gabriel03 Postat August 25, 2009 Share Postat August 25, 2009 salut am si eu urmatoarea problema:de curand am observat ca toate firele,respectiv mufa releului de incarcare era topita si toate firele sudate.am schimbat jumatatea de mufa topita cu fire cu papuci.a tinut pana zilele astea cand am observat ca si acei papuci cu protectii cu tot erau topite.stiu ca sunt ceva improvizatii pe acolo.de exemplu la releul de incarcare am un fir cu rosu unul cu alb si celelate negre total.cel rosu nu mai are legatura in mufa respectiva ci undeva in piesa de la poza 100.va rog as ma ajutati si sa imis puneti dc se tot topesc acele fire Mesaj completat a Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat August 25, 2009 Share Postat August 25, 2009 Un contact imprefect undeva,vre-un papuc oxidat bine.Trebuie verificat tot circuitul,la imbinari,mufe,papuci,la iesirile din mufe,unde e presat cablul in capatul papucilor,sa nu fie firele sectionate si sa ramana doar cateva firicele care sunt insuficiente ca sectiune.Trage de toate si vezi.Nu mai spala mobra cu spuma ca omoara practic imbinarile astea cu fise,le oxideaza la greu.Mai repede sau mai tarziu apar tot felul de probleme electrice din cauza asta.Curata bine cu spray de contact,toate contactele,eventual unde poti sa le dai cu smirghel fin e si mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat August 25, 2009 Share Postat August 25, 2009 poate fi un consumator mare (i-ai pus xenoane, minere incalzite ceva?) sau un semi-scurt (bateria se incarca ? motorul porneste la buton?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat August 25, 2009 Autor Share Postat August 25, 2009 poate fi un consumator mare (i-ai pus xenoane, minere incalzite ceva?)sau un semi-scurt (bateria se incarca ? motorul porneste la buton?) bateria este incarcata bine.porneste f bine .cand accelerez si am lumina aprinsa imi scade in intesitate.turatie mare lumina scade.nu am consumatori.lumini normale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat August 25, 2009 Share Postat August 25, 2009 si eu am avut niste fire prajite in mufa de la releu, ulterior am aflat ca am si niste bobine arse la generator (magnetou sau alternator, cum i-o fi numele) => un generator nou. initial m-am gandit ca a intrat ceva apa in mufa si a facut scurt si a prajit bobinele alea, dar cine stie, poate s-a intamplat invers.... poate ar trebui masurate lucruri pe acolo.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kioseac Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 masoara releul s-ar putea sa fie ars.eu la fel am patit,se topeau firele(cele 3 galbene)cind am schimbat releul gata cu problemele.recomand sa-l montezi intr-un loc mai aerisit(releul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat August 27, 2009 Autor Share Postat August 27, 2009 masoara releul s-ar putea sa fie ars.eu la fel am patit,se topeau firele(cele 3 galbene)cind am schimbat releul gata cu problemele.recomand sa-l montezi intr-un loc mai aerisit(releul) daca releul era ars cred ca merge un timp pe baterie si apoi murea ca ramanea fara curent.posibil sa fi gasit problema.am schimbat acei conectori care erau topiti( unul sigur se incalzeste care le toopeste si pe celelalte.e unul dintre firele care vine de la generator).ok si am incercat sa desfac si capacul de la generator........cand am desfacut o mare parte din susruburi(nu de tot) am vazut ca prelinge destul de mult ulei de motor.daca nu ma insel probabil acel semering de acolo s-a dus si imi intra ulei acolo tinand in scurt acel generator.(precizez ca acum 2 luni a trebuit sa completez cu vre-o 200ml ulei asa dintr-o data).trebuie sa merg sa masor cat scoate acel generator... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kioseac Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 poti sa masori tu cu un ap de masura,il dai la 200 volti,dar pe curent alternativ,si masori cele 3 fire care ies din el,intre ele ,la mine la moto trebuia sa scoata toate peste 50 volti la 4000-5000 ture,daca un fir scoate mai putin infasurarea respectiva e arsa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 xenonul nu e un consumator mare .....dimpotriva....scade consumul...un bec halogen clasic are 55 si 65W consum, pe cand un xenon 35W... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 si o am probleme de genu. am ramas si prin bulgaria in pana la intoarcere din grecia. mufa de la alternator topita dar la mine nu intra curent instalatie. daca nu reusesti sa ii dai de cap dute la un electrician, asta o sa fac eu azi .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat August 27, 2009 Autor Share Postat August 27, 2009 greseala mea.trebuie sa fie ulei in generator.problema e din regulator...sa vad unde gasesc si monta unul Mesaj completat salut.gata am rezolvat problema.am gasit un releu de incarcare si tot la fel facea.am crezut ca innebunesc.am masurat cu electricianul tot ce se putea masura(generator,incarcare,baterie,releu) si nimic.am luat cablul cm cu cm si am gasit un fir de pozitiv in scurt pe cadru.m-a terminat de nervi cateva saptamani de cand am problema......numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.