Sari la conținut

Rodaj


Auxois350
 Share

Postări Recomandate

din cate shtiu eu rodajul se face la turatzii cat mai mici in rapoarte de viteza cat mai mari, Adica la drum lung in a patra shi in turatzie cat mai mica.....a shi cu greutate cat mai mica....evita sa stai cu motorul pornit pe loc, shi la doi timpi se pune ceva mai mult ulei in benzina in perioada rodajului (asta depinde de motor)....durata rodajului este de 500 km

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

neah, rodajul de 500 de km e doar pt. segmentare!

 

eu unul il fac 2000 de km la ij, jawa, etc. dupa reconstruire!

 

pun ulei mineral 40ml/litru primii 500 km si 35 urmatorii 1500! viteza depinde de pinion dar turatia este de ~3500 de ture, in zona verde a turometrului! a! prima pornire sa o faci fara coturi si sa il lasi sa mearga 10 sec, il mai lasi un minut si il mai pornesti 15 sec, dupa aia 20, dupa aia 30, dupa aia un minut! dupa asta ii pui tobele la loc si te plimbi singur pe ea!

 

si sfatul pe care ti-l dau din toata inima: AVANSUL, AVANSUL, AVANSUL!!! esti in rodaj, fa-l la 2.5mm (de fapt cat trebuie) si controleaza-l la 300 de km... sau pune-i mai bine aprindere de trabant! desi nu pare, avansul conteaza ENORM pt. motor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

nu schimba la 2500 mai ales pe vremea asta! se caleaza omule! nu ai viteza destul de mare, nu ai racire! in plus daca e un pic mai turata sansele unei calari usoare sunt mai mici! si nu-i fa 1000 de km ca n-o sa te tina la fel de mult ca in cazul unui rodaj de 2500

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 2500 de ture e subturata............eu dak merg cu ea o bucata de timp la 2500 de ture imi ancraseaza o bujie si merge intr-un cilindru dupa asta!

 

Dracoveniile alea de cutiute cu LED de la dacii, cam cu cat timp prelungesc viata platinii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

MULT! :goodposting: practic nu te mai intereseaza decat s-o cureti din an in paste ca mai intra apa si ulei pe acolo, ea nu se mai uzeaza, doar ciocanelul ala de textolit sau din ce o fi! :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca nu am gasit cilindri si tre sa fac motorul la cota 1. E vreo diferenta intre rodajul pe care il faci dak e cilindru nou din fabrica si cel alezat? din cate am auzit, trebe facuta o segmentare la sfarsitul rodajului. Asa este? dak da, probabil o voi face la sfarsitul sezonului.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

rodajul se face la fel in ambele cazuri! :goodposting:

 

si nu, nu e nevoie sa faci o segmentare dupa rodaj! tu doar fii sigur ca atunci cand pui segmentii sa aiba toti 0.20 mm distanta intre capete! eu ca sa fiu sigur iau segmenti cu o cota mai mari si ii pilesc in cap cu pila de unghii si ii fac exact la fel pe toti! ai grija sa cumperi intai pistoanele si dupa aia sa duci cilindrii cu tot cu pistoane la alezat ca sa-ti faca meseriasul cilindrii dupa pistoane, eventual sa puna pistoanele pe strung pt. echilibrare si sa le aduca cat mai aproape de cote! :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Evident ca alezajul se face dupa piston. Pistoanele pe care le iau vor fi aceeasi cota evident. Se recomanda cumva vreun aditiv in ulei ca sa-si faca oglinda mai repede? Sau calareala cat mai multa :goodposting:

Care este exact diametrul pistoanelor cota 1?

 

Eu am mai avut motorul facut la coata la un Minsk, dar abia dupa 5000km s-a facut oglinda k lumea, ca pana atunci se vedeau urmele de la alezor.

Editat de Auxois350
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

diametrul nu-l mai stiu, cauta si tu in carte! :goodposting:

 

uleiul in rodaj este bine sa ii pui romanesc si prost primii 100-200 de km, dupa aia sa treci pe mineral de calitate pt. restul rodajului! :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

iti recomand romanesc in primii 100-200 km tocmai pt. ca e prost si se uzeaza o idee mai tare motorul si se etanseaza mai bine segmentii! de fapt in primii 100-200 de km se face 80% din rodajul propriu-zism restul fiind pt. o finisare faina! :goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

uleiul romanesc daca este pus 40-50ml/litru nu gripeaza deloc! doar uzura e ceva mai mare! in plus ajuta la etansarea primara a motorului! restul rodajului pana la 2300 de km este lent si cu uleiuri de calitate superioara!

 

ca o idee, eu am imbinat 2 metode de rodaj si am avut rezultate excelente! una este cea clasica, batraneasca combinata putin cu asta: http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu un ulei de calitate slaba eu zic ca exista riscul griparii in primii km , mai ales daca-i cald afara.

Si n-ar fi mai bun un rodaj lent , cu ulei mai bun?

:angryfire:

Ai foaRTE MARE DREPTate in leg. cu uleiul..

Uleiul ii da viata unui mator, mai ales in 2t...

Va spun eu...

206 le meu nu mere cu ulei romanesc mai mult de 70, iar cu dela strainez(esso) 100-ta frate!! :goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

este vorba despre prima faza a rodajului, dupa aia calitatea uleiului trebuie sa creasca! in rodaj mineral prost, dupa aia mineral bun, dupa semi-sintetic! in mers sintetic, pe masura ce se uzeaza motorul semi si dupa aia mineral! :goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu 50g/l de ulei de Petrom nu cumva exista riscul sa nu pot merge nici 2 strazi ca se ancraseaza bujiile sau sa innec in fum tot ce vine dupa mine? Si-asa Jawa e o motocicleta mai fumigena de felul ei, dak ii mai bag si 50g/l Petrom............o duc la meci si o pornesc, sa nu mai consume astia fumigenele!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

ii pui si tu niste bujii intermediare, de primavara-toamna si incalzesti motoru' si nu se ancraseaza! eu chiar ii pun 100 vara ca sa afum galatiu', asa de tampit! :goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea sa improsc cu ulei tot si sa imi faca declaratii de dragoste cei din spatele meu la semafoare nu-mi displace, dar sa ancrasez bujiile si sa calaminez totul...........I Hate. Ce tip de bujii is astea de toamna-iarna? Se cumpara de la Kenvelo sau de la Leonardo? :goodposting:) Zi o marca, o serie ceva!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

brisk n 15 yc de exemplu, sau de iarna 14 np 18, achivalentul brisk-ului e mi se pare (dar nu bag mana in foc ca nu mai tin minte bine) ca e n 17 yc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

denso cu u-groove sau ngk! :goodposting: denso din ro, n-am auzit probleme dar de ngk am auzit si lucruri mai proaste in cazul in care au fost luate de la noi! :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...