Didis Postat Aprilie 4, 2006 Share Postat Aprilie 4, 2006 Salutare, Dupa Jawa pe care am detinut-o anul trecut, anul asta m-am gandit sa trec la 'altceva' - in principiu o motocicleta care sa mearga si la drum lung dar si in oras (cat de cat). Drept pentru care am ales pentru considerare 4 motociclete. Alegerea nu e neaparat omogena - BMW R 115(0)0 R, Moto Guzzi Breva V 1100 si (din alt film) Fazeru' de 600 si TDMu' de la Yamaha. Dintre astea, despre Fazer/TDM stiu cele mai multe, m-am suit pe ele, am condus TDM, n-am condus Fazer (dar am mers ca pasager), dar macar pot sa intuiesc pozitia. Breva, m-am suit pe ea, n-am mers de nici o culoare, informatii am doar de pe net. La capitolul BMW stau cel mai prost - n-am vazut (la Bavaria nu am vazut asa ceva), n-am pipait, doar am citit. Asa ca, fac si eu urmatoarele intrebari: - posesorii de R sau de Guzzi - pareri despre motoarele respective? - exista una bucata posesor de R XXX R (850, 1100, 1150) prin preajma, care si-ar putea calca pe inima sa ma lase si pe mine sa ma sui pe mandra lui? Cu promisiunea ca nu-i fac nimic... - alte sugestii? Didis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Aprilie 4, 2006 Share Postat Aprilie 4, 2006 No offence, dar Fazeru si R xxx(x) R au tot atatea in comun cat are un strutz c-un porumbel. La fel si celelalte. Fiecare are o anumita 'destinatie' si nu se prea 'overlap'-aiesc. Despre R-uri pot sa-ti zic sa fii foarte clar/decis in alegerea modelului pentru ca diferentele intre ele sunt destul de mari (mai mult decat doar capacitatea/puterea). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Didis Postat Aprilie 4, 2006 Autor Share Postat Aprilie 4, 2006 No offence, dar Fazeru si R xxx(x) R au tot atatea in comun cat are un strutz c-un porumbel. La fel si celelalte. Fiecare are o anumita 'destinatie' si nu se prea 'overlap'-aiesc. Despre R-uri pot sa-ti zic sa fii foarte clar/decis in alegerea modelului pentru ca diferentele intre ele sunt destul de mari (mai mult decat doar capacitatea/puterea). pai am si scris initial - Fazeru' si TDMu' sunt din alt film. Chestia e ca nu sunt neaparat adeptul unui 'stil' - astea sunt motocicletele care ma atrag, si cu care cred ca m-as impaca bine. Cat despre R, m-as gandi la 1100 sau 1150. Cam la ce diferente te referi tu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Aprilie 4, 2006 Share Postat Aprilie 4, 2006 (editat) Setarile suspensiei, handling si 'feel'-ul general al motocicletei. De altfel, chiar si in interiorul unei serii pot aparea diferente destul de notabile intre 'model years' (vezi R 1100 S - 2000 v/s R 1100 S - 2004). Edit: am uitat sa zic, nu-ti lua moto noua. Faptul ca ai (teoretic) ceva experienta cu moto nu e garantie de nici un fel, mai ales ca toate moto astea sunt de vreo 4 ori mai puternice decat fosta ta Jawa. Editat Aprilie 4, 2006 de SnapShot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Didis Postat Aprilie 5, 2006 Autor Share Postat Aprilie 5, 2006 nimeni cu BMW? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Aprilie 5, 2006 Share Postat Aprilie 5, 2006 Majoritatea celor cu BMW au Caramida Zburatoare, K 100 RS; sunt putini cei cu BMW mai nou; si mai putini sunt cei care au BMW mai nou si intra in mod regulat pe forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Didis Postat Aprilie 5, 2006 Autor Share Postat Aprilie 5, 2006 Mda, banuiesc ca ai dreptate cu K-urile ... well, macar am incercat... merci de interes Didis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Aprilie 5, 2006 Share Postat Aprilie 5, 2006 Poti sa mai astepti un pic pana la SMAEB... Ai mai mari sanse sa intalnesti ceva posesori de BMW sau Guz