Sari la conținut

Problema arc pedala pornire?


suhoiviper
 Share

Postări Recomandate

In momentul in care am vrut sa o pornesc mi-a ramas pedala jos fara sa mai revina! De fapt a revenit foarte violent de 2-3 ori cu o intarziere de 1 secunda dupa ce a ajuns la cel mai de jos punct, apoi nu a mai vrut sa revina desi motorul pornise normal. Bineinteles ca dupa ce a pornit si pedala era jos se auzea ca freaca ceva pe acolo... am incercat sa o aduc cu mana la pozitia initiala dar nu a mers desi am tras de ea zdravan... Dupa ce am oprit motorul si-a revenit si pedala!!! Si asta s-a intamplat de 4-5 ori. E problema cu arcul de revenire al pedalei? E o alta problema? Mentionez ca impinsa a pornit normal si a functionat normal... fara sa imi porneasca motorul pe invers. Am avut ceva probleme cu relantiul si cu surubul de aer (prea mult aer... desurubat cam 2-2.5 ture) dar le-am rezolvat zic eu. Avans 2.8 si deschiderea la platina cam 0.5 zic eu... asa a fost si pana acum si nu au fost probleme.

 

Mesaj completat

O sa desfac maine capacul lateral sa vad ce e acolo... Daca e rupt arcul se poate improviza ceva sa mai mearga pana comand unul nou?

As vrea sa schimb si bujia ca e vechiuta si nu cred ca mai face fata solicitarilor... un tabel cu bujii echivalente are cineva? Eu am Sinterom 14NP 18 ??3. Ce recomandati?

Multumesc anticipat de raspunsuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In momentul in care am vrut sa o pornesc mi-a ramas pedala jos fara sa mai revina! De fapt a revenit foarte violent de 2-3 ori cu o intarziere de 1 secunda dupa ce a ajuns la cel mai de jos punct, apoi nu a mai vrut sa revina desi motorul pornise normal. Bineinteles ca dupa ce a pornit si pedala era jos se auzea ca freaca ceva pe acolo... am incercat sa o aduc cu mana la pozitia initiala dar nu a mers desi am tras de ea zdravan... Dupa ce am oprit motorul si-a revenit si pedala!!! Si asta s-a intamplat de 4-5 ori. E problema cu arcul de revenire al pedalei? E o alta problema? Mentionez ca impinsa a pornit normal si a functionat normal... fara sa imi porneasca motorul pe invers. Am avut ceva probleme cu relantiul si cu surubul de aer (prea mult aer... desurubat cam 2-2.5 ture) dar le-am rezolvat zic eu. Avans 2.8 si deschiderea la platina cam 0.5 zic eu... asa a fost si pana acum si nu au fost probleme.

 

Mesaj completat

O sa desfac maine capacul lateral sa vad ce e acolo... Daca e rupt arcul se poate improviza ceva sa mai mearga pana comand unul nou?

As vrea sa schimb si bujia ca e vechiuta si nu cred ca mai face fata solicitarilor... un tabel cu bujii echivalente are cineva? Eu am Sinterom 14NP 18 ??3. Ce recomandati?

Multumesc anticipat de raspunsuri.

ori agata arcul undeva,o fi torsionat sau ceva de genu',ori ai uzura la dintii evantaiului ori ai pinionului de sub oala de ambreaj sau chiar dintii de sens ai pinionului sau chiar ai

acestea.la fel poate fi distrus arcul dintre pinionul mai sus mentionat si oala ambreajului.

desfa si ambreajul si vezi cum sta pinionul ala sa nu lucrezi de 2 ori si sa mai si distrugi ceva. bafta

Editat de motoristu66
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am desfacut astazi capacul lateral... si am gasit problema!

Semiluna cu dinti care e antrenata de axul pedalei de pornire loveste in opritor... si a tot lovit si a tot lovit pana a reusit sa ii fac "umar" si sa treaca peste el! Si atunci cand trece, adica de fiecare data cand actionez pedala, se blocheaza acolo si nu isi mai revine decat dupa un soc puternic asupra pedalei! Acel opritor face corp comun cu carcasa exterioara care e din (dur)aluminiu sau din ce e facuta! Trebuie incarcata/sudata acea scobitura cu ceva sau gasita o alta solutie cu o piesa, din ceva material dur (inox?), in forma de U care trebuie fixata in locasul ala si care sa preia toate socurile primite de la semiluna dintata!

Astept ceva pareri in legatura cu sudura/incarcarea gaurii! Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am desfacut astazi capacul lateral... si am gasit problema!

