Sari la conținut

Cdi Pt Nipru/ural


ticolino
 Share

Postări Recomandate

 

PS.Nu incercati sa-mi spuneti "dar uralul nou cum de are cdi si carburi japoneze" ca nu tine!Ala are si alternatorul denso,are alti cilindrii....are alt pret,echivalent cu o japa si,acum stiu c-o sa ma-njure unii! :angryfire: tot nu-i japa.

 

Nu vad de ce te-ar injura cineva, asta este purul adevar... cine se gandeste ca o sa aiba o japa daca cumpara un Ural se inseala... Uralul este si va ramane o motocicleta clasica... Ca este la niste standarde de calitate mult crescute fata de ce stiam noi este de asemenea adevarat, dar nu este si cred ca nici nu se vrea a fi o japa.

Eu unul n-am vazut nici un material de marketing al lor care sa promoveze alta idee decat cea de motocicleta clasica, simpla si robusta, cu cat mai putina electronica si plastic...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 52
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Nu vad de ce te-ar injura cineva, asta este purul adevar... cine se gandeste ca o sa aiba o japa daca cumpara un Ural se inseala... Uralul este si va ramane o motocicleta clasica... Ca este la niste standarde de calitate mult crescute fata de ce stiam noi este de asemenea adevarat, dar nu este si cred ca nici nu se vrea a fi o japa.

Eu unul n-am vazut nici un material de marketing al lor care sa promoveze alta idee decat cea de motocicleta clasica, simpla si robusta, cu cat mai putina electronica si plastic...

In cazul asta nu se justifica pretul,dar....discutia asta a mai fost!Ca si cea cu investitul in nipra,care deja cred ca o s-o salvez si o sa-i dau de fiecare data cand apare un nou posesor doritor de upgradeuri copy/paste.Sa fiu al naibii,toti cand isi cumpara nipra au ganduri de modificare.Recunosc si eu! :angryfire: Bine ca m-am vindecat repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai s-o luam pe rand:

- la treaba cu "motorasul mai vioi" nu spun ca nu o exista dar personal nu am vazut.Eu toate adaptaciunile care le-am vazut abia se tarau.Astept sa ma convinga cineva!Chiar vreau sa vad un astfel de agregat care e mai vioi ca unul original.

- la chestia cu "atinsul" sti si tu foarte bine ca e cu dus si intors!E necesar sa detaliez comportamentul carburatoarelor vacumatice japoneze puse pe pe nipru?Sa compar vacumul unei jape cu cel al niprului?Iarna cand membranele se "intaresc",compresia e cum e,motorul are nevoie de gaz s-o ia nici nu cred ca-ti mai pui problema s-o pornesti.Iarna sau ma rog,la temperaturi scazute(mai nou in romania si primavara si toamna intalnesti astfel de cazuri nu numai iarna) nici japele nu prea servesc patria... Are rost sa-mi imaginez cat de fiabila este o aprindere cu senzor hall care e obligata sa lucreze in conditii de temperatura ridicata,eventual naclaita in uleiul ce de cele mai multe ori il arunca nipru in capacul de la aprindere din cauza semeringului acela meserias si cu jocul axei?Cum se comporta oare montajul electronic al aprinderii cand o incepe nipra sa bage de la 16 volti in sus,cum am patit eu de mi-a ars toate becurile,inclusiv releul de semnalizare?Daca toate astea ti se-ntampla in fata barului din colt no problem dar daca esti la cateva sute de km distanta de casa cred ca folosesti benzina din rezervor in alt scop decat cel prevazut in cert. de inmatriculare.

 

PS.Nu incercati sa-mi spuneti "dar uralul nou cum de are cdi si carburi japoneze" ca nu tine!Ala are si alternatorul denso,are alti cilindrii....are alt pret,echivalent cu o japa si,acum stiu c-o sa ma-njure unii! :angryfire: tot nu-i japa.

