Sari la conținut

Bujie Simson


Bogdan D.
 Share

Postări Recomandate

atasez 4 pagini din manualul tradus in romana de simson sport (pot sa il trimit pe mail pe tot daca vrei). iti trebuie o bujie cu filet de 14 si cifra termina de 240 (sinterom 14NP21). sinteromul face bujii excelente, dar daca vrei super calitate poti incerca si un bosh. echivalentele le gaseshti in tabelul atasat de asemenea mesajului.

 

zile senine si drum uscat :moto:

 

post-5125-1143925983_thumb.jpgpost-5125-1143925999_thumb.jpg

 

PS: tabelul a fost postat inainte intr'un topic special creat de ZIDU dar mi'am permis sa'l reatasez. (sper sa nu fie suparare cu drepturile de autor :moto: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai exact cumparai la simson bujii de dacie sinterom 14-NP-18 :moto: :moto: :moto: :moto:

TI-O GARATEZ EU (si eu am simson) :kick:

eu am Simsonu asta de vro 20 de ani (de fapt tata l-a avut. si acum mi l-a dat mie) si sa stii ca motoru merge diferit dc ii pun bujia pe care o cere neamtu......intr-adevar si a meu a mers cu bujie de dacie pt k nu stiam ce bujie sa-i pun :moto:

 

atasez 4 pagini din manualul tradus in romana de simson sport (pot sa il trimit pe mail pe tot daca vrei). iti trebuie o bujie cu filet de 14 si cifra termina de 240 (sinterom 14NP21). sinteromul face bujii excelente, dar daca vrei super calitate poti incerca si un bosh. echivalentele le gaseshti in tabelul atasat de asemenea mesajului.

 

zile senine si drum uscat :moto:

 

post-5125-1143925983_thumb.jpgpost-5125-1143925999_thumb.jpg

 

PS: tabelul a fost postat inainte intr'un topic special creat de ZIDU dar mi'am permis sa'l reatasez. (sper sa nu fie suparare cu drepturile de autor :kali: )

imi spui si mie cum ai ajuns la felul bujiei 14NP21???ca vad ca in carte neamtu spune altceva....nu cumva e 14NP24????ca vad ca modelul recomandat de neamt se termina cu 240????astept raspuns..ms mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta'i noul standard de denumire... daca nu ma crezi asta e...24 nu e 240 nu?

 

14 np 21 are cifra termica 240

14 np 18 are cifra termica 225

 

in rest 14 e marimea filetului, N lungimea filetului (N ormala) iar P e tipul izolatorului.

 

uite inca un tabel de echivalente (denumiri vechi si noi)...

 

 

ECHIVALENTE_SINTEROM.txt

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta'i noul standard de denumire... daca nu ma crezi asta e...24 nu e 240 nu?

 

14 np 21 are cifra termica 240

14 np 18 are cifra termica 225

 

in rest 14 e marimea filetului, N lungimea filetului (N ormala) iar P e tipul izolatorului.

 

uite inca un tabel de echivalente (denumiri vechi si noi)...

ECHIVALENTE_SINTEROM.txt

apropo domnu harciogu, ti-ai ai gasit mz-uri?

dac mai cauti stiu eu un MZ ES 250 gat de lup de vanzare in alba original 100% si in stare perfecta de functionare cu nr noi la un mos

dac vrei zimi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropo domnu harciogu, ti-ai ai gasit mz-uri?

dac mai cauti stiu eu un MZ ES 250 gat de lup de vanzare in alba original 100% si in stare perfecta de functionare cu nr noi la un mos

dac vrei zimi

 

Super motor ES 250 mai ales daca a fost intretinut ca lumea... ala nu are moarte!

