Sari la conținut

Kawasai Gpz 500s


Smokey
 Share

Postări Recomandate

  • Admin

Acasa nevasta-mea rezolva totul repede: acte, RAR, inmatriculare. Tot ea se ocupa si imi retapitzeaza saua.

 

Motorul asamblat, hai la o tura. OK fain. Nu e ca pe Minsku de la scoala (trecusera totusi 3 ani), dar mere.

 

Mai dau o tura, si asta OK, schimb ceva viteze.

 

Mai dau o tura. Aveam sa aflu repede cum e cu teoria si practica. Am pus in practica ce stiam despre target fixation, scanarea drumului, frana in curba si importanta echipamentului intr-o fractiune de secunda: dau sa intorc, de emotie uit sa ma si uit unde merg, sau mai bine zis imi pun in gand sa nu intru in bordura aia spre care ma indreptam vertiginos, franez, era praf pe jos, ma praval .... si ma si ard la toba... => defecte optice minore :D

 

Familia indoliata, deja eram o speranta pierduta .... tragedie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Timpul le rezolva pe toate, vara trecuta am mers zilnic cu motorul la lucru, m-am obisnuit intr-o saptamana cu el, m-au luat baietii la o tura pana la Arad, mi-au explicat ce si cum...

 

Am mai dat o tura pana la Sibiu ... a fost frumos, atunci mi-am dat seama ce poate si ce nu poate motorul asta.

 

In final am ajuns la concluzia ca pt mine e un motor dintr-o clasa ideala. Fiind de 500 e la limita vamei, dimensiunile sunt perfecte pt oras, in sensul ca am loc usor printre masini, si e usoara; are 2 plaje de putere: pana in 6000 ture cand mere molcut, dar cu o rezerva suficienta de putere pentru degajari rapide, si peste 6000 ture cand devine nervoasa. Puterea in talon e de 60 CP (44 kW).

 

Consum: cam 6l/100km.

 

Pozitia de mers e comoda, nicioada nu m-am simtit obosit sau sa am dureri musculare dupa un drum, chiar si mai lung.

 

Puncte slabe: schimbatorul de viteze e pt. un papuc mai mic :D , la viteze e prea usoara si devine usor instabila, nu se vede prea vede in oglinzi.

 

Daca ma ajuta Dumnezeu am de gand sa-l mai tin inca 2 ani cel putin. Pt sezonul asta pregatesc o vopsire, schimb de lant, semeringuri&ulei de furca, filtru de aer, curatat de carburator, sincronizat carburatoare .... si mai vad io :P

PICTURE_209.JPG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai, sa traiesti tu si sa-ti traiasca si motoru. Faina povestea. De fapt orice poveste de motociclist adevarat ii faina. Eu m-am regasit aici in ordinea cautarii motorului: Jawa - Mz - Chopper - Enduro si cred ca ajung la un sport sau sport-touring, chiar daca inima mea ramane la touring-enduro.

Sanatate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • Admin

probabil mi se trage de la o creanga care mi-a picat in cap cand eram mic :D

 

@HX:

voi merge in Ger tot cu atatia bani sa vad ce pot face

asigura-te ca ai unde sta si mai ales sa ai telefon si eventual internet la dispozitie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut smokey!

felicitari!

esti din Timisoara asai?

eu sunt prietenu` lu` ferox din oradea tipu` cu tricou KTM de la intalnirea de la timisoara de asta vara ... el Bogdan cu deuvile-u` si io .... ne mai tii minte?

dupa betia aia daca nu iti mai aduci aminte .. NO PROBLEMO! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...