Admin Smokey Postat Ianuarie 26, 2004 Admin Share Postat Ianuarie 26, 2004 Cam asa era masina la sosire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin Smokey Postat Ianuarie 26, 2004 Autor Admin Share Postat Ianuarie 26, 2004 Si protbagajul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin Smokey Postat Ianuarie 26, 2004 Autor Admin Share Postat Ianuarie 26, 2004 Acasa nevasta-mea rezolva totul repede: acte, RAR, inmatriculare. Tot ea se ocupa si imi retapitzeaza saua. Motorul asamblat, hai la o tura. OK fain. Nu e ca pe Minsku de la scoala (trecusera totusi 3 ani), dar mere. Mai dau o tura, si asta OK, schimb ceva viteze. Mai dau o tura. Aveam sa aflu repede cum e cu teoria si practica. Am pus in practica ce stiam despre target fixation, scanarea drumului, frana in curba si importanta echipamentului intr-o fractiune de secunda: dau sa intorc, de emotie uit sa ma si uit unde merg, sau mai bine zis imi pun in gand sa nu intru in bordura aia spre care ma indreptam vertiginos, franez, era praf pe jos, ma praval .... si ma si ard la toba... => defecte optice minore Familia indoliata, deja eram o speranta pierduta .... tragedie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin Smokey Postat Ianuarie 26, 2004 Autor Admin Share Postat Ianuarie 26, 2004 Timpul le rezolva pe toate, vara trecuta am mers zilnic cu motorul la lucru, m-am obisnuit intr-o saptamana cu el, m-au luat baietii la o tura pana la Arad, mi-au explicat ce si cum... Am mai dat o tura pana la Sibiu ... a fost frumos, atunci mi-am dat seama ce poate si ce nu poate motorul asta. In final am ajuns la concluzia ca pt mine e un motor dintr-o clasa ideala. Fiind de 500 e la limita vamei, dimensiunile sunt perfecte pt oras, in sensul ca am loc usor printre masini, si e usoara; are 2 plaje de putere: pana in 6000 ture cand mere molcut, dar cu o rezerva suficienta de putere pentru degajari rapide, si peste 6000 ture cand devine nervoasa. Puterea in talon e de 60 CP (44 kW). Consum: cam 6l/100km. Pozitia de mers e comoda, nicioada nu m-am simtit obosit sau sa am dureri musculare dupa un drum, chiar si mai lung. Puncte slabe: schimbatorul de viteze e pt. un papuc mai mic , la viteze e prea usoara si devine usor instabila, nu se vede prea vede in oglinzi. Daca ma ajuta Dumnezeu am de gand sa-l mai tin inca 2 ani cel putin. Pt sezonul asta pregatesc o vopsire, schimb de lant, semeringuri&ulei de furca, filtru de aer, curatat de carburator, sincronizat carburatoare .... si mai vad io Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin Smokey Postat Ianuarie 26, 2004 Autor Admin Share Postat Ianuarie 26, 2004 Tot la Sibiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin Smokey Postat Ianuarie 26, 2004 Autor Admin Share Postat Ianuarie 26, 2004 Asa arata saracu' GPZ dupa ploaia de la Bikers Party din Timisoara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T.A.Robert Postat Ianuarie 26, 2004 Share Postat Ianuarie 26, 2004 mai, sa traiesti tu si sa-ti traiasca si motoru. Faina povestea. De fapt orice poveste de motociclist adevarat ii faina. Eu m-am regasit aici in ordinea cautarii motorului: Jawa - Mz - Chopper - Enduro si cred ca ajung la un sport sau sport-touring, chiar daca inima mea ramane la touring-enduro. Sanatate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
carlos* Postat Ianuarie 27, 2004 Share Postat Ianuarie 27, 2004 Daca mai incheiai cu " ...... si de n-ar fi fost nu s-ar fi povestit " ma lua somnu' . Ai talent de povestitor frate. Sa fii sanatos si sa ai parte numai de povesti frumoase. Peace!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dobrescu Postat Ianuarie 27, 2004 Share Postat Ianuarie 27, 2004 Incep cu inceputul, fac scoala (nevasta-mea avea deja carnet de motor). Asta e cea mai tare faza!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Harley_X Postat Februarie 19, 2004 Share Postat Februarie 19, 2004 Smokey le ai p-astea cu povestitu cred ca asa am sa fac si eu; voi merge in Ger tot cu atatia bani sa vad ce pot face....in curand sper.....a trecut deja un an si ceva.....ufffff Mada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
v-twin Postat Februarie 19, 2004 Share Postat Februarie 19, 2004 Belea smokey;tu cu pavel le-aveti cu povestitul Bafta cu motoreta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin Smokey Postat Februarie 20, 2004 Autor Admin Share Postat Februarie 20, 2004 probabil mi se trage de la o creanga care mi-a picat in cap cand eram mic @HX: voi merge in Ger tot cu atatia bani sa vad ce pot face asigura-te ca ai unde sta si mai ales sa ai telefon si eventual internet la dispozitie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pierrooradea Postat Februarie 20, 2004 Share Postat Februarie 20, 2004 salut smokey! felicitari! esti din Timisoara asai? eu sunt prietenu` lu` ferox din oradea tipu` cu tricou KTM de la intalnirea de la timisoara de asta vara ... el Bogdan cu deuvile-u` si io .... ne mai tii minte? dupa betia aia daca nu iti mai aduci aminte .. NO PROBLEMO! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin Smokey Postat Februarie 20, 2004 Autor Admin Share Postat Februarie 20, 2004 cum as putea sa-l uit pe feri de la stanga spre dreapta: io, ferox aka feri (oradea), bogdan (tm - Honda NTV "Beauville") Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.