atunci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobita Postat Aprilie 6, 2006 Share Postat Aprilie 6, 2006 nimeni cu BMW? eu am BMW da nu R ci GS nu stiu in ce masura te-as putea lamuri,poate legat de motor, da daca vrei sa stii ceva anume intreaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Didis Postat Aprilie 7, 2006 Autor Share Postat Aprilie 7, 2006 eu am BMW da nu R ci GS nu stiu in ce masura te-as putea lamuri,poate legat de motor, da daca vrei sa stii ceva anume intreaba Nu am nici o intrebare foarte concreta. Ma interesau mai mult impresiile detinatorilor - handling, feeling, fiabilitate, sunet, chestii de-astea. Asa ca, daca ai vreun comentariu, il astept cu mare placere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asdfghjk Postat Aprilie 8, 2006 Share Postat Aprilie 8, 2006 (editat) am avut ultimul model de r1150r. era ok dar cam batrinicios. pozitia cam ghemuita si ansamblul motor- cutie cam rigid, ca la alea vechi. astea noi sunt mai elastice. pozitia era cam aplecata in fata pt tipul ala de motor si i-am pus un ghidon custom fatbar. altfel mergea ca un tractor cum merg toate boxerele. ia-ti un gs1200 daca vrei bmw e cea mai versatila motocicleta de pe piata. Editat Aprilie 8, 2006 de net Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Aprilie 8, 2006 Share Postat Aprilie 8, 2006 GS-ul e intr-adevar bun, insa daca nu iesi de pe asfalt parca merge ceva mai spre tourer. Pacat insa ca BMW a intrerupt linia RS, pt ca ala avea touring si sport in dozele perfecte (fara excesele RT-ului si fara minimalismul extrem al S-ului). Eu as inclina mai degraba spre un R 1200 ST (personal consider stylingul GS-ului nasol). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Didis Postat Aprilie 8, 2006 Autor Share Postat Aprilie 8, 2006 hmmm.... deci asa... merci mult, net! Mai ramane sa-mi spuna cineva si cam cum sta treaba cu guzzi, ca sa inchei un capitol din cautarile mele. @snapshot - din punct de vedere vizual, nici eu nu sunt neaparat fan GS, desi inteleg ca e o motocicleta nemaipomenita. Cu R 1200 STu' sar din schema rau de tot cu banii... Oricum, se pare ca o sa vina expozitia moto inainte de a ma hotari eu in vreun fel. Didis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Aprilie 8, 2006 Share Postat Aprilie 8, 2006 Erm.. fara sa insinuez nimic, dar de cati bani dispui (mai mult sau mai putin teoretic) ? Ca sa am o imagine mai clara a cam ce ar fi in raza "operativa". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Didis Postat Aprilie 8, 2006 Autor Share Postat Aprilie 8, 2006 (editat) Erm.. fara sa insinuez nimic, dar de cati bani dispui (mai mult sau mai putin teoretic) ? Ca sa am o imagine mai clara a cam ce ar fi in raza "operativa". muuult mai putin decat cei 11980+TVA cat costa ST-ul la Bavaria Alternativele ar fi doua - SH sau moto noua. M-as uita la o motocicleta noua cu un pret in jur de maxim 9500 EUR CIP, cumparabila in leasing pe o perioada destul de mare (3 ani cel putin). Precizez ca as da banii astia doar daca as fi absolut convins ca e o motocicleta care imi place, buna, fiabila, cu caracter etc. Altfel, nu - vreau motor pentru placerea mea si pentru relaxare, si inca nu ma dau banii afara din casa. SH as incerca o japoneza - sunt destui baieti care aduc din germanica motoare. Didis Editat Aprilie 8, 2006 de Didis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Aprilie 8, 2006 Share Postat Aprilie 8, 2006 Nu uita ca exista si Italia ca optiune... si multi germani le iau din Italia (pentru ca italienii sunt fanatici cu intretinerea, cel putin in 85% din cazuri). http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=719286 R 850 RT (2002) http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=795565 alt R 850 RT (2002) http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=767027 inca un R 850 RT (2002) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Didis Postat Aprilie 8, 2006 Autor Share Postat Aprilie 8, 2006 Nu uita ca exista si Italia ca optiune... si multi germani le iau din Italia (pentru ca italienii sunt fanatici cu intretinerea, cel putin in 85% din cazuri). http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=719286 R 850 RT (2002) http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=795565 alt R 850 RT (2002) http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=767027 inca un R 850 RT (2002) Aveam impresia ca majoritatea aduc motoare din Germania - nu stiu cine de pe forum aduce din Italia, dar nu m-ar deranja deloc. Ca idee, RT-ul devine cam prea turing pentru gustul meu. Didis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Aprilie 8, 2006 Share Postat Aprilie 8, 2006 Ideea cu motoarele din Italia e ca italienii nu-ti dau numere provizorii. Deci daca vrei sa aduci motoare din Italia tre sa le aduci cu camionul/remorca -> mai scump decat cu fundul propriu (plus ca daca vrei sa renteze cu adevarat adusul de moto din Italia tre sa aduci vrac, ceea ce e mai complicat, pt ca mare parte din dealerii SH din .Ro aduc mai mult pe comanda). Aveam o presimtire ca vei zice cam asa ceva in legatura cu RT-ul. Ce zici atunci de un R 1100 RS ? http://www.motorcyclespecs.co.za/model/bmw...1100rs%2093.htm http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=734212 http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=717734 http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=782872 http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=766377 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Didis Postat Aprilie 8, 2006 Autor Share Postat Aprilie 8, 2006 RS-ul e ceva ce as incerca , dar pentru modelul asta ar fi absolut obligatoriu sa pun mana pe marfa in prealabil. Altfel, ce sa zic... Ai incercat asa ceva? Didis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Aprilie 8, 2006 Share Postat Aprilie 8, 2006 Din nefericire nu. Si nici nu prea stiu pe cineva de pe forum care are una. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellryder Postat Aprilie 8, 2006 Share Postat Aprilie 8, 2006 Un K100RS model mai nou, eventual versiunea de final de prin '92, cu 16 valve, 100 cp, ABS si alte cateva optionale interesante, cu sub 50.000km la bord ajunge cam la 5000 de euri. Dat fiind ca nu vad sa fii foarte calat pe motoare boxer sau de vreun anumit fel as recomanda cu caldura seria K de la BMW, sunt extrem de fiabile, mi-as permite sa spun ca in termeni absoluti sunt mai fiabile chiar decat boxerele. Ry. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Aprilie 8, 2006 Share Postat Aprilie 8, 2006 (editat) Intr-adevar, e o alternativa interesanta, destul de ieftina si renumita pt fiabilitate. Insa e veche, consuma mult (comparat cu cele noi), e urata (pt mine, cel putin) si la destul de multe kilometrajul e manarit (e adevarat ca asta nu e o problema pentru modelul asta, dar totusi). In plus, comportamentul e destul de diferit de un boxer. Editat Aprilie 8, 2006 de SnapShot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobita Postat Aprilie 9, 2006 Share Postat Aprilie 9, 2006 comparatia bmw-ului cu un tractor e foarte buna. merge ca un tractor,parca ai merge la arat cu el,se aude la fel,troncane la schimbat viteza...etc pina si luminile parca is de la tractor: foarte proaste-la 1150gs ® cel putin. unde mai pui inteligentul sistem de semnalizare... acuma, unora le place(mie!) altii il urasc nu prea e