Marius R Postat Iulie 27, 2009 Share Postat Iulie 27, 2009 Problema constatata de ieri e urmatoarea. Dupa un drum mai lung am constatat ca dupa ce schimbam din 1 in 2....intra oarecum greu in viteza (se auzea un carait lung.....carrrrrrr cand cuplam viteza a 2a). Ambreiajul era tras la maxim. Am incercat sa schimb mai energic viteza...facea la fel mai rau chiar. Cand am ajuns acasa am hotarat sa folosesc o alta abordare....dc schimb f bland..incet...pare sa nu mai faca asa....insa acum mi se pare ca levierul schimatorului trebuie apasat parca mai tare decat de obicei atunci cand vreau sa trec in viteze inferioare ..(ex din 4 in 3 ...din 3in2 samd). Aveti idee care e problema? Ulei am 20w50 sintetic...schimbat acum 3000km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Iulie 27, 2009 Share Postat Iulie 27, 2009 cablul de ambreiaj slab? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iulie 27, 2009 Autor Share Postat Iulie 27, 2009 cablul de ambreiaj slab? daca am ambreiajul tras si accelerez nu pleaca nu face nimic...deci eu zic ca e exclus. Am aflat acum de la un amic ca acel carait e datorita unei schimbari de viteza la o viteza prea mare pt treapta respectiva (i cazul meu a 2a la cca 25 km/h) dar cum ramane cu tensiunea aia in pedala de schimbator?!.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Iulie 27, 2009 Share Postat Iulie 27, 2009 dar cum ramane cu tensiunea aia in pedala de schimbator?!.... din cauza ca nu decupleaza bine ambreiajul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iulie 27, 2009 Autor Share Postat Iulie 27, 2009 din cauza ca nu decupleaza bine ambreiajul? daca ar fii din ambreiaj ar trebui ca dc o bag in 1 si accelerez pe loc cu ambreiajul tras ar trebui sa dea sa plece sau sa faca ceva right? O sa incerc in pauza de masa asta....dar as putea baga mana in foc ca nu e asta(abreiajul l-am reglat sapt trecuta) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Iulie 27, 2009 Share Postat Iulie 27, 2009 nu pleaca neaparat de pe loc (doar daca e foarte slab), e suficient sa se atinga foarte putin placile intre ele ca sa schimbi greu; la mine de exemplu caraie cand accelerez tare si schimb din 1 in 2 prea incet; la accelerari puternice e bine sa schimbi ferm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iulie 27, 2009 Autor Share Postat Iulie 27, 2009 nu pleaca neaparat de pe loc (doar daca e foarte slab), e suficient sa se atinga foarte putin placile intre ele ca sa schimbi greu; la mine de exemplu caraie cand accelerez tare si schimb din 1 in 2 prea incet; la accelerari puternice e bine sa schimbi ferm bun si atunci ce e de facut...de unde sa imi dau seama ca il am prost reglat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 27, 2009 Share Postat Iulie 27, 2009 bun si atunci ce e de facut...de unde sa imi dau seama ca il am prost reglat? iei frumos manualul si verifici cu sfintenie ce scrie acolo la pasii de reglare a cablului de ambreiaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Iulie 30, 2009 Share Postat Iulie 30, 2009 Sau schimbi fara ambreiaj . Asa devii profesor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.