 

Acum ca sa fiu ontopic: 14-NP-18 primavara si toamna iar pe caldurile alea mai mari 14-NP-21.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropo domnu harciogu, ti-ai ai gasit mz-uri?

dac mai cauti stiu eu un MZ ES 250 gat de lup de vanzare in alba original 100% si in stare perfecta de functionare cu nr noi la un mos

dac vrei zimi

 

 

n'am gasit ceva convenabil - mai erau in ploieti 2 rt'uri cam piperate totusi. si imi pare rau ca alba e asa departe :moto: . oricum la cati bani se invarte mz'ul 'cela gat de lup - mesaj sau mail daca nu se poate spune pretul pe topic (numere noi si functional... suna tentant :moto: )?

 

@lupu: cred ca la simson merge mai tot timpul o bujie cu cifra termica de 240 pt ca se stie ca acest motor nu are o racire ideala nici pe "vremuri" mai reci. cel putin am auzit, nu dati cu parul :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am Simsonu asta de vro 20 de ani (de fapt tata l-a avut. si acum mi l-a dat mie) si sa stii ca motoru merge diferit dc ii pun bujia pe care o cere neamtu......intr-adevar si a meu a mers cu bujie de dacie pt k nu stiam ce bujie sa-i pun :moto:

imi spui si mie cum ai ajuns la felul bujiei 14NP21???ca vad ca in carte neamtu spune altceva....nu cumva e 14NP24????ca vad ca modelul recomandat de neamt se termina cu 240????astept raspuns..ms mult

ms mult...am sa ma duc sa caut bujii......sa vad daca gasesc :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

am gasit um mz es nu stiu capacitatea gat de lup la 2 milioane cika in stare de functionare si cu acte pe nr. vechi.

merita?

 

 

zis si "ochi de melc", capacitate de 175 sau 250 cc. ce mai poti spune de el? cand a fost pornit ultima oara? mai porneste acum?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zis si "ochi de melc", capacitate de 175 sau 250 cc. ce mai poti spune de el? cand a fost pornit ultima oara? mai porneste acum?

te mai intereseaza asta din alba?

ochi de melc , capacitate 250, cu acte la zi in perfecta stare de functionare (porneste la sfert de pedala),culoare neagra, cu ceva piese de schimb,100%original :angryfire: :angryfire:

te intereseaza??? sa stiu ce sa-i zic la om :hurt:

salutari!!!

Editat de baluba16
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te mai intereseaza asta din alba?

ochi de melc , capacitate 250, cu acte la zi in perfecta stare de functionare (porneste la sfert de pedala),culoare neagra, cu ceva piese de schimb,100%original :angryfire: :hurt:

te intereseaza??? sa stiu ce sa-i zic la om :eek:

salutari!!!

 

nu. scuze. am gasit un minsk :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MZ-ul de 250 e ne pornit de multa vreme dar pare sa fi fost intretinut cu gija de un mos destul de priceput avea bujia pusa am dat la pedala si am vazut ca a avut ulei in cilindru... a stiut sa il pastreze :angryfire: el a zis ca daca il vreau sa ii zic ca se duce sa mi-l radieze si il pornete si mi-l da pornit cu 2 milioane si gata de inscrire dar ii trebuie si carte de identitate... bine ca nu ne cer astia si carti de alegator la motociclete

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

MZ-ul de 250 e ne pornit de multa vreme dar pare sa fi fost intretinut cu gija de un mos destul de priceput avea bujia pusa am dat la pedala si am vazut ca a avut ulei in cilindru... a stiut sa il pastreze :baldy: el a zis ca daca il vreau sa ii zic ca se duce sa mi-l radieze si il pornete si mi-l da pornit cu 2 milioane si gata de inscrire dar ii trebuie si carte de identitate... bine ca nu ne cer astia si carti de alegator la motociclete

Pai la cum era el bagat sub lemnele alea,cu farul cazut si ruginit,nu vad de ce era el bine intretinut.Eu cred ca nu aveai cum sa ajungi la pedala la cum era el aruncat acolo si nu stii ce e in cilindru.LA PEDALA SIGUR NU AI DAT.In plus despre pret si daspre acte parca o femeie a vorbit,nu posesorul. :crack: :) :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:moto: rusinikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....nu vedeti ca sunteti off topic????? :blink: :ok: :)

