Sari la conținut

Aprindere Moarta


Postări Recomandate

:goodposting:

 

 

Am procurat recent un motor de cross - Cagiva WMX 250 ( a fost tarat pe curse pe "dincolo")

 

A mers si la un moment dat dupa mai mult stat degaba nu vrea sa mai porneasca !!!!

 

are aprindere electronica (varianta cu magentul in interiorul statorului)

 

Situatia este urmatoatrea :

 

daca dau la pedala (pedale sanatoase ca are compresie super) imi vine curent catre bobina ... undela la 8-9 volti.

 

Ce imi recomandati sa fac ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuze k am pus prima intrebare care mi-a venit in minte

 

incearca sa scoti fisa de bujie, bagi o surubelnita in ea si vezi daca nu da scanteie

daca nu da pasul 2

scoti toata fisa si bagi surubelnita in bobina

daca nu da pasul 3

incearca cu alta bobina , s-ar putea sa fie defecta bobina daca zici ca in bobina vine curent

daca nu merge nici cu alta bobina mai pune un reply.

 

mult noroc si sper sa mearga

 

P.S. : poti sa tii mana pe surubelnita, daca dai la pedala nu o sa te curenteze tare, si chair daca, o va face numai o data :angryfire:

P.P.S. : scoate bujia, o sa dai mult mai usor la pedala :goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Am dat jos bujia ca sa pot sa-i dau usor pedala

2. Bujia nu da scanteie

2a. Nu se simte nimic in bobina pe care o are ... originala

2b. am pus o alta bobina (de la un scuter)

3. daca intorduc o surubelnita in fisa ... vine ceva curent..... se simte la mana ... dar departe de "senzatia normala" - se simte ca vine curent

4. pe firul albastru (are 2)(unu negru si unu albastru) de asemenea se simte binisor ca vine curent.

 

ce fac mai departe !

 

ai un nr. de tel ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce an de fabricate este mobra?Ce fel de aprindere are cu paltina sau cu senzor?Cate fire intra in Bobina de inductie?Si daca zici ca-i de cross tre sa fie fara bacterie instalatia. Cate fire ies din magnetou si daca se duc direct in bobina sau mai intra si prin alte locuri,cutii,carcase etc etc sau se duc direct la bobina ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motoru' nu are decat instalatia de aprindere (fara baterie, ....)

 

aprinderea (pe dreapta) are magetul pe interiorul bobinei (cca 50 mm diametru) ... bobina (statorul) pe exterior (imbracata in plastic si rasina) din care pleaca 2 fire : unul negru si unul albastru (din albastru pleaca o ramificatie pt. butonul de oprire) (aprinderea este facuta de motoplat)

 

firele intra in bobina (pe marcaje) + ca firul albastru este pe un papuc mai mare ! (bobina este fixata cu masa pe cadru)

 

de acolo fisa pana la bujie....

 

am mai facut o proba azi .....

 

bobina de la cagiva am puso' pe gilera de 125 si nu merge (si invers)(bobinele sunt aproape identice)

 

 

deja inebunesc !

 

ce varianta de aprindere as putea adapta (ca d-aia originala nu se mai gaseste) ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu dispera exista mai multe variante

 

zici ca ai pus o bobina care merge pe motorul care merge? nu am prea inteles ce ai spus

poate butonul de oprire face figuri.

 

ai spus ca iti da curent la intrarea in bobina. nu vad de ce nu merge!

incearca poate cu o alta bujie, poate iti da scanteie inauntrul bujiei. am patit chestia asta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...