Semiluna cu dinti care e antrenata de axul pedalei de pornire loveste in opritor... si a tot lovit si a tot lovit pana a reusit sa ii fac "umar" si sa treaca peste el! Si atunci cand trece, adica de fiecare data cand actionez pedala, se blocheaza acolo si nu isi mai revine decat dupa un soc puternic asupra pedalei! Acel opritor face corp comun cu carcasa exterioara care e din (dur)aluminiu sau din ce e facuta! Trebuie incarcata/sudata acea scobitura cu ceva sau gasita o alta solutie cu o piesa, din ceva material dur (inox?), in forma de U care trebuie fixata in locasul ala si care sa preia toate socurile primite de la semiluna dintata!

Astept ceva pareri in legatura cu sudura/incarcarea gaurii! Multumesc!

salut

ai aici un procedeu simplu si sigur pt ce iti trebuie tie ,,,,bafta,,,

http://www.youtube.com/watch?v=fJKrtDVM6HA

Editat de Burg_man
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- am inteles este vorba despre acest opritor !

-ar fi bine sa i-l poti incarca cumva...dar cred ca ar trebuii sa muti putin pedala cu 2-3 dinti inspre inapoi

sa nu mai loveasca in halul asta ...pedala nu trebuie apasata chiar asa cu "patima" pina la capat !! ;)

post-33671-1250198896_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sinterom 14 np 21 merge si mai bine (are cifra termica corecta)

 

echivalent mai usor de gasit - brisk 15 yc

cauta topicurile mele vechi, a, postat acu ceva v creme un tabel de echivalente ;)

 

daca nu il gasesti da pm sa il caut pe la mine prin documente

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- am inteles este vorba despre acest opritor !

-ar fi bine sa i-l poti incarca cumva...dar cred ca ar trebuii sa muti putin pedala cu 2-3 dinti inspre inapoi

sa nu mai loveasca in halul asta ...pedala nu trebuie apasata chiar asa cu "patima" pina la capat !! ;)

post-33671-1250198896_thumb.jpg

 

DA despre acel opritor e vorba... Am mai desfacut capacul ala lateral dar atunci nu se observa uzura deci in ultimul an s-a petrecut minunea!

M-am gandit si eu sa mut cumva semiluna zimtata un pic mai inapoi, dar ma gandeam ca nu am cursa completa si de asta nu am mai luat in calcul aceasta varianta!

 

In legatura cu echivalenta bujiilor stiam de acel tabel postat de cineva, dar nu l-am mai gasit... o sa il caut mai bine ca trebuie sa fie pe undeva!

 

Multumesc mult tuturor de sfaturi! Raman dator cu o bere, pe care o dau deocamdata virtual! ;)

 

O sa va tin la curent cum am rezolvat problema, dar cred ca prin septembrie voi face asta ca acum sunt tare prins cu munca si mecanicul (tata!) e in concediu plecat departe prin tara!

Numa'Bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am gandit si eu sa mut cumva semiluna zimtata un pic mai inapoi, dar ma gandeam ca nu am cursa completa si de asta nu am mai luat in calcul aceasta varianta!

 

-cu semiluna un ai nici o treaba !..ci pedala tre mutata ...o scoti afara de pe ax si o bagi la loc dar cu citiva dinti mai inapoi ! SIMPLU ! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DA despre acel opritor e vorba... Am mai desfacut capacul ala lateral dar atunci nu se observa uzura deci in ultimul an s-a petrecut minunea!

M-am gandit si eu sa mut cumva semiluna zimtata un pic mai inapoi, dar ma gandeam ca nu am cursa completa si de asta nu am mai luat in calcul aceasta varianta!

 

In legatura cu echivalenta bujiilor stiam de acel tabel postat de cineva, dar nu l-am mai gasit... o sa il caut mai bine ca trebuie sa fie pe undeva!

 

Multumesc mult tuturor de sfaturi! Raman dator cu o bere, pe care o dau deocamdata virtual! ;)

 

O sa va tin la curent cum am rezolvat problema, dar cred ca prin septembrie voi face asta ca acum sunt tare prins cu munca si mecanicul (tata!) e in concediu plecat departe prin tara!

Numa'Bine!

 

 

tot de la ZIDU ;)

post-21334-1250269309_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-cu semiluna un ai nici o treaba !..ci pedala tre mutata ...o scoti afara de pe ax si o bagi la loc dar cu citiva dinti mai inapoi ! SIMPLU ! :cheers:

 

Vrei sa spui ca daca mut pedala inapoi, cu 3 dinti de exemplu, nu imi mai ajunge in acel opritor? Pe mine asta ma intereseaza acum sa nu mai atinga acel opritor! Daca nu atinge acel opritor inseamna ca cursa pedalei va fi limitata tot de carcasa exterioara, dar de adata aceasta pe exterior.

In principiu ar trebui sa mearga fara sa fiu nevoit sa incarc acolo... macar sa ma mai tina sezonul asta ca in iarna oricum repar ce e acolo si o fac ca noua...

Azi e sarbatoare dar maine e o zi buna de incercat mutarea pedalei si vazut cum se comporta!

 

Daca ai dreptate sa stii ca ai facut un motociclist fericit!

Numa'Bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...