Sari la conținut

ceva carcaiaci pe la cutia de viteze!


Postări Recomandate

Problema constatata de ieri e urmatoarea. Dupa un drum mai lung am constatat ca dupa ce schimbam din 1 in 2....intra oarecum greu in viteza (se auzea un carait lung.....carrrrrrr cand cuplam viteza a 2a). Ambreiajul era tras la maxim. Am incercat sa schimb mai energic viteza...facea la fel mai rau chiar. Cand am ajuns acasa am hotarat sa folosesc o alta abordare....dc schimb f bland..incet...pare sa nu mai faca asa....insa acum mi se pare ca levierul schimatorului trebuie apasat parca mai tare decat de obicei atunci cand vreau sa trec in viteze inferioare ..(ex din 4 in 3 ...din 3in2 samd). Aveti idee care e problema?

Ulei am 20w50 sintetic...schimbat acum 3000km

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cablul de ambreiaj slab? :lol:

daca am ambreiajul tras si accelerez nu pleaca nu face nimic...deci eu zic ca e exclus. Am aflat acum de la un amic ca acel carait e datorita unei schimbari de viteza la o viteza prea mare pt treapta respectiva (i cazul meu a 2a la cca 25 km/h)

 

dar cum ramane cu tensiunea aia in pedala de schimbator?!....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar cum ramane cu tensiunea aia in pedala de schimbator?!....

 

 

din cauza ca nu decupleaza bine ambreiajul? :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cauza ca nu decupleaza bine ambreiajul? :lol:

daca ar fii din ambreiaj ar trebui ca dc o bag in 1 si accelerez pe loc cu ambreiajul tras ar trebui sa dea sa plece sau sa faca ceva right?

O sa incerc in pauza de masa asta....dar as putea baga mana in foc ca nu e asta(abreiajul l-am reglat sapt trecuta)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu pleaca neaparat de pe loc (doar daca e foarte slab), e suficient sa se atinga foarte putin placile intre ele ca sa schimbi greu; la mine de exemplu caraie cand accelerez tare si schimb din 1 in 2 prea incet; la accelerari puternice e bine sa schimbi ferm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu pleaca neaparat de pe loc (doar daca e foarte slab), e suficient sa se atinga foarte putin placile intre ele ca sa schimbi greu; la mine de exemplu caraie cand accelerez tare si schimb din 1 in 2 prea incet; la accelerari puternice e bine sa schimbi ferm

bun si atunci ce e de facut...de unde sa imi dau seama ca il am prost reglat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bun si atunci ce e de facut...de unde sa imi dau seama ca il am prost reglat?

iei frumos manualul si verifici cu sfintenie ce scrie acolo la pasii de reglare a cablului de ambreiaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...