Sari la conținut

Inca Un Italian


guzz
 Share

Postări Recomandate

... in sfarsit a venit si ziua cand o trimit la vopsit dar inainte de asta iata cateva poze cu etape din timpul pregatiri, monstrului :angryfire: revin cu poze dupa vopsire sper sa iasa asa cum vreau eu ... :hurt:

 

nu stiu de ce nu au intrat in jos si s-au dus si-n dreapta :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 11 months later...

nu ai dat cu pensula pe el inca?

mah , cum dreacu gasisi topicul asta de anu trecut , :cheers: ba da am boit-o : si hai cu capacul ala ca e naspa rau asta care-l am . :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

auzi la el....STRETFIGHTER.....hahahhahahah....ma cand o sa imi dea asta de veste promit ca esti primul care il anunt!!

 

Unde ziceai ca ai cromat tobele de esapament?

Editat de craksman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ha ha ha,haaaaaaa , aia cu street-ul asa a fost de la precedentul e un colant , si n-am vrut sa o dau jos :cheers: , tobele finale asa sunt ele nu le-am cromat , coturile alea vreau sa le cromez sau nichelez , e cineva pe aici pe sait care se ocupa , sa-mi fac si eu timp de ele . ea zi vii la salonul moto?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bijuterie Guzziu'...fain a iesit...sa-l calaresti sanatos si ai grija la vopsea :cheers:

pai da sa nu-i dau in gura prea tare sa sara vopseaua , :ok: , multam , cu siguranta am grija de ea .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

da.... din pacate a sarit pistonul si nu vopseaua..... ce sa intamplat de fapt ...axul cu came este tinut in locasul sau de un bolt al sondei de presiune ulei , aici e buba ca sunt doua tipuri de sonde cu bolt si fara bolt , la mine cineva a umblat acolo si normal a pus sonda dintraia fara bolt ... rezultatul axul cu cama a iesit in afara nu la mai tinut decat capacul si a tot jucat asa pana sa bulit camele de la tacheti , si ca urmare a cedat un tachete ... in poze se vede isprava si despre ce sonda vorbesc... nasol celui care-a umblat la ea si a facut asa ceva.. :duel:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da.... din pacate a sarit pistonul si nu vopseaua..... ce sa intamplat de fapt ...axul cu came este tinut in locasul sau de un bolt al sondei de presiune ulei , aici e buba ca sunt doua tipuri de sonde cu bolt si fara bolt , la mine cineva a umblat acolo si normal a pus sonda dintraia fara bolt ... rezultatul axul cu cama a iesit in afara nu la mai tinut decat capacul si a tot jucat asa pana sa bulit camele de la tacheti , si ca urmare a cedat un tachete ... in poze se vede isprava si despre ce sonda vorbesc... nasol celui care-a umblat la ea si a facut asa ceva.. :ok:

da, mestere, stiam de asta cu sonda lunga......eu la a mea am avut sonda sparta......si vroiam sa refiletez una de dacie si sa o pun acolo......numai ca, dupa ce am scos sonda originala......si am vazut si ca mai are rolul de a tine ultimii cuzineti, am preferat sa o sparg de tot pe cea veche si sa-i sudez o piulita cu filetul sondei de dacie in cap........stiu de smecheria asta cu fixatul cuzinetilor cu un bolt (in cazul asta sonda in sine) de la fiat 850, ca, vorba aia, am avut 5......asa ca.....!!!!! :duel:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

numai axul cu came sa bulit? ai gasit sa cumperi?

da numai axul sa bulit , in schimb a apucat o supapa de evacuare si-a rupto... urmarea o stiti cu totii ... am gasit alt ax cu came second , dar infinit mai bun decat al meu la 45 eur , ca la chioscuri e vreo 350 de euro. :ok: te astept pe mess sa-ti dau manuale mah , ...

 

da, mestere, stiam de asta cu sonda lunga......eu la a mea am avut sonda sparta......si vroiam sa refiletez una de dacie si sa o pun acolo......numai ca, dupa ce am scos sonda originala......si am vazut si ca mai are rolul de a tine ultimii cuzineti, am preferat sa o sparg de tot pe cea veche si sa-i sudez o piulita cu filetul sondei de dacie in cap........stiu de smecheria asta cu fixatul cuzinetilor cu un bolt (in cazul asta sonda in sine) de la fiat 850, ca, vorba aia, am avut 5......asa ca.....!!!!! :rock:

da bogdanele tata , eu am crezut ca la mine este ok acolo , dar uite ca nu a fost asa , ma tot intrebam cand am desfacut motorul ce masa a frecat de capacul de distributie , si de ce sa uzat pinionul de turometru asa de rau ...nici prin cap ni mi-a trecut ca iesea axul ala in afara :duel: oricum acuma imi trebuie si set motor plus chiuloasa din dreapta multi euroi vreo 600...... :wave:

Editat de moto_fane
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...