SNOWMAN Postat Septembrie 27, 2009 Share Postat Septembrie 27, 2009 Salutari, O sa-mi duc motorul la service marti, dar pana atunci vroiam sa mai ascult ceva pareri/ sau cazuri asemanatoare cu problema mea tehnica la motor. Astfel, Pornesc motoru si in punctul mort merge (acuma nu l-am lasat pana peste 90 de grade sa vad). In momentul in care il bag in viteza cateodata mi se intrerupe imediat, alta data dupa ce am facut vreo 200-800 metri, in special cand incerc sa franez inainte de intersectie sa schimb viteza, ramane neturat! Studindu-l am observat ca se incalzeste foarte repede, chiar daca temp pe bord ramane la valori normale, sau doar putin mai mari decat de obicei; Am pus si mana pe tevile de evacuare de la motor imediat dupa ce l-am aprins dupa 1 zi, si 1 teava din dreapta s-a incins aproape imediat(3-5 sec) in timp ce cea din extrema stanga a ramas rece chiar si dupa un minut, incalzindu-se incet-incet! A mai patit cineva asa ceva la motor?? Precizez din start ca am schimbat uleiul, filtru de ulei, bujiile etc in urma cu 2-3 luni; singura chestie care n-am facut-o este sa nu schimb lichidul de racire din radiator de cand am cumparat motoru(3 ani, si cine stie de cand nu era schimbat) - tousi asta nu prea justifica de ce se aude ca merge in 3 pistoane ?? Merci in avans de orice experienta similara, ce ma poate ajuta si la service sa explic situatia!! Mai adaug ca pana vinerea asta am mers normal cu el, iar aceasta situatie neplacuta a aparut de vineri dupamasa dupa ce m-am intors cu el de la lucru! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Septembrie 27, 2009 Share Postat Septembrie 27, 2009 Din ce ai spus tu ai mai multe probleme fara legatura una cu alta. Faza cu opritul motorului cand bagi in viteza este de la "senzorul" de cric sau cel de la maneta ambreiaj, verifica si curata ce e pe acolo , mai ales pe cel de la cric. Teava aia de evacuare care se incalzeste mai greu decat restul iti arata faptul ca cilindrul ala ori nu merge deloc ori merge mai prost, de aici vine si sunetul de motor care merge in 3 cil ca defapt asta face. Cauze posibile la problema asta ar fi : amestec dereglat pe acel cilindru ( deobicei prea bogat si in scurt timp iti strica si bujia chiar daca e noua, din cauza asta porneste mai greu cilindrul respectiv), compresie slaba datorata jocului supapelor sau a segmentilor/cilindrului/pistonului; Ar mai putea fi un simering sau mai multe de la supapele cilindrului cu probleme caz in care in acel cilindru intra ulei care arde iar in timp iti strica bujia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SNOWMAN Postat Septembrie 27, 2009 Autor Share Postat Septembrie 27, 2009 Din ce ai spus tu ai mai multe probleme fara legatura una cu alta.Faza cu opritul motorului cand bagi in viteza este de la "senzorul" de cric sau cel de la maneta ambreiaj, verifica si curata ce e pe acolo , mai ales pe cel de la cric. Teava aia de evacuare care se incalzeste mai greu decat restul iti arata faptul ca cilindrul ala ori nu merge deloc ori merge mai prost, de aici vine si sunetul de motor care merge in 3 cil ca defapt asta face. Cauze posibile la problema asta ar fi : amestec dereglat pe acel cilindru ( deobicei prea bogat si in scurt timp iti strica si bujia chiar daca e noua, din cauza asta porneste mai greu cilindrul respectiv), compresie slaba datorata jocului supapelor sau a segmentilor/cilindrului/pistonului; Ar mai putea fi un simering sau mai multe de la supapele cilindrului cu probleme caz in care in acel cilindru intra ulei care arde iar in timp iti strica bujia. am verificat si senzoru de cric sa fie bine pus si nu cred ca este de la el, sincer nu stiu ce se poate curata la acel surub cu arc? senzor de maneta de ambriaj nu stiu exact ce este sau unde este?? cat despre problema cu cilindru, spune-mi te rog, cum se poate verifica mai exact "jocul supapelor sau segmentilor etc / semering" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Septembrie 27, 2009 Share Postat Septembrie 27, 2009 (editat) galeria rece indica ca cilindrul respectiv nu lucreaza,schimba bujia .daca face la fel in scurt timp atunci probabil este vorba de alte problema :amestec prea bogat ....etc ,eu zic prima data sa incerci asta. Editat Septembrie 27, 2009 de suzuki_pill Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Septembrie 27, 2009 Share Postat Septembrie 27, 2009 am verificat si senzoru de cric sa fie bine pus si nu cred ca este de la el, sincer nu stiu ce se poate curata la acel surub cu arc?senzor de maneta de ambriaj nu stiu exact ce este sau unde este?? cat despre problema cu cilindru, spune-mi te rog, cum se poate verifica mai exact "jocul supapelor sau segmentilor etc / semering" "senzorul" de cric nu este numai un surub cu arc, este defapt un intrerupator, ar trebui sa aiba 1 sau 2 fire ( nu cunosc exact modelul tau) . E posibil ca firele sa nu faca contact calumea din diferite cauze(in zona aia se mai strange si unsoare de la lant, noroi, etc) sau pur si simplu intrerupatorul ala sa nu mai functioneze cum trebuie. La maneta de ambreiaj daca exista intrerupatorul este in zona in care partea mobila a manetei si imbina cu cea fixa. La fel, ar trebui sa aiba 2 fire acolo. La unele modele de motoare (in special la cele mai vechi) acest intrerupator nu exista. Pentru verificarea jocului supapelor trebuie desfacut capacul de la chiulasa iar verificarea se face cu o lera. Procedura exacta o gasesti in manualul de service. In functie de model reglarea jocului la supape se face prin inlocuirea unor pastile metalice sau prin strangere/slabirea unui surub. La tine cred ca-i varianta cu pastile dar ca sa fii sigur citeste manualul de service. Verificatul segmentilor e mai dificil de facut trebuie demontate mai multe chestii si nu e chiar simplu. Daca nu te pricepi cat de cat e mai bine sa te duci la un service sau sa apelezi la un prieten cu experienta in domeniu. Poti face si singur dar trebuie sa ai sculele necesare si sa citesti atent manualul inainte si in timp ce desfaci/verifici/ajustezi/remontezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Septembrie 27, 2009 Share Postat Septembrie 27, 2009 "senzorul" de cric ...E posibil ca firele sa nu faca contact calumea din diferite cauze - comutatorul de la ambreiaj e "folosit" doar la pornire, sa nu cumva sa pornesti motorul fara sa tragi de ambreiaj (nu nu fie in viteze); - intrerupatorul de la cric are rostul de a nu baga in viteza daca este cricul lasat (sa pleci cu el lasat - am tras o sperietura pana m-am prins); Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Septembrie 27, 2009 Share Postat Septembrie 27, 2009 verifica fisa si pipa de la pistonul care nu merge senzorul de la cric dupa cum ti s-a mai spus nu cred ca e de la antigel, ar trebui sa indice in bord temperatura mare, totusi fa un test sa vezi punctul de fierbere (e o pompita speciala cu care verifici, cred ca orice service o are, nu stiu exact denumirea) ai scapat mobra de pe cric cumva? posibil sa se fi blocat vreun plutitor in carburator in cazul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Septembrie 27, 2009 Share Postat Septembrie 27, 2009 "senzorul" de cric nu este numai un surub cu arc, este defapt un intrerupator, ar trebui sa aiba 1 sau 2 fire ( nu cunosc exact modelul tau) . E posibil ca firele sa nu faca contact calumea din diferite cauze(in zona aia se mai strange si unsoare de la lant, noroi, etc) sau pur si simplu intrerupatorul ala sa nu mai functioneze cum trebuie. La maneta de ambreiaj daca exista intrerupatorul este in zona in care partea mobila a manetei si imbina cu cea fixa. La fel, ar trebui sa aiba 2 fire acolo. La unele modele de motoare (in special la cele mai vechi) acest intrerupator nu exista. Pentru verificarea jocului supapelor trebuie desfacut capacul de la chiulasa iar verificarea se face cu o lera. Procedura exacta o gasesti in manualul de service. In functie de model reglarea jocului la supape se face prin inlocuirea unor pastile metalice sau prin strangere/slabirea unui surub. La tine cred ca-i varianta cu pastile dar ca sa fii sigur citeste manualul de service. Verificatul segmentilor e mai dificil de facut trebuie demontate mai multe chestii si nu e chiar simplu. Daca nu te pricepi cat de cat e mai bine sa te duci la un service sau sa apelezi la un prieten cu experienta in domeniu. Poti face si singur dar trebuie sa ai sculele necesare si sa citesti atent manualul inainte si in timp ce desfaci/verifici/ajustezi/remontezi. nare treaba cu senzorii ,mergand in trei ,e normal cand sa nu mai tina relantiul ,si sa moara cand baga in viteza, sau la franare brusca ,cat despre reglarea jocului la supape nu poate fii vorba pt ca se regleaza automat prin presiunea de ulei l daca nu ma insel baiatu are gsxr k1 k2 , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Septembrie 27, 2009 Share Postat Septembrie 27, 2009 pun o mica intrebare, nu stiu cum e motorul de k1, dar nu are pastile pt. reglatul supapelor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Septembrie 27, 2009 Share Postat Septembrie 27, 2009 nare treaba cu senzorii ,mergand in trei ,e normal cand sa nu mai tina relantiul ,si sa moara cand baga in viteza, sau la franare brusca ,cat despre reglarea jocului la supape nu poate fii vorba pt ca se regleaza automat prin presiunea de ulei l daca nu ma insel baiatu are gsxr k1 k2 , Chiar daca merge in 3 cil in momentul in care o bagi in viteza si are ambreiajul tras nu trebuie sa se opreasca. Jocul ala se"regleaza" automat in niste limite, apoi trebuie schimbate pastilele cu unele mai groase sau mai subtiri in functie de situatie. De obicei cedeaza scaunul de la supapa, supapa se "infige" mai adanc in scaun coada acesteia ridicandu-se, astfel disparand total jocul iar supapa poate ramane putin deschisa chiar si atunci cand ar trebui sa fie total inchisa. In cazul asta trebuie o pastila mai subtire. In manualul de service pt motoarele cu pastile se gaseste un tabel cu dimensiunile standard ale pastilelor de schimb in functie de situatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SNOWMAN Postat Septembrie 28, 2009 Autor Share Postat Septembrie 28, 2009 galeria rece indica ca cilindrul respectiv nu lucreaza,schimba bujia .daca face la fel in scurt timp atunci probabil este vorba de alte problema :amestec prea bogat ....etc ,eu zic prima data sa incerci asta. Eu cred ca este exact invers, galeria rece este in stare "normala", in timp celelalte doua se incalzesc neasteptat de repede(3-5 sec si ard foarte tare e cam mult cu ceea ce am observat in trecut) Mesaj completat verifica fisa si pipa de la pistonul care nu merge nu cred ca e de la antigel, ar trebui sa indice in bord temperatura mare, totusi fa un test sa vezi punctul de fierbere (e o pompita speciala cu care verifici, cred ca orice service o are, nu stiu exact denumirea) ai scapat mobra de pe cric cumva? posibil sa se fi blocat vreun plutitor in carburator in cazul asta fisa nu stiu unde se gaseste dar o sa le spun la service n-am scapat mobra never ideea cu incinsul este ca se incinge motorul imediat, dar se mentine in mers la o temp acceptabila! Mesaj completat nare treaba cu senzorii ,mergand in trei ,e normal cand sa nu mai tina relantiul ,si sa moara cand baga in viteza, sau la franare brusca ,cat despre reglarea jocului la supape nu poate fii vorba pt ca se regleaza automat prin presiunea de ulei l daca nu ma insel baiatu are gsxr k1 k2 , Am K1 gsx-r 750 cmc Mentionez ca am mai mers chair si o sapt in 3 cilindri acum vreo 2 luni, fapt atestat de mai multi "specialisti" l-a care am fost dar nu mi se intrerupea motoru in mers, aici este "noutatea"!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 28, 2009 Share Postat Septembrie 28, 2009 Scoate bujiile si verifica culoarea lor. Ele iti vor spune cat de bine merg cilindrii!! Vezi in manual este descris exact cum trebuie sa arate bujia in mod normal. Senzorul de la crick se sprayaza cu un spray de contacte sau de curatat lant! Ala arunca mazga si mizeria de pe el si face crickul sa culiseze complet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SNOWMAN Postat Septembrie 28, 2009 Autor Share Postat Septembrie 28, 2009 Chiar daca merge in 3 cil in momentul in care o bagi in viteza si are ambreiajul tras nu trebuie sa se opreasca.Jocul ala se"regleaza" automat in niste limite, apoi trebuie schimbate pastilele cu unele mai groase sau mai subtiri in functie de situatie. De obicei cedeaza scaunul de la supapa, supapa se "infige" mai adanc in scaun coada acesteia ridicandu-se, astfel disparand total jocul iar supapa poate ramane putin deschisa chiar si atunci cand ar trebui sa fie total inchisa. In cazul asta trebuie o pastila mai subtire. In manualul de service pt motoarele cu pastile se gaseste un tabel cu dimensiunile standard ale pastilelor de schimb in functie de situatie. si asta sa duca la intreruperea motorului??? Mesaj completat Scoate bujiile si verifica culoarea lor. Ele iti vor spune cat de bine merg cilindrii!! Vezi in manual este descris exact cum trebuie sa arate bujia in mod normal. Senzorul de la crick se sprayaza cu un spray de contacte sau de curatat lant! Ala arunca mazga si mizeria de pe el si face crickul sa culiseze complet. Tocmai asta incerc sa explic, ca am schimbat bujiile si chiar am mai mers in 3 cilindri o perioada buna acu vreo 3 luni si nu mi se oprea in mers motoru; Apropo, ininte sa mi se opreasca in mers motorul mi se aprinde becul rosu de la FI, dar nu este eroare am verificat(imi da codul bun de fiecare data) Eu cred / banuiesc ca este o problema din doua: 1. se incalzeste mult si imediat motoru: asta este un fapt clar, care dupa mine n-are legatura cu senzori, indiferent daca se mai intrerup!? - din diferite cauze 2. daca ar fi sa se opreasca de la un senzor in mers, cauza n-ar fii cred eu de contact slab, ci eventual de incalzire sau sensibilitate mare a senzorului(cine stie ce lipituri mai vechi etc) Va multumesc oricum de raspunsuri si mai astept noi pareri, se pare foarte interesante!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Septembrie 28, 2009 Share Postat Septembrie 28, 2009 si asta sa duca la intreruperea motorului??? Nu, dar asta ar putea fi o cauza pt problema mersului in 3 cilindri. Daca se opreste cand bagi in viteza 99% este de la "senzorul" de la cric, si nu cred sa aiba vreo legatura cu incalzitul motorului, "senzorul" respectiv e doar un simplu intrerupator. Intreruperea in mers poate avea mai multe cauze inclusiv "senzorul" de la cric, prima data as incepe cu asta ca e si simplu de remediat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 28, 2009 Share Postat Septembrie 28, 2009 Nu, dar asta ar putea fi o cauza pt problema mersului in 3 cilindri.Daca se opreste cand bagi in viteza 99% este de la "senzorul" de la cric, si nu cred sa aiba vreo legatura cu incalzitul motorului, "senzorul" respectiv e doar un simplu intrerupator. Intreruperea in mers poate avea mai multe cauze inclusiv "senzorul" de la cric, prima data as incepe cu asta ca e si simplu de remediat. daca ii intrerupatorul de la cric, cumpara altu, nu il anula! o fost pus acolo cu un rost Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SNOWMAN Postat Septembrie 28, 2009 Autor Share Postat Septembrie 28, 2009 (editat) Pe scurt l-am dus la cineva sa verifice bujiile si sa inlocuiasca lichidul din radiator (oricum il aveam cumparat si trebuia sa-l schimb), el spune ca estde de la bujiile turcesti si ca asta e cauza....oi vedea maine Ce am mai remarcat, faptul ca l-am dus la el pe o distanta de 5-6 km, de la mine la el prin Timisoara la ora 18h, cand toti ieseau de la job, si am mers numai cu 30-35 km/h si numai in viteza 1, imi era frica sa schimb sa nu mi se intrerupa iara motoru; Cand am ajuns la el la garaj, a constatat ca cilindru de la evacuarea de la teava pistonului din stanga putea sa o atinga cu mana, in timp ce cea din dreapta nu, exact cum spuneam mai sus, partea dreapta se incinge aproape instant, dar dracu credea ca in halu asta Oricum acuma is mort de curiozitate sa-i gasesc buba.... imi pare rau ca nu am eu mai mult timp sa stau pe langa sa mai invat una alta ...... Merci bajetzii pentru sfaturi, si va tin la curent sigur cu desfasurarea...daca nu-s bujiile maine il duc la un service la cineva! Editat Septembrie 28, 2009 de SNOWMAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 Nu, dar asta ar putea fi o cauza pt problema mersului in 3 cilindri.Daca se opreste cand bagi in viteza 99% este de la "senzorul" de la cric, si nu cred sa aiba vreo legatura cu incalzitul motorului, "senzorul" respectiv e doar un simplu intrerupator. Intreruperea in mers poate avea mai multe cauze inclusiv "senzorul" de la cric, prima data as incepe cu asta ca e si simplu de remediