Sari la conținut

Problema La Tuareg 600


Postări Recomandate

Salutare

Am o Aprilia Tuareg 600 si am o problema cu uleiul.Dimineata daca bag joja sa vad nivelul nici nu se ia ulei pe ia , dar dupa ce il pornesc si merg putin cu el , masor nivelul din nou se ia ulei si e la nivel.

Care sa fie problema?

Si ce ulei ar trebui sa-i bag?

 

Astept parerile voastre

Editat de Mociclistu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu banuiesc ca nu verifici corect. Motoreta trebuie sa fie dreapta ca sa ajunga ulei pe joja (mai ales daca esti cam pe minim). Dupa ce mergi, e posibil ca joja sa fie stropita cu ulei (sterge-o intai). Ar trebui ca dupa ce opresti motorul sa il lasi cateva minute sa se mai scurga de pe la axa cu came inapoi in baie. Si tot asa, sa verifici cu motoreta dreapta.

 

Astea-s generalitati. Modul in care se verifica nivelul la ulei (si ce ulei iti trebuie) e descris in manual, incearca sa faci rost de unul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect. Una-uleiul trebuie sa se incalzeasca. Doi-cind sta, pompa de retur nu baga, si uleiul coboara in motor.

De-aia trebuie masurat cu motorul cald, dupa ce a mers la relanti (atunci pompa de retur baga mai tare ca aia de ungere si trimite uleiul in cadru). Moto trebuie sa fie dreapta cind masori (nu pe cric), si in general nu se infileteaza joja cind masori (asa e la majoritatea).

Ca tip, baga un 15W50 mineral, de marca buna (Castrol).

Editat de cristi-mic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba e specificat sa bagi de la 10w40 la 20w50 in functie de temperatura pe care te dai. Domi al meu se simtea bine cu 10W40 iarna si 15w50 vara, un semisintetic bun. Racirea pe aer iti cere sa te adaptezi, manualul la fel :goodposting:

Tuaregul merge pe acelasi principiu ... Iar daca ai probleme cu ambreiajul, schimba uleiul daca e vechi sau vascozitatea daca e nou.

 

La amandoua uleiul sta in cadru(="radiator de ulei" :angryfire: ) nu in baie si de aia verifici uleiul cu motocicleta dreapta, imediat ce ai oprit-o dupa ce a mers cel putin 5 minute. Joja neinfiletata, cel putin la Dominator asa e. E normal ca la masuratori diferite sa-ti dea nivele un pic diferite, in functie de cum ai mers si cat ulei a urcat in cadru. Mai e o particularitate, cand pui uleiul nou nu ai unde sa il bagi pe tot odata, de aia pui intai un 1-1,3 litri, pornesti motorul si il lasi sa mearga in relanti cateva minute, dupa care adaugi restul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ca sa-ti mai spun au fost altii mai rapizi ca mine ,cam la fel sa o incalzesti inainte de a masura uleiul si sa fie derapta ca in pozitia de mers ca tu nu mergi inclinat cu ea tot timpul . Asta este apa paie si bataie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 9 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...