stilgar Postat August 28, 2009 Share Postat August 28, 2009 inainte de toate recunosc ca sunt un rider perfect a. i. motocicleta nu mai face fata cerintelor mele pb mea e livrarea puterii la husabergul meu de 450. am inceput cu o calcatura de 16/48...care nu imi dadea ocazia sa merg cu a 2-a pe urcari mai rapide.... decat mai rapid decat eram io in stare.. acum am ajuns la 13/48 ceea ce ma multumeste pe deplin. insa genereaza o mare nervozitate (ptr. skilul meu). cat timp sunt odihnit nu e o pb f mare insa pe masura ce timpu trece in cadrul unei iesiri eu obosesc..dar ea e la fel de proaspata... asa am ajuns la pb livrarii puterii. cum rotesc mansonul cum vine sutu-n kur... iar cand obosesc devin cam choperist cu acceleratia. in cautarea de solutii ma uitam la melcul de la maneta de acceleratie... exista oare unele customizate? cu un diametru mai mic, sau progresiv? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat August 28, 2009 Share Postat August 28, 2009 Pune-ti o acceleratie de atv, la degetul mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sil3nt_control Postat August 28, 2009 Share Postat August 28, 2009 ....crezi ca functioneaza? nu am mai vazut pe nimeni,pare cam ciudat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 28, 2009 Share Postat August 28, 2009 (editat) ....crezi ca functioneaza? nu am mai vazut pe nimeni,pare cam ciudat! Merge dar e foarte incomod. Mai ales ca nu prea poti sa mergi in picioare cu asa ceva. Recomandarea mea sincera e sa incerci sa te obisnuiesti cu acceleratia asa cum e sau sa te intorci la un raport de om mai normal. Cam exista viteza 1 acolo unde vit a 2a caraie. Insa nu stiu ce-o avea husabegru tau ca pe panta de 45 mie mi-a plecat de pe loc la deal intr-a doua fara sa pisc prea tare gazu. Editat August 28, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat August 28, 2009 Share Postat August 28, 2009 inainte de toate recunosc ca sunt un rider perfect a. i. motocicleta nu mai face fata cerintelor mele pb mea e livrarea puterii la husabergul meu de 450. am inceput cu o calcatura de 16/48...care nu imi dadea ocazia sa merg cu a 2-a pe urcari mai rapide.... decat mai rapid decat eram io in stare.. acum am ajuns la 13/48 ceea ce ma multumeste pe deplin. insa genereaza o mare nervozitate (ptr. skilul meu). cat timp sunt odihnit nu e o pb f mare insa pe masura ce timpu trece in cadrul unei iesiri eu obosesc..dar ea e la fel de proaspata... asa am ajuns la pb livrarii puterii. cum rotesc mansonul cum vine sutu-n kur... iar cand obosesc devin cam choperist cu acceleratia. in cautarea de solutii ma uitam la melcul de la maneta de acceleratie... exista oare unele customizate? cu un diametru mai mic, sau progresiv? Pune un 15 cu 48 si mergi mai des la sala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat August 29, 2009 Share Postat August 29, 2009 Mai e o varianta sa incerci o motoreta de om normal aka un 250! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat August 29, 2009 Autor Share Postat August 29, 2009 (editat) deci am spus deja ca sunt the best si fieru nu mai face fata potentialului meu... am pus o intrebare concreta :stie cineva de melc de acc custom? la cursele de circuit stiu clar ca exista... pe piata oare se gasesc? la 13/48 am ramas si e f bun...imi place... am treapta a2-a pe urcari.. cu posibilitate de 1-a daca imi pierd suflu.... la 16/48 nu aveam dececat a 1 -a ca la a 2-a imi murea motoru (daca mergeam cu a 2-a fie mergea prea repede fie trebuia sa merg cu ambreiaj..ceea ce a generat ceva posete pe masura ce oboseam ) akuma 250 e cam tarliu ca motoru meu are valoare sentimentala Mesaj completat http://www.mxsouth.com/magura/magura-throt...-throttle_1.jpg asa ceva... doar ca io am nevoie de la enduro la pussy-rider conversion sau poate ca a mea fiind supermoto la orgine(adeca din fabrica) sa aibe alt raport al melcului? din diferentele fata de modelul enduro mentionez : suspensia(evident) si bascula mai scurta cu 1 cm Editat August 29, 2009 de stilgar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat August 31, 2009 Share Postat August 31, 2009 13-50. avand in vedere ca e supermoto din fabrica, e posibil sa ai alte rapoarte in cutie si alte setari ale carburatorului. nu cred ca vei reusi mare lucru din melc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat August 31, 2009 Share Postat August 31, 2009 (editat) inainte de toate recunosc ca sunt un rider perfect a. i. motocicleta nu mai face fata cerintelor mele pb mea e livrarea puterii la husabergul meu de 450. am inceput cu o calcatura de 16/48...care nu imi dadea ocazia sa merg cu a 2-a pe urcari mai rapide.... decat mai rapid decat eram io in stare.. acum am ajuns la 13/48 ceea ce ma multumeste pe deplin. insa genereaza o mare nervozitate (ptr. skilul meu). cat timp sunt odihnit nu e o pb f mare insa pe masura ce timpu trece in cadrul unei iesiri eu obosesc..dar ea e la fel de proaspata... asa am ajuns la pb livrarii puterii. cum rotesc mansonul cum vine sutu-n kur... iar cand obosesc devin cam choperist cu acceleratia. in cautarea de solutii ma uitam la melcul de la maneta de acceleratie... exista oare unele customizate? cu un diametru mai mic, sau progresiv? Daca tot vrei ..... uite pe pagina asta: http://www.husaberg.com/Parts.25.0.html?su...p;category=2018 Editat August 31, 2009 de ketemeu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat August 31, 2009 Autor Share Postat August 31, 2009 multam de raspuns on topic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.