gabriel03 Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 Incearca sa schimbi siguranta din nou,insa de data asta,inainte de a o schimba, sa "tragi" cu ceva ascutit papucii din soclu,sa ii apropii unul de celalalt,astfel incat siguranta sa intre cat mai fortat.Din experienta mea cu autoturismele(si cel mai bun exemplu este w/audi cu acele sigurante lamelare de pe baterie care din lipsa de contact topesc complet soclul in care sunt instalate)eu cred si sper ca asta sa fie problema.Nu ai nici un fel de probleme pe instalatie,atata timp cat ai pus siguranta calibrata(cu aceeasi valoare data de producator pt. instalatia respectiva)doar un simplu contact imperfect,acela provoaca incalzirea lamelelor sigurantei.Normal ca se topeste plasticul,ca si ala are un pct. de topire. Sper sa te fi putut ajuta.Bafta.Eu zic sa incerci varianta asta,e cea mai simpla operatie si cea mai putin costisitoare. asta am sa si fac.am sa scot papucii si ii curat bine si ii strag ca din cate imi aduc aminte intr-o parte era slabit,intra f usor siguranta...multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VincentVega Postat Septembrie 25, 2009 Autor Share Postat Septembrie 25, 2009 @Galen: Am reusit sa ajung in cele din urma pe la un magazin sa cumpar niste amarate de becuri Am facut testul dupa indicatiile primite, si nimic.Bec 12 V 22 w, nici un semn.Scanteile in schimb persista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Septembrie 28, 2009 Share Postat Septembrie 28, 2009 @Galen:Am reusit sa ajung in cele din urma pe la un magazin sa cumpar niste amarate de becuri Am facut testul dupa indicatiile primite, si nimic.Bec 12 V 22 w, nici un semn.Scanteile in schimb persista. Ok, nu ai consum rezidual, scinteile sint provocate de incarcarea tranzitorie a unui condensator si nu au nici o semnificatie 'patologica" Acum monteaza in locul becului un ampermetru care are cap de scala de cel putin 20-25 de amperi. Daca nu ai asa ceva, atunci fa rost de o rezistenta electrica de 1 ohm, la cel putin 7 w., ideal vre-o 20 w. Pui rezistenta in locul becului , pui contactul si masori cu un voltmetru digital tensiunea de pe ea. Faci totul repede pina nu se incalzeste rezistenta. Daca se incalzeste o bagi in apa rece pina se raceste si apoi continui. de ce? pentru ca daca se incalzeste ii creste rezistenta. Curentul il calculezi dupa formula I=U/R, R fiind egala cu 1 ohm in cazul tau particular I=U unde U este tensiunea in volti citita pe voltmetrul digital. Astfel vei putea masura diferiti curenti corespunzator consumatorilor conectati. Masurarea curentului este esentiala pentru identificarea problemei. Din cite imi amintesc parca ziceai ca siguranta respectiva este de 30 amperi. Eu banuiesc ca este de fapt siguranta principala care aduce in instalatie curentul de la baterie. Scoti toti consumatorii potentiali, respectiv daca tipul motocicletei permite, scoti farul, pozitiile, semnalizarea, tot. Cind pui contactul trebuie sa se alimenteze doar ceva relee cu consum minor, eventual pompa de benzina daca este, CDI-ul sau calculatorul dupa caz, bordul. Oricum curentul trebuie sa fie undeva la maximum 5A. Cind pui pozitiile se mai adauga vre-o 2 amperi, iar cind pui lumina frontala inca vre-o 5 - 8 amperi functie de puterea halogenului. Cu alte cuvinte trebuie sa fie sub 15 amperi cu totul. Acuma pui si semnalizarea. Daca consumul normal al becurilor de 21 de wati de la semnalizare a fost simulat cu rezistente de balast, curentul trebuie sa creasca cu maximum 4 amperi. Cu alte cuvinte daca totul consuma la maxim, cu toate pornite inclusiv semnalizarea, consumul e undeva la max. 20 de A. Ai zis ca ai inlocuit semnalizarea cu becuri cu una cu LED-uri la fel si stopul. Daca consumul suplimentar cind pui semnalizarea depaaseste cumva 5A inseamna ca ai gresit, ai pus rezistente de balast de 10 ori mai mici decit trebuia. Au mai fost cazuri. Daca totul este normal, (ai valori maxim cele spuse de mine sau de fapt mai reduse), atunci problema e pur si simplu cea expusa initial, trebuie sa stringi contactele de la soclul sigurantei cu un ac de trasat ascutit ca sa faca mai strins contact si sa folosesti sigurante de calitate. Daca soclul este ars si contactele decalite (nu se string, si-au pierdut elasticitatea)va trebui sa inlocuiesti soclul respectiv, cumperi un soclu "pe fir" si il montezi in serie pe unul dintre cele doua fire care merg la soclul vechi. Normal ca firele care mergeau la soclu le unesti prin rasucire strinsa si cositorire si apoi le izolezi bine. daca , curentii sint mai mari o sa vedem mai departe ce faci, astept feedback! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChaosBorn Postat Februarie 13, 2010 Share Postat Februarie 13, 2010 Aveti idee ce poate sa aiba un CBR1000RR daca in loc sa porneasca nu face altceva decat sa scoata un tacanit din releul de pornire (asa s-o numi!?) ca un Kalasnicov pe foc automat. Timp de o secunda da sa invarta motorul, dar ca si cum nu ar avea curent cum trebuie bateria, dupa care nu mai invarte nimic si incepe sa tacane. Am incercat si cu bateria de pe alt motor, ba chiar si de la masina, acelasi lucru. Poate fi treaba asta de la piesa aia care opreste motorul in cazul in care motorul e cazut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 13, 2010 Share Postat Februarie 13, 2010 Aveti idee ce poate sa aiba un CBR1000RR daca in loc sa porneasca nu face altceva decat sa scoata un tacanit din releul de pornire (asa s-o numi!?) ca un Kalasnicov pe foc automat. Timp de o secunda da sa invarta motorul, dar ca si cum nu ar avea curent cum trebuie bateria, dupa care nu mai invarte nimic si incepe sa tacane. Am incercat si cu bateria de pe alt motor, ba chiar si de la masina, acelasi lucru. Poate fi treaba asta de la piesa aia care opreste motorul in cazul in care motorul e cazut? Releul de pornire sau bateria dusa ... si bag mana in foc ca, cablurile cu care ai facut legatura de la bateria de masina is de tot rahatul, incearca cu ceva cat mai gros, multe dintre astea din comert is foarte foarte proaste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChaosBorn Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 Releul de pornire sau bateria dusa ... si bag mana in foc ca, cablurile cu care ai facut legatura de la bateria de masina is de tot rahatul, incearca cu ceva cat mai gros, multe dintre astea din comert is foarte foarte proaste. Dupa 2 zile intregi de dat tarcoale prin garaj am ajuns si noi la concluzia asta. Apropos, ai auzit de Beavis and Buthead, e, stai de vorba cu unu dintre ei. Initial nu am crezut o iota din ce spui tu, dar a fost ultima solutie. Am scos bateria de pe alt motor si pus-o-n asta. Mers ca si cum nu a facut niciodata tacanelile alea. Deci, cablurile de comert de (cuvant urat) si bateria veche terminata, avusi dreptate, tu, omule!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.