cristi cbr Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 scuze ca am dezgropat acest topis dar am zis ca e mai bine asa decat sa deschid altul cu aceeasi tema tot in legatura cu troznelile din fata, care le are mobra mea la franari si accelerari bruste si invers. am suspendat roata fata, am tras de telescoape cand erau drepte, am tras de ele si virate stanga-dreapta si nimic, nu se simte nici un joc. e posibil sa vina din vreunul dintre telescoape aceasta troznitura? am auzit varianta asta la un prieten si din cauza ca nu stiu care sunt componentele unui telescop intreb aici. ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 jocul discurilor este de obicei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishutz Postat Martie 30, 2011 Autor Share Postat Martie 30, 2011 jocul discurilor este de obicei Asta am auzit si eu, cel mai des Ceva la sistemul de franare, etrierii, placutele sau discurile. Acum nush care e cea mai ok verificare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 31, 2011 Share Postat Martie 31, 2011 Sunt stranse cum trebuie suruburile care prind semighidoanele de jamba? Daca nu, strangele. Nu tare, dar strange-le. Nu-s nici discuri, nici etrieri, nici pompa. Alea nu trosnesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Martie 31, 2011 Share Postat Martie 31, 2011 (editat) Nu-s nici discuri, nici etrieri, nici pompa. Alea nu trosnesc. corect. placute noi, discuri aproape noi, rulmenti roata noi, toate schimbate acum 3k km ramane jugul deci, care probabil ca are joc puterea din maini nu se compara cu puterea care apasa asupra pieselor in timpul solicitarilor cum ar fi franare brusca, accelerare, samd Editat Martie 31, 2011 de cristi cbr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Martie 31, 2011 Share Postat Martie 31, 2011 Verifica jocul rulmentilor din jug, necesita strangere sau inlocuire in caz ca mobra e mai veche. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Martie 31, 2011 Share Postat Martie 31, 2011 daca trozneste la viraj complet stinga/dreapta cind fortezi in ghidn la capat de cursa pe loc inseamna ca a intrat praf/nisip fin la prinderile semighidoanelor. Eu asta am patit. Ma rog, eu nu am semighidoane, era praf in prindera ghidonului pe reisere. L-am desfacut, curatat, la prima spalare cu jetul a intrat la loc asa ca brusc nu ma mai deranjeaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Verifica jocul rulmentilor din jug, necesita strangere sau inlocuire in caz ca mobra e mai veche. Gresit - rulmentii de jug nu se strang. Jugul se monteaza doar cu preluarea jocului in coloana. Strangerea peste aceasta limita face doar sa acccelereze distrugerea cementarii bilelor/rolelor rulmentilor de jug. MARE ATENTIE! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.