 

Haide sa va revin la topic...m-am uitat si eu aici pe site dupa bujie..am cumparat un Sinterom 14NP21, a mers 2 zile si acum nu prea mai vrea sa porneasca cu ea. Am bujia veche, un Brisk L14YC sau N14YC cu care porneste aproape la prima pedala dar are filet lung. Acuma toata lumea se mira ce lunga mi-e bujia (fara nici un apropo :crack: ) dar cand am mers de 1 mai si am zis ca daca are ceva probleme cu Brisk-ul si am pus-o pe cea de Sinterom statea tot grupul pe margine pana ii dadeam 20 de pedale. Cred ca cea de Brisk are si ceva putere mai mare, si mai e de mentionat ca motorul este proaspat intrat in rodaj (imi era varza pistonul si tare mi-e frica sa nu fi fost de la bujia Brisk ca era prea puternica). Si deci intrebarea: ce e mai bun? Sinterom standard sau Brisk cu filet lung si puterea calorica mai mare? Avantaje, dezavantaje?

 

P.S. Ca si test...cand nu a mai vrut prima data sa porneasca cu bujia de Sinterom...am pus-o pe cea veche, am pornit motorul, am facut o tura in jurul blocului si dupa aia am revenit la Sinterom cu care a pornit imediat pe mototul cald. Deci ce se intampla?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Haide sa va revin la topic...m-am uitat si eu aici pe site dupa bujie..am cumparat un Sinterom 14NP21, a mers 2 zile si acum nu prea mai vrea sa porneasca cu ea. Am bujia veche, un Brisk L14YC sau N14YC cu care porneste aproape la prima pedala dar are filet lung. Acuma toata lumea se mira ce lunga mi-e bujia (fara nici un apropo :ok: ) dar cand am mers de 1 mai si am zis ca daca are ceva probleme cu Brisk-ul si am pus-o pe cea de Sinterom statea tot grupul pe margine pana ii dadeam 20 de pedale. Cred ca cea de Brisk are si ceva putere mai mare, si mai e de mentionat ca motorul este proaspat intrat in rodaj (imi era varza pistonul si tare mi-e frica sa nu fi fost de la bujia Brisk ca era prea puternica). Si deci intrebarea: ce e mai bun? Sinterom standard sau Brisk cu filet lung si puterea calorica mai mare? Avantaje, dezavantaje?

 

P.S. Ca si test...cand nu a mai vrut prima data sa porneasca cu bujia de Sinterom...am pus-o pe cea veche, am pornit motorul, am facut o tura in jurul blocului si dupa aia am revenit la Sinterom cu care a pornit imediat pe mototul cald. Deci ce se intampla?

eu acum am pe simson un bosch cu cifra termica 240.........porneste la prima pedala :moto: ....eu i-am pus si aprindere electronica si o platina noua frantuzeasca....si mere brici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

filetul lung n-are nici o treaba, dimpotriva micsoreaza un pic camera de ardere! :moto:

 

n15yc este de primavara/toamna ... cifra de 225 .... 14 nush... ce cul;oare are cand o scoti din motor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

filetul lung n-are nici o treaba, dimpotriva micsoreaza un pic camera de ardere! :ok:

 

n15yc este de primavara/toamna ... cifra de 225 .... 14 nush... ce cul;oare are cand o scoti din motor?

 

Cred ca 14 este marimea (nu lungimea) filetului. Bujia era neagra cand o scoteam, dar am facut un drum mai lung de vreo 100 km si cand m-am uitat acum era de culoarea aramei. Poate sunt si ceva porbleme de la carburator, ca sunt cam tocite lamele alea din interior si baga mai multa benzina in amestec.

:moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...