 

TOATE PROBLEME SPUSE DE TINE AICI E CLAR K LE-AI AVUT ...io NU!releu de incarcare schimbat.simering smeker acolo la aprindere(de fapt toate simeringurile le pusesem "de import") si uite si cireasa de pe tort:aprinderea aia cdi are incorporat un stabilizator de tensiune/curent care lucreaza pe plaja 6-22 volti

:angryfire: ...cit de tare e afectata daca incarcarea mea era demax 13,7??

si despre pornire la rece iarna...ai vazut ce scinteie genereza o astfel de aprindere?intensitatea?..

iti zic io...o vezi ziua lejer la soare!

Editat de Manuel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TOATE PROBLEME SPUSE DE TINE AICI E CLAR K LE-AI AVUT ...io NU!releu de incarcare schimbat.simering smeker acolo la aprindere(de fapt toate simeringurile le pusesem "de import") si uite si cireasa de pe tort:aprinderea aia cdi are incorporat un stabilizator de tensiune/curent care lucreaza pe plaja 6-22 volti

:angryfire: ...cit de tare e afectata daca incarcarea mea era demax 13,7??

 

Da, ai m-ai spus tu odata ca m-ai vazut pe nu stiu ce margine de drum surubarind...astea-s contraargumente subtiri.Problemele mele la nipra se rezuma la un nenorocit de releu de incarcare,care daca nu m-ar fi mancat in... si l-as fi schimbat cu unul original era super simpla treaba.Dar asta e,m-a lasat la bunica-mea la Codlea si acolo nu gaseam drept pt care am pus de dacie,care nu vedea pragul.Zidu@ stie!Acum am tot de dacie dar electromecanic si e ok.Semeringul nu-mi pierde dar am vazut la altii.Carburile le-am schimbat pt. simplu motiv ca la unul din ele nu-mi mergea socul!!! lucru care nu stiu cati l-ar face.Ar zice lasa bah ca merge si fara soc.Tu nu ai mai avut probleme ca le-ai maritat.Se plangea pe forum cu ceva timp in urma cineva care a luat o nipra de la tine.Eu nu vreau sa-mi aud vorbe.Cand o s-o vand si asta se va intampla curand ca-i voi lua la femeie ceva mai mic vreau ca omul care o ia sa stie tot ce stiu si eu despre ea,sa n-aiba probleme la rar si nici sa ma-njure cand o ramane in camp...sa-l injure pe rus(ucrainean).In plus de asta nici n-a scos-o inca la vanzare fiindca vreau s-o mai verific inainte, ca deh a stat o iarna afara..am mai dat eu cate o tura,dar pe frig,ploaie,zapada nu mi-a venit sa mesteresc la ea.

 

PS.Vad ca ti-ai modificat postul: eu cand am zis pornire iarna nu m-am referit la aprindere ci la carburatoarele de japa.Citeste cu atentie!Ca degeaba ai scanteie cat china daca nu are si amestec carburant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am umblat la avansul centrifugal de pe nipra lui Ticolino. L-am gasit la gara si gara in pom :lol: .

In loc de arcuri, ce credeti ca era pus acolo ? Era manson de cablu de ambreiaj :angryfire:))) . Pai tata tragi de ala cu doua patente si de-abia il intinzi, nici o sansa nu aveau bietele table de 4mm ce jucau pe pozitia de "plumbi" in centrifugalul de nipra. I-am aranjat pe loc doua arcuri decente, scoase dintr-un pix :moto:, am pus totul la loc si deja e alta viata. Nu prea mai moare cand tragi brusc de acceleratie, deci nu carburatoarele erau problema, ci amaratul de avans centrifugal, care practic nu lucra deloc.

 

In conditiile astea, trebuie facuta o precizare intr-adevar. Senzor hall, cdi, carburi vacuumatice pe nipru se justifica sa pui NUMAI DUPA ce ai adus toti caii motorului acasa, nu sa mergi cu centrifugalul blocat, avansul static si ala dus cu pluta, carburatoare nereglate si nesincronizate.... etc...

