Andi Postat Februarie 4, 2004 Share Postat Februarie 4, 2004 Prima,cronologic,care-mi vine in cap ar fi Kawasaki 750 H 2 Mach IV 1973 . La vremea ei,o dementa!Trei cilindri in doi timpi la 750cmc,multa putere pt. un cadru ,frine,cauciucuri...totul "arhaic"! 71cp/6800,5 trepte,210kg(cu ulei si benzina),203km/h. http://www.bikez.com/bike/index.php?bike=9504 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andi Postat Februarie 4, 2004 Autor Share Postat Februarie 4, 2004 Yamaha RD 350 LC YPVS 1984 Nu stiu de ce dar a fost considerata pt. "hooligans",periculoasa,...58cp/9200,170kg(cu ulei si benzina),190km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andi Postat Februarie 4, 2004 Autor Share Postat Februarie 4, 2004 Suzuki RG 500 Gamma 1985 498cmc,4 cilindri in doi timpi,95cp/9500,181kg(cu ulei si benzina),228km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andi Postat Aprilie 27, 2004 Autor Share Postat Aprilie 27, 2004 In 1996,cind a aparut,900rr-ul parea imbatabil!Cu toate astea,gsxr750 srad,ca despre el e vorba,a fost considerat mult mai sportiv!Sau mai "nebun"! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coxanelu Postat Aprilie 27, 2004 Share Postat Aprilie 27, 2004 In 1996,cind a aparut,900rr-ul parea imbatabil!Cu toate astea,gsxr750 srad,ca despre el e vorba,a fost considerat mult mai sportiv!Sau mai "nebun"! poate ptr ca seria de bladuri arata "imbatrantita? cu exceptia lu 954? zici ca-s niste broaste testoase.... , am avut si eu un 919 din 96 si asta mi-a fost impresia despre ea....+ ca uitati-va la aparatoarea fata pana la 929...zici ca-s de turing Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andi Postat Noiembrie 12, 2004 Autor Share Postat Noiembrie 12, 2004 Mai sint si altele,nu mai baga nimeni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andi Postat Ianuarie 4, 2005 Autor Share Postat Ianuarie 4, 2005 Vad ca nu mai comenteaza nimeni subiectul asta asa ca mai incerc eu. O alta incercare "nebuna" a fost Bimota 500 v due (in doi timpi). Din pacate injectia nu a fost deloc reusita si cind a fost schimbata cu carburatoare motoreta avea deja o faima proasta. A fost un efort ramas fara rasplata pentru firma si care i-a dus la intreruperea activitatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andi Postat Ianuarie 4, 2005 Autor Share Postat Ianuarie 4, 2005 poza cu v due nu se vede la mine asa ca o pun din nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost Postat Ianuarie 4, 2005 Share Postat Ianuarie 4, 2005 ducati paso 906.............un monstru prin '90 ........cistigatoare la marile competitii ale anilor 89-91 900cm3, 90cp/~5000rpm, 230km/h Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andi Postat Ianuarie 5, 2005 Autor Share Postat Ianuarie 5, 2005 Mda,complet nebuna. Am intr-un catalog din 97 prezentata o Honda NSR 500 despre care scriau acolo ca s-ar putea sa apara pe strada. Aia,daca ar fi aparut,ar fi fost "totala". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dealien Postat Ianuarie 5, 2005 Share Postat Ianuarie 5, 2005 Suzuki GT 500 si 750...Nu sunt sportive dar un cruiser de 3 cil in linie in 2 timpi si vreo 80 cp a facut ceva diferente la vremea respectiva... Va salut... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dealien Postat Ianuarie 5, 2005 Share Postat Ianuarie 5, 2005 imi cer scuze : Este vorba de GT 550 si GT 750: Iata niste date: GT 750 J 1972 Overall Length: 2 215 mm (87.2 in) Overall Width: 865 mm (34.0 in) Overall Height: 1 125 mm (44.3 in) Wheelbase: 1 460 mm (57.5 in) Dry Weight: 214 kg (470 lbs) Engine type: Water-cooled 738 cc inline-3, 2-stroke. 