Sari la conținut

CBR 600 F Sport / CBR 600 RR


GDan
 Share

Postări Recomandate

Va salut.

 

As dori sa aflu, de la posesori sau cunoscatori, care sunt diferentele intre cele 2 motoare.

Ma intereseaza alte detalii inafara de caracteristicile tehnice care se gasesc pe net. Pozitie, ciclistica, reactie motor, etc.

 

Va multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut.

 

As dori sa aflu, de la posesori sau cunoscatori, care sunt diferentele intre cele 2 motoare.

Ma intereseaza alte detalii inafara de caracteristicile tehnice care se gasesc pe net. Pozitie, ciclistica, reactie motor, etc.

 

Va multumesc anticipat.

 

Diferentele sunt destul de mari. F Sport este o versiune un pic mai sportiva a lui F4i, adică ai în plus ceva mai multă libertate de înclinare, o șa din două bucăți (mai inconfortabilă, dar arată mai "cool", o poziție un pic mai încărcată pe față și... cam atât. 600RR este ceva diferit, adică mai inconfortabilă, dar mai sportivă. Poziție super aplecată, șa tare, spate ridicat, motor turat, manevrabiitate super. Totul e concentrat pe sport: suspensii, frâne, fața super sigură și stabilă. Motorul trage mai tare decât al lui F Sport doar sus în ture, la regimuri joase e mai slab puțin. Pe un circuit, 600 RR îi dă ceață lui F Sport, dar la drumuri ceva mai lungi, eventual cu pasager, pe drumuri nu foarte bine asfaltate, F Sport mi se pare o alegere mai bună.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand designul.

Modelul 6oo RR (racing replica) e mult mai avangardist, toba sub coada, rezervorul mai lat, farurile, si pozitia pilotului explica initialele RR.

RR-ul prezinta totusi o incomoditate ridicata fata de modelul omolog de strada CBR F4. Pozitia in sa este mult aplecata in fata, iar toata greutatea corpului trebuie sprijinita in brate, respectiv ghidon - in special la franare. E dotat cu discuri mai mari decat F4-le si e putin mai usor.

In alta ordine de idei e un motor usor, manevrabil si sprinten, insa dupa cativa km, se simte oboseala la incheieturile mainilor.

info Honda CBR 6ooRR

Modelul CBR e putin mai "pasnic" avand doar cu o idee mai putini cai si cuplu. E cu mult mai comod decat RR-ul, totusi la condus da impresia de motor mic din cauza rezervorului ingust.

info Honda CBR F4i

tabel.jpg

post-7003-1252088896_thumb.jpg

post-7003-1252088932_thumb.jpg

post-7003-1252088954_thumb.jpg

Editat de higheaven
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In 2004 au revenit inapoi cu scaunul tip banana, datorita multor plangeri pentru lipsa confortului, si pentru a diferentia modelul de 6ooRR

6ooRR s-a fabricat incepand din 2003 inspirat din modelul Honda RC211V de curse.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da gresesti, cbr f4i sport s-a fabricat intre 2001 si 2006

 

probabil tu te gandesti la cbf f4 carburatie

 

 

eu stiam fix invers 2001-2006 cbr600f4i .... shaua dintr`o bucata... si cbr600f4i-sport cu shaua din 2 bucati 2001-2002 si asta o stiu de la un dealer honda...

nu confund cu f4 carburatie 99-00`

Editat de haste
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu stiam fix invers 2001-2006 cbr600f4i .... shaua dintr`o bucata... si cbr600f4i-sport cu shaua din 2 bucati 2001-2002 si asta o stiu de la un dealer honda...

nu confund cu f4 carburatie 99-00`

 

Corect..numai ca anii au fost 2001-2003 pentru F4i sport :agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...