karoly.balint Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 pe dreapta urmele alea negre de cauciuc late arata ca un fel de urme de power slide, dar aveam ambreiaj prajit si frana pe spate nu imi mergea deci nu e franare, singura explicatie pe care am gasit-o a fost tendinta aia de a impinge in reprize inainte de impacts-ar putea chiar inainte de impact sa fi franat nu stiu, eu stiu ca aveam in cap sa nu franez sa inclin mai tare live pe cauciuc se vede pe stanga o linie subtire de praf chiar inainte de margine pe dreapta nu se vede acea linie dar se vad urmele alea ciudate parca de slide... btw cand am dezmembrat motoru am descoperit ca si bascula era indoita, defapt cam tot motoru a luat un fel de forma de banana edit: de multe ori si eu cand mai greseam trasa la curbe sau intram prea tare si imi dadeam seama la timp franam tare si lasam sa se indrepte, dupa ce reduceam ma reincadram pe curba, acum imi aduc aminte doar cum injuram in cap si nu stiam cum sa las motoru mai jos, dar daca aia am si facut nu stiu....am impresia ca am dat capat pe alte curbe si acolo eram chiar inclinat putin si mai puteam inclina Gata omule las-o nu te mai măcina, exact identic ca tine am pățit și eu, nopți întregi am tot refăcut și eu în cap ultimele momente, dar eu nu acasă ci în spital. Singurul lucru care e cert este ca chiar se îndreaptă motorul dacă încerci sa frânezi , și atunci numai ai scăpare.Dupa ce m-am văzut pe contrasens am blocat spatele și am tras frâna fata la limita derapajului și priveam cum ma izbesc intru- n aro 10. Eu zic ca acum mai bine am schimba niște idei cum e sa nu se mai întâmple lucruri din astea, primul este sa rulam la o limita de siguranța care iți permite sa abordezi un viraj liniștit, chiar dacă riscam sa fim răniți la orgoliu când ne mai depășește cite unu care merge mai tare. S-au trebuie umblat mai mult la biserica sa avem noroc nu știu. In ziua în care mi sa întâmplat accidentul în urcare pe transfagarasan aproape în fiecare viraj am intrat băgând motorul în derapaj până am încins cauciucurile(am un supermoto) niciodată n-am intrat pe contrasens. Si la întoarcere când rulam încet in coloana am căscat puțin gura si pocc! De acea zic nare rost sa te mai macini ce și cum trebuia făcut eu zic ca trebui lăsat ritmul puțin mai moale , mai multa atenție și sa rămânem vi! Sa ne vedem cu bine odată pe undeva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ra964 Postat August 27, 2009 Autor Share Postat August 27, 2009 e foarte adevarat tot ce spui, si ce-i drept asta ma macina si pe mine, nu mergeam ca de obicei, mai in gluma mai in serios eu am prins alta morala, daca patesc dinastea cand merg incet nu cand merg tare, mai bine merg tare, sunt de 100 de ori mai concentrat si mai atent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 dat tare pe curbe ... cel mai tare feeling.Dar nu in TRAFIC. E mult prea riscant... si daca esti bun poti sa o patesti... si pentru ce?pentru cateva minute de adrenalina.Vrei viteza si curbe?da-i pe circuit. mersul sportiv nu e pentru romania cu siguranta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ierdna_17fzr Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 daca iti aduci aminte ai stat cu mine la o terasa la hateg la un suc,dupaia neam intalnit la nandru unde tiai topit ambreaju mai tii minte ca tiam zis sa mergi usor?cand miai zis tu ca faci curbele pe silvas cu 250 km/h?pacat ca sa intamplat asa poate oboseala sia spus cuvantul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.