67 hp/ 6,500 rpm, 7,7 kg-m/ 5,500 rpm. si o poza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Placebo Postat Ianuarie 6, 2005 Share Postat Ianuarie 6, 2005 Honda CB 400 cea mai ieftina motocicleta de viteza ... era denumit shi speederul saracilor. De ce nu mai exista asha ceva shi acum? Displacement: 408.00 ccm (24.90 cubic inches) Engine type: In-line 4 Stroke: 4 Power: 37.00 HP (27.0 kW)) @ 8500 RPM Compression: 9.4:1 Bore x stroke: 51.0 x 50.0 mm (2.0 x 2.0 inches) Valves per cylinder: 2 Fuel control: OHC Cooling system: Air Gearbox: 6-speed Transmission type final drive: Chain Physical measures Weight incl. oil, gas, etc: 184.0 kg (405.7 pounds) Chassis and dimensions Front tyre dimensions: 3.00-18 Rear tyre dimensions: 3.50-18 Front brakes: Single disc Rear brakes: Expanding brake Speed and acceleration Top speed: 158.0 km/h (98.2 mph) Other specifications Fuel capacity: 14.00 litres (3.70 gallons) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Ianuarie 6, 2005 Share Postat Ianuarie 6, 2005 pot confirma ca RD 350 YPVS e o motocicleta nebuna ... are un motor prea puternic pt bicicleta ei si e foarte usor sa scapi spatele in derapaj daca te grabesti u acceleratia. din fericire am reusit sa evit carerea cand s-a intamplat dar ... oricum ar fi merita toti banii ... daca nu eram silit sa o vand as fitrecut chiar si peste consumul de 9% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Ianuarie 6, 2005 Share Postat Ianuarie 6, 2005 @ dealien ala nu e cruiser ... asa aratau motocicletele sportive pe vremea aia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Ianuarie 6, 2005 Share Postat Ianuarie 6, 2005 (editat) Poate sint off-topic: GPZ 900R, inceputul pt GPZ 1000RX, ZX-10, ZZR 1100. Nu e supersportiva, dar cred ca "viteza" era un termen familiar motoarelor din clasa asta, si eu zic ca se pot numi si "nebune".. 240 km/h (si peste) in 84, pt un motor de strada Editat Ianuarie 6, 2005 de mig Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Placebo Postat Ianuarie 6, 2005 Share Postat Ianuarie 6, 2005 Sunt fericitul posesor de Honda CB 400. Foarte nervoasa pentru 400cc ... mai ales ca greutatea ei este doar de 175kg la gol ... o performantza la vremea acea '75-'80. O PLACERE SA O CALARESHTI ... o potzi numi o "cafe racer" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Ianuarie 6, 2005 Share Postat Ianuarie 6, 2005 Prin anii 90 se vorbea cu respect despre el..Si desi e batrin...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andi Postat Ianuarie 6, 2005 Autor Share Postat Ianuarie 6, 2005 Asta din poza(cel de 900) e "lucrat".Se vede bascula alungita,de unde trag concluzia ca e umblat puternic si la motor. Tipic american.Inainte de gpz 900 a fost 750-ul turbo. Alta "dementa" pt. vremea lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Ianuarie 6, 2005 Share Postat Ianuarie 6, 2005 pe asta l-am trecut pe lista de cerinte la mos Craciun ... da' cre'ca mosu nu a primit scrisoarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Ianuarie 7, 2005 Share Postat Ianuarie 7, 2005 uite aici un YAMAHA FJ 1200cc fabricatie 83...in anul in caresa inceput fabricarea lui era un bolid pe 2 roti motorul este enorm de mare si lung...inca se mai gasesc prin anuite tari si sunt de colectie deja Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Placebo Postat Ianuarie 7, 2005 Share Postat Ianuarie 7, 2005 Prima mea dragoste ... ZEPHIRUL ... de 1000 cc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Placebo Postat Ianuarie 7, 2005 Share Postat Ianuarie 7, 2005 sau cel de 750 cc ... inca sustzin ca este cea mai sexy dezbracata ambele fabricate in 89-92. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Ianuarie 10, 2005 Share Postat Ianuarie 10, 2005 @miq, Robybiker, Placebo vad ca lumea nu prea a inteles despre ce este vorba in acest topic Nici FJ 1200 nici ZZR 1100 si nici Zefirul nu sunt motociclete nebune in sensul in care (cred) ca se referea Andi daca ma insel ... il rog pe Andi sa imi spuna pana una-alta ... iata alta motocicleta nebuna de-a binelea kawa H1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Placebo Postat Ianuarie 11, 2005 Share Postat Ianuarie 11, 2005 Nu prea exista o definitzie standard a motocicletelor nebune ... pe de alta parte shi andi a postar un gsx-r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.