

Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

revin cu noutati..............

 

duminica am facut 110 km cu nipra, pana la Bucuresti si aseara din nou vreo 15-20, am trecut pe la cristi57 ( nea CRisti Csetey), am mai surubarit putin si incep sa ma bucur de nipru, din ce mai mult

 

parca izul ala de ulei incins a reinceput sa gadile narile si parca mi-era dor....

 

Mesaj completat

revin cu noutati..............

 

duminica am facut 110 km cu nipra, pana la Bucuresti si aseara din nou vreo 15-20, am trecut pe la cristi57 ( nea CRisti Csetey), am mai surubarit putin si incep sa ma bucur de nipru, din ce mai mult

 

parca izul ala de ulei incins a reinceput sa gadile narile si parca mi-era dor....

 

Mesaj completat

nipra marcheaza locul putin, putin, putin, pe la simeringul pedalei de pornire :rolleyes:

cu noile obe se simte mult mai bine, insa iar va trebui surubarit la carburatoare , ca ADIO ralanti :huh:

 

PS: ca deh, asa e nipra: " cand c.r cand de gaoaza, niciodata sanatoasa" :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Cristi chiar imi place nipra ta alba ,cu o mica defectiune optica coturile +restul daca era cromat aratau super, iar la stop dai placa de la numar jos si pune numarul lateral,cam atit in rest sunt incintat de noul lok, seaua este cumparata sau home made si aripa spate dela ce este.? ,cred ca in curind ne vedem la o bere am sa il scot si eu pe al meu URAL...!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cristi chiar imi place nipra ta alba ,cu o mica defectiune optica coturile +restul daca era cromat aratau super, iar la stop dai placa de la numar jos si pune numarul lateral,cam atit in rest sunt incintat de noul lok, seaua este cumparata sau home made si aripa spate dela ce este.? ,cred ca in curind ne vedem la o bere am sa il scot si eu pe al meu URAL...!!

 

ms de aprecieri.

saua si aripa spate sunt de marauder.

intre timp, am schimbat tevile si am pus tobe din inox, insa coturile raman "oarecum aceleasi"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parca izul ala de ulei incins a reinceput sa gadile narile si parca mi-era dor....

nipra marcheaza locul putin, putin, putin, pe la simeringul pedalei de pornire :wacko:

 

Si Ducati tot a ulei incins miroase si tot ulei da la cel putin unul din pistoane..... la urma urmei sunt tot 2 cilindri raciti cu aer....

Super motoreta.Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...