Sari la conținut

probleme motor


Postări Recomandate

salut !

treaba sta cam in felul urmator: sezonul asta pana acum am mers cu ulei 10w40(recomandat producator)si nu am avut deloc probleme. a venit vremea sa-l schimb si multi m-au sfatuit sa bag acceasi marca cu care m-am impacat cu cel dinainte doar cu indicele 15w50 ca e mai grosut, rezista mai bine,avand in vedere faptul ca moto e un cbr 600f3 cu 54mii km care nu stiu cat or fi de reali.....l-am schimbat acum 4 zile, am facut cam 400 km si au aparut urmatoare: lantul de distributie zornaie in anumite turatii la decelerari, si in relanti tot de la ditributie se aude un clampanit neuniform pana ce se incalzeste. ce ma sfatuiti sa fac? nici nu stiu ce sa mai cred, altii au eliminat destule zgomote ciudate prin trecerea la un ulei mai gros si la mine e tocmai invers....mersi !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am trecut pe motorex 15w50 semi sintetic si mi a aparut acea bataie la relanti care inainte cu vechiul ulei nu se auzea decat o tacaneala la inceput si atat.dar de vreo 2 sapt vad ca nu sa mai auzit nici un fel de tacaneala si am mers destul de mult...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut !

treaba sta cam in felul urmator: sezonul asta pana acum am mers cu ulei 10w40(recomandat producator)si nu am avut deloc probleme. a venit vremea sa-l schimb si multi m-au sfatuit sa bag acceasi marca cu care m-am impacat cu cel dinainte doar cu indicele 15w50 ca e mai grosut, rezista mai bine,avand in vedere faptul ca moto e un cbr 600f3 cu 54mii km care nu stiu cat or fi de reali.....l-am schimbat acum 4 zile, am facut cam 400 km si au aparut urmatoare: lantul de distributie zornaie in anumite turatii la decelerari, si in relanti tot de la ditributie se aude un clampanit neuniform pana ce se incalzeste. ce ma sfatuiti sa fac? nici nu stiu ce sa mai cred, altii au eliminat destule zgomote ciudate prin trecerea la un ulei mai gros si la mine e tocmai invers....mersi !

 

Distributia la F3 este cu intinzator mecanic asa ca nu are nici o treaba zgomotul de lant de distributie cu viscozitatea uleiului!

Daca ar fi fost F2 mai intelegem.......

Problema ta este la distributie,intinzator,lant patine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Distributia la F3 este cu intinzator mecanic asa ca nu are nici o treaba zgomotul de lant de distributie cu viscozitatea uleiului!

Daca ar fi fost F2 mai intelegem.......

Problema ta este la distributie,intinzator,lant patine.

pai dupa 6 mii km(10w40) fara nici un sunet la distributie si 15w50(zgomote aparute la primii km) eu zic ca tot are o treaba vascozitatea...e prima data cand bag in motor 15w50

Editat de cristi cbr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai dupa 6 mii km(10w40) fara nici un sunet la distributie si 15w50(zgomote aparute la primii km) eu zic ca tot are o treaba vascozitatea...e prima data cand bag in motor 15w50

 

Ma repet:Problema ta nu are nici o treaba cu viscozitatea uleiului!!!!!!!

Ai distributie cu intinzator mecanic nu hidraulic!

LANT/PATINE/INTINZATOR una sau mai multe dintre ele sunt uzate!

Verifica-le nu te mai crampona pe viscozitatea uleiului,nu faci de cit sa te amagesti.....asta daca vrei sa asculti un sfat,dar daca faci doar conversatie pe tastatura sa fii sanatos si la mai mare :laugh:

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...