 

 

Oricum, comunistele astea sunt jafuri. Eu am japoneza acum. Alta viata... apas pe buton, nu porneste, o duc la loc si gata, plec pe jos :hurt:))) nu ma mai murdaresc pe maini, nu mai scoate fum :eek:)))) . ps: cat m-am ferit de motoare cu demaror care depind strict de baterie pentru pornire... tot m-a nimerit :angryfire: . Vand ieftin demaror de japa contra pedala de nipru .. hai, macar de simson, ca e mai jmechera... :lol:)))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu tin cu nimeni si chiar daca il cunosc pe Manu precizez ca nu ii fac reclama, dar:

Niprul lui mergea de rupea pamantul!!!

Cred ca daca ar trebui sa explice toate modificarile facute ar trebui sa scrie juma de zi.

Orice motor trebuie intretinut sa functioneze bine si nu vreau sa comentez asupra noului proprietar al motorului... pe care am avut ocazia sa-l cunosc (si care din cate stiu eu a si busit-o destul de bine intre timp)

A... din cate stiu eu carburile vacuumatice au choke deci carburantul nu ar trebui sa fie o problema.

Toate cele bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu m-ai inteles . Kombat zicea ca exista motociclete care nu au sertar in carburator iar cand se trage de acceleratie s-ar modifica defapt avansul. Eu un exemplu de astfel de motocicleta as vrea.

Unde am zis ca nu stiu sa leg o excitatie la un IJ? Te referi la topicul ala din 2003 care a fost reactualizat de curand ? Atunci doar ce luasem ij-ul, nu aveam carte si avea instalatia legata aiurea de un mos deaia am intrebat; intre timp Ij-ul l-am upgradat pe 12 V cu releu facut de mine si aprindere cu senzor optic.

 

 

Pai din astea cu avans reglabil manual din maneta am auzit, problema este daca exista motoare fara subar si cu acceleratia din avans ( eu nu cred ca exista )

HARLY,NORTON,TRIUNF MAI SUNT SI ALTELE EU AM DAT DOAR 3 EXEMPLE DIN MARCILE CUNOSCUTE.

 

TOT CE TINE DE UN MICRO PROCESOR IL IA DRACU LA -15 C SAU CHIAR MAI SUS-7'C DAR ASTA DEPINDE DE FABRICANT,SI SE STIE REGULA CA NU MEREU CHISTIGI % CI SI PIERZI CAM ASA SUNA INBUNATATIRILE ,DAR SPOR LA TREABA INSEAMNA CA NU AI O MINTE CONSERVATOARE :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu tin cu nimeni si chiar daca il cunosc pe Manu precizez ca nu ii fac reclama, dar:

Niprul lui mergea de rupea pamantul!!!

Cred ca daca ar trebui sa explice toate modificarile facute ar trebui sa scrie juma de zi.

Orice motor trebuie intretinut sa functioneze bine si nu vreau sa comentez asupra noului proprietar al motorului... pe care am avut ocazia sa-l cunosc (si care din cate stiu eu a si busit-o destul de bine intre timp)

A... din cate stiu eu carburile vacuumatice au choke deci carburantul nu ar trebui sa fie o problema.

Toate cele bune!

 

@'faraonu':multumesc ...vezi si tu k n-am cu cine...

si imi pare tare rau k am dat nipra la unu tufa ,plus o gramada de piese(un papuc plin)bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@'faraonu':multumesc ...vezi si tu k n-am cu cine...

si imi pare tare rau k am dat nipra la unu tufa ,plus o gramada de piese(un papuc plin)bune.

 

Ma scuzi,asta e nu toti avem atata valoare...nu stiam ca trebuie sa vand nipra la un doctor docent.Daca era un lucru atat de bun si toate adaptarile alea au avut rolul de a inbunatati cred ca trebuia sa reziste,indiferent de priceperea noului proprietar.Imi permit sa afirm ca daca ar fi cumparat una originala,ingrijita si exploatata cu bun simt ar fi fost multumit.