cale de mijloc,asa ca tre sa fii foarte hotarit r1200 e ceva mai evoluat,mai "smooth" ca sa zic asa, da tot boxer e bmw-ul are un avantaj pe care multi nu-l vad,intretinerea nu e costisitoare deloc. e mai scump la achizitie e mai ieftin dupa si-si mentine pretul ridicat la revinzare iar reviziile,dupa garantie,poti sa le faci tu foarte usor.mai ales la 1100/1150 asta daca ai ceva inclinatii spre mecanica...minime daca iti iei boxer uita-te dupa 1150 cu doua bujii,diferenta e mare cit despre fiabilitate...nu cred ca se mai pune problema la motocicletele din ultimii ani! fie bmw guzzi sau japoneze asta daca intelegem faptul ca sintem o societate de consum si producatorii trebuie sa vinda... bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellryder Postat Aprilie 9, 2006 Share Postat Aprilie 9, 2006 Intr-adevar, e o alternativa interesanta, destul de ieftina si renumita pt fiabilitate. Insa e veche, consuma mult (comparat cu cele noi), e urata (pt mine, cel putin) si la destul de multe kilometrajul e manarit (e adevarat ca asta nu e o problema pentru modelul asta, dar totusi). In plus, comportamentul e destul de diferit de un boxer. comparatia bmw-ului cu un tractor e foarte buna. merge ca un tractor,parca ai merge la arat cu el,se aude la fel,troncane la schimbat viteza...etc pina si luminile parca is de la tractor: foarte proaste-la 1150gs ® cel putin. unde mai pui inteligentul sistem de semnalizare... acuma, unora le place(mie!) altii il urasc nu prea e cale de mijloc,asa ca tre sa fii foarte hotarit r1200 e ceva mai evoluat,mai "smooth" ca sa zic asa, da tot boxer e bmw-ul are un avantaj pe care multi nu-l vad,intretinerea nu e costisitoare deloc. e mai scump la achizitie e mai ieftin dupa si-si mentine pretul ridicat la revinzare iar reviziile,dupa garantie,poti sa le faci tu foarte usor.mai ales la 1100/1150 asta daca ai ceva inclinatii spre mecanica...minime daca iti iei boxer uita-te dupa 1150 cu doua bujii,diferenta e mare cit despre fiabilitate...nu cred ca se mai pune problema la motocicletele din ultimii ani! fie bmw guzzi sau japoneze asta daca intelegem faptul ca sintem o societate de consum si producatorii trebuie sa vinda... bafta @snapshot: uite un link catre un K100RS din '92 cu 48.000 km la bord si care se vinde (in Italia) cu 1500 de euro. Se aduce in tara cu 2000-2200 si ai o motocicleta aproape NOUA cu 2500E. Acum considerentele estetice sunt subiective si fiecare are gustul lui, mie imi plac liniile mai butucanoase si simplitatea acestei moto, cum spuneam e doar "de gustibus". LINK: http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=802829 @bobita: o interventie cum nu se poate mai concisa si la obiect. Tot ce ai spus e perfect adevarat si tocmai in ideea asta am sugerat un BMW mai vechi (fie boxer fie serie K) cat mai ingrijit si cu mai putini km la bord, si care se va dovedi MUUULT mai fiabil decat cele noi. @Didis: succes la vanatoare! Ry. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Aprilie 9, 2006 Share Postat Aprilie 9, 2006 No Fair ! Eu eram ala care posta linkuri dinspre moto.it ! Kilometrajul e 1000% manarit. Si asta n-ar fi o problema, pt ca la un K 100 RS pana in 150.000 km nu ai de ce sa-ti fie greata, dar n-are ABS. Asa cum am mai spus, mie personal stylingul K 100 RS (comparat cu cele de dupa) mi se pare bleah. @bobita, yup, daca ai manualele de service (posibil si niste carti third-party de tips & tricks), scule adecvate si nu ai doua maini stangi poti sa-ti faci multe reparatii singur (atat la BMW cat si la Guzzi). Din cate stiu, exista si 1100-uri cu Twin Spark (R 1100 S din 2004 stiu sigur ca are). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.