blackwire Postat August 24, 2009 Share Postat August 24, 2009 mobra mergea bine dar se auzea bataia tachetilor, nu foarte puternica.I-am reglat a mers de numa, am facut vreo 500 de km dupa care a reaparut zgomotul (am crezut, k s-au destrans).am desfacut iar, surpriza erau reglati perfect.Am desfacut capacul de pe culbutori,axu cu came uzat pe o parte(avea o buza..am polizat-o,eliminata)distributie stock....nu am modificat nimik.am reglat din nou tachetii......bataia a ramas.Motorul merge perfect...se tureaza, nu da rateuri, dar bate de zici ca tot se sparge....Va rog ajutati-ma ca nu-i mai dau de capat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 25, 2009 Share Postat August 25, 2009 mobra mergea bine dar se auzea bataia tachetilor, nu foarte puternica.I-am reglat a mers de numa, am facut vreo 500 de km dupa care a reaparut zgomotul (am crezut, k s-au destrans).am desfacut iar, surpriza erau reglati perfect.Am desfacut capacul de pe culbutori,axu cu came uzat pe o parte(avea o buza..am polizat-o,eliminata)distributie stock....nu am modificat nimik.am reglat din nou tachetii......bataia a ramas.Motorul merge perfect...se tureaza, nu da rateuri, dar bate de zici ca tot se sparge....Va rog ajutati-ma ca nu-i mai dau de capat Vezi sa nu fie dusi diversi rulmenti: de la axa cu came, de la arbore, de la cutie etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat August 25, 2009 Share Postat August 25, 2009 Trage de ambreiaj si vezi daca dispare desi eu tind sa cred ca e distributia,ori a clacat intinzatorul ori e lantul prea dus,ai grija la bruscari de acceleratie sau la frane de motor in cazul asta ca risti sa sara de la punct si beleaua e a ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat August 25, 2009 Share Postat August 25, 2009 (editat) Vezi sa nu fie dusi diversi rulmenti: de la axa cu came, de la arbore, de la cutie etc. axa cu came nu are rulmenti. merge direct pe chiulasa, iar de la cutie nu are ce sa bata. piesele care "bat" in DR sunt cam asa: -distributia (verificat lantu', intinzatoru', patina) -tachetii, dar astia "tzacane", nu "bat" -axa cu came (daca e tocita nu prea e ok) -ambielaju' (aici tre vazut rulmentu' si jocu de la ambielaj) -n-ar strica un ochi si pe la boltul de la piston, cat si jocul lateral al pistonului pe cilindru daca omu zice ca distributia e ok, eu as da vina pe ambielaj Editat August 25, 2009 de Cata M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blackwire Postat August 25, 2009 Autor Share Postat August 25, 2009 intr-adevar axu cu came nu are rulmenti, intinzatorul si lantul sunt ok.a ramas ce imi era mai frica ambielajul si boltu.Cu ambielajul a mai avut cineva pb. ???cum a rezolvat? Multumesc tuturor de safaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat August 25, 2009 Share Postat August 25, 2009 intr-adevar axu cu came nu are rulmenti, intinzatorul si lantul sunt ok.a ramas ce imi era mai frica ambielajul si boltu.Cu ambielajul a mai avut cineva pb. ???cum a rezolvat? Multumesc tuturor de safaturi. eu am patit alta.imi batea culbutorul de evacuare in axul de la decompresor. nu stiam ce e pana nu am desfacut si nu m-am uitat atent.jocul era ok dar reglajul se facea intre axul de la culbutori si supapa.nici nu atingea axa cu came.bine la mine era culbutorul uzat.l-am schimbat si sa rezolvat.acum tre sa verifici atent totul acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blackwire Postat August 25, 2009 Autor Share Postat August 25, 2009 eu am patit alta.imi batea culbutorul de evacuare in axul de la decompresor. nu stiam ce e pana nu am desfacut si nu m-am uitat atent.jocul era ok dar reglajul se facea intre axul de la culbutori si supapa.nici nu atingea axa cu came.bine la mine era culbutorul uzat.l-am schimbat si sa rezolvat.acum tre sa verifici atent totul acolo. Si la mine e uzat culbutorul...dar nu extrem de tare, si axu e uzat.cat te-a costat culbutorul????sipoate stie cineva cat ar fi axul???mersi offtopic: am citit in celalalt topic pentru dr-uri, ai avut si tu destula truda cu motorul tau stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat August 25, 2009 Share Postat August 25, 2009 Si la mine e uzat culbutorul...dar nu extrem de tare, si axu e uzat.cat te-a costat culbutorul????sipoate stie cineva cat ar fi axul???mersi offtopic: am citit in celalalt topic pentru dr-uri, ai avut si tu destula truda cu motorul tau stima verifica lantul de la arborii de echilibrare, sa nu fie slab ca in poza alaturata, dar nici prea intins Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blackwire Postat August 25, 2009 Autor Share Postat August 25, 2009 verifica lantul de la arborii de echilibrare, sa nu fie slab ca in poza alaturata, dar nici prea intins a fost printre primele lucruri care mi-a trecut prin cap sa-l fac.am executata procedura ca in manual, desi ere numa un pic slabit...... Mesaj completat eu am patit alta.imi batea culbutorul de evacuare in axul de la decompresor. nu stiam ce e pana nu am desfacut si nu m-am uitat atent.jocul era ok dar reglajul se facea intre axul de la culbutori si supapa.nici nu atingea axa cu came.bine la mine era culbutorul uzat.l-am schimbat si sa rezolvat.acum tre sa verifici atent totul acolo. azi am scos axu de la decompresor afara....si tot bateee.nu mai stiu ce sa-i mai fac... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.