Cu piesele de schimb: stiu eu ce-nseamna piese de schimb la romani,dar fiindca nu am dovezi o las moale.Am insa o mica banuiala: nu erau noi!In plus prefer sa cumpar o motocicleta buna si daca e cazul sa ma duc la magazin sa-mi iau piesa noua.Mai incerca unu' duminica-n targ sa ne bage pe gat o yamaha la un pret astronomic pe motivul ca ne mai da un motor.I-am zis nu merci,poti sa-l pastrezi,ce sa fac cu el?"Pai daca-ti cade o piesa?".Aaaa,zic,matale asa faci,cand cade o piesa o pui dupa un alt fier uzat?Mecanica a' la romani.De asta m-am jurat ca o sa cumpar numai de afara.Vorba ta:" n-am cu cine".Fac si americanii aia adaptari,customuri dar din ce-am vazut eu pe descopery pun piese noi.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Oricum, comunistele astea sunt jafuri. Eu am japoneza acum. Alta viata... apas pe buton, nu porneste, o duc la loc si gata, plec pe jos :angryfire:))) nu ma mai murdaresc pe maini, nu mai scoate fum :hurt:)))) . ps: cat m-am ferit de motoare cu demaror care depind strict de baterie pentru pornire... tot m-a nimerit :angryfire: . Vand ieftin demaror de japa contra pedala de nipru .. hai, macar de simson, ca e mai jmechera... :eek:)))))

 

ce zici tu aici e cam ca asta:

 

http://www.imz-ural.com/downloads/flash/URALCartoon04.swf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...ce reticenta la nou! vreau sa dau exemplu motoarele racire cu aer,puse peVW "broasca" si pe dubele VW T2: initial aceste motoare au fost echipate cu dinam si aprindere clasica(cu platina).Ulterior,odata cu evolutia tehnicii,dinamul a fost schimbat cu alternator(rezultatul,ai inceput sa ai lumina suficienta la faruri si la turatia de relanti),iar aprinderea clasica si delcoul cu platina au fost schimbate cu aprindere electronica,acelasi tip ca ca cea postata de mine in acest topic si cu delcou cu senzor(rezultat un mers mai uniform al motorului,un spor de putere,un consum mai redus,o pornire mai usoara,desi motorul boxer de VW este recunoscut drept unul care porneste foarte usor in orice conditii).De ce oare unii(tu Catalin mai ales :angryfire: ),nu accepta acest algoritm si pt.Nipru,o motocicleta construita(parere unanima),nu cu piese de cea mai buna calitate,oricum NET inferioare unora germane sau japoneze.Avem si alte exemple aici in forum despre imbunatatiri facute Niprului,una dintre cele mai elocvente fiind cea a carburatoarelor japoneze,si daca pe Manuel vad ca a-ti inceput sa-l folositi drept tinta(nejustificat ,din punctul meu de vedere,omul consider ca merita un tratament total opus..din partea mea toata stima Manuel,daca ai timp si chef eu o a te rog sa participi la up-gradare Niprului meu),poate ar trebui sa luati in calcul si exemplele lui Kerosen(carburatoare japoneze pe Nipru) ,precum si acest topic./index.php?showtopic=27984&st=0 . Nu neg ca un Nipru intretinut bine asa cum este cel al lui Catalin merge foarte bine,dar daca aceiasi atentia s-ar combina si de un implant rational de piese de calitate superioara celor rusesti(si nu e greu sa gasesti astfel de piese),rezultatele ar putea fi si mai bune..

Editat de 13 Todesengel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Moshulik si Ticolino, degeaba ati pus arcuri de pix ca tot nu e bine. La amaratele astea de centrifugale trebuie sa nimeresti perfect arcurile, io am acasa 2 centrifugale care mie imi par identice dar numai cu unul merge Uralul 750 bine. Si au amandoua arcuri originale.

 

@Todesengel

Parerea mea pura: Nu e vorba cred de reticenta la nou, e reticenta fata de modificari facute degeaba, cu rezultate minime sau inverse. Asta cu CDI-ul se poate dar facuta BINE, dar cioperizarile odioase pe care le vad pe calculator, ca pe strada mai rar...Mie nu mi-au placut nici modificarile operate pe Niprul meu de fostii proprietari, darmite, aspectul de rat-bike pe care il tot promovati voi.

Poate unii dintre voi peste 2 ani, satui de modificari fara rezultat, veti vrea japoneze. Cine din Europa va cumpara cioperele si streetfighterele ? In schimb motocicletele neatinse de "creativitate" se vor vinde cu mai bine de 1000 Coco.

Pretul unui Nipru original in State e de la 2500$. Daca are atas, cu atat mai bine.

Lumea de acolo nu agreaza nici macar sa pui rezervor de M pe Nipru, daca e Nipru atunci asta sa fie. Si aia stiu mult mai multa mecanica oricum, demonteaza bucatele si refac tot.

Uitati aici niste poze cu Nipru, ca poate ati uitat cum arata unul original :angryfire:

post-4291-1145031867_thumb.jpg

post-4291-1145032015_thumb.jpg

post-4291-1145032093_thumb.jpg

post-4291-1145032262_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..pai sint 2 aspecte putin deosebite:modificarile tehnice si modoficarile estetice.Tu ai pus mai mult accentul pe cele estetice,iar aici discutia are alte aspecte.Eu cred ca ea sta in felul urmator.Foarte multa lume i-si doreste un chopper(un HD sau un Indians este visul suprem).Banii....nu comentez.Si atunci,ce sa faca omul,incearca inmod semi-artificial sa traiasca visul Cumpara o moto ieftina(care sint acelea? - cele rusesti normal care e cea mai pretabila - Niprul sau Ural astea din urma sint mai rare deci ramine Niprul)...ce face cu el? dupa inspiratie,dupa starea materiala,dupa norocul de a gasi un meserias destoinic sau priceput sau inventiv sau cum vreti voi..rezultatul...o monstrozitate sau...vezi pozele...recunosc,si eu am cumparat Niprul departe de forma originala,si recunosc ca asta si ideea de al transforma mai departe m-au determinat sa fac achizitia.Sa merg pe o motocicleta care arata ca de exemplu in a doua poza postata de tine,nu as avea nici o tragere de inima,indiferent cit de bine ar functiona.Intodeauna mai trebuie tinut cont si de acpectul estetic,nu trebuie minimalizat deloc,este un factor important in alegerea si pastrarea unui vehicol. /// este parerea mea///

post-8289-1145035055_thumb.jpg

post-8289-1145035105_thumb.jpg

post-8289-1145035135_thumb.jpg

post-8289-1145035172_thumb.jpg

Editat de 13 Todesengel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de revenit la subiect, inca mai sper sa primesc un raspuns la intrebarile astea: :angryfire:

am 3 intrebari:

1. aprinderile electronice de vw, trebuie cate 1 pentru fiecare cilindru?

2. delcoul cu "cititor" (presupun ca e cu senzor hall"), este pentru 2 cilindri?

3. cum ramane cu centrifugalul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am 3 intrebari:

1. aprinderile electronice de vw, trebuie cate 1 pentru fiecare cilindru?

2. delcoul cu "cititor" (presupun ca e cu senzor hall"), este pentru 2 cilindri?

3. cum ramane cu centrifugalul?

1:o singura aprindere pt amindoi cil;

2:daca intrebi de delcoul de la masina(vw)e pt 4 cil ...tie iti tre numa senzoru din el;

3:ramine acelasi centrifugal original al niprului k sa aiba acelasi avans variabil.

 

asta era ideea:aprinderea asta e folosita pe mai multe tipuri si marci de motoare de masina si motocicleta DAR ,k aici este dilema voastra, fiecare motor are avansul lui centrifugal calculat exact pe "ce" cere el(motorul)...d-aca m-ati inteles pina acum?

 

mie imi trebuia un sistem de aprindere,ceva sa genereze o scinteie,mai puternica,mai stabila si mai usor de intretinut pastrind avansul ei centrifugal original.....o sa revin cu poze(k mi-am luat aparat foto) sa vedeti cit de simpla e ideea.

cit despre aia de ural e exact ce am facut io numa k e adaptata sa intre toata sub capacu ala de la aprindere...la mine venea "cutia neagra" afara prinsa pe cadru. :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si pastrezi bobina originala?

 

oricum, astept cu nerabdare pozele :angryfire:

 

..nu,asa cum nici la mot.de vw broasca,sau la oricare altul cind faci conversia asta nu o pastrezi...ii pui bobina de aprindere electronica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bun, atunci cum ai o singura bobina pe amandoi cilindrii? pui bujiile in paralel?

sau faci un fel de "delcou", separat de senzorul de aprindere, care repartizeaza scanteia?! desi mi se pare prea complicat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, se foloseste tehnica de "scanteie in gol".

Asta inseamna ca bujiile sunt in serie.

Bobina de inductie originala de nipru are ambele capete ale infasurarii secundare libere, nu e legat la masa nici unul. Fiecare capat este legat la cate un electrod central de bujie. In momentul declansarii scanteii, tensiunea din spirele secundarului se va inchide astfel : electrod central bujie 1 - masa - electrod central bujie 2. Un cilindru se va afla la compresie si va primi scanteie "utila", iar celalalt va fi pe evacuare si va primi "scanteie in gol", inofensiva, necesara insa pentru inchiderea circuitului.

 

Asadar toata treaba senzorului hall este sa livreze 1 semnal la o rotatie de arbore cotit. Axul de la platini in momentul de fata are deja turatia redusa cu 1/2, prin rotile de distributie, deci de-asta sunt necesare doua came care sa atace platina.

 

Cum as face eu adaptarea la nipru : - pus magnet pe volanta, prin gaura prin dreptul ferestrei de vizitare, apoi montat senzorul hall in locul dopului de cauciuc prin care se citesc semnele de pe volanta. Magnetul ar fi pus la 50 de grade motor arbore cotit inainte de PMS. Avansul ar fi apoi gestionat de un modul cu microcontroler si va lucra cu bobina originala de nipru, cu scanteie in gol. Marele avantaj al acestei solutii este ca nu se intervine deloc in angrenajul original, centrifugalul ramane pe pozitie, platina la fel. Singura "comutare" ar fi fisele de bujii care vor veni fie de la bobina comandata de modulul asta cu microcontroler, fie din bobina legata la platini.

 

Principala problema pe care nu am putut sa o ocolesc la microcontrolere este sensibilitatea prea mare a acestora la parazitii de aprindere (la atmel cel putin), singura solutie era transformator 1:1 pentru decuplarea alimentarii si optocuplori pe semnale de intrare si iesire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si pastrezi bobina originala?

 

oricum, astept cu nerabdare pozele :angryfire:

folosesti o bobina cu doua iesiri pe care sigur o gasesti la orige dezmembrari auto dar ai grija sa aiba o rezistenta/impedanta(cum vretzi voi)acceptata de aprindere k altfel ti-o arde...cauti pe net despre modulu care il fol si sigur gasesti "plaja" de impedante care le accepta.daca e mai mare e mai bine dar ai scinteia mai slaba,e mai mik scinteia e puternik dar rist sa ramii in drum. :angryfire: ..

mere si cu bobina orig(este o nipra care ink mere cu originala)dar ai scinteie anemica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bun, dar la o bobina ca cea de nipru (secundarul se inchide prin cele 2 bujii si masa), nu se pierde din puterea scanteii tocmai pentru ca circuitul se inchide prin ambele bujii?

 

nu e mai bine 2 aprinderi+2bobine?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cate shtiu eu nu se pierde din puterea scanteii....merge shi cu doua bobine, dar daca foloseshti o aprindere electronica pt ele atunci aprinderea cred ca trebuie sa fie cu doua module de ieshire comandate in paralel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...