mihaicbr Postat Aprilie 4, 2006 Share Postat Aprilie 4, 2006 Mi-am schimbat zilele acestea bujiile si filtrul de aer la motocicleta.(Suzuki GSXF 600 din 1993) Nu stiu daca era absolut necesar sa le schimb dar am zis ca fiind cumparata second-hand, cine stie cand or mai fi fost schimbate...sau nu. Cand am scos bujiile vechi, m-am bucurat tare mult sa vad ca sunt foarte curate si "arse" exact asa cum trebuie sa fie, ca distanta la electrod e buna, ca nu au ulei sau alte depuneri pe ele......si m-am gandit sa le las tot pe astea considerand ca functioneza f bine si asa.(motorul mergea forte bine si cu astea, tragea bine, urca in ture, fugea de rupea). M-am uitat mai atent la bujiile vechi si am constatat o chestie tare ciudata: bujiile de pe cilindrii 1 si 3 erau NGK DR8ES(cele specificate in manualul ei si pe mai multe siteuri) iar pe cilindrii 2 si 4 erau bujii NGK DR8EA....care nu prea ar avea legatura cu tipul asta de motor. Asa ca le-am pus pe cele noi: toate patru DR8ES. Acum ma roade treaba asta: de ce o fi pus neamtul care a avut-o inainte 2 bujii DR8EA pe motor....o fi fost din economie?...sa o limiteze ca putere(desi nu mi s-a parut limitata in vreun fel)?, sa ii creasca puterea(putin probabil ca se poate face din bujii)? Am observat ca dupa inlocuirea filtrului de aer si a bujiilor, motorul a pornit ceva mai usor, si a urcat mult mai repede in turatie la ralanti(cu socul tras putin - asa se porneste a mea). N-am apucat sa fac o tura sa vad cum trage ca m-a prins noaptea si n-am mai montat carenele. Voi ce ziceti...care e diferenta intre DR8ES(ale ei conform specificatiilor) si DR8EA ???? si de ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 5, 2006 Share Postat Aprilie 5, 2006 fa niste km cu ea si desfa iarasi bujiile. poate ai cote de reparatie diferite pe pistoanele alea si a avut nevoie de alta cifra termica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost-rider Postat Aprilie 5, 2006 Share Postat Aprilie 5, 2006 Nu stiu de ce credeti ca nemtii fac totul perfect? Ce credeti ca ei nu isi repara motoarele in curte sau in spatele blocului. Ce am gasit si eu pe motorul meu de la nemti doamne ajuta. Ca sa faci reparatie numai pe doua cilindri trebuie sa fi dus rau de tot, da doua bujii de un fel si doua de un fel se intampla si la case mai mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Aprilie 5, 2006 Share Postat Aprilie 5, 2006 in orice caz nu arunca bujiile vechi. Oricum cu NGK-urile de pe aici poti avea surprize. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaicbr Postat Aprilie 5, 2006 Autor Share Postat Aprilie 5, 2006 in orice caz nu arunca bujiile vechi. Oricum cu NGK-urile de pe aici poti avea surprize. Pai nu le-am luat de aici. sunt luate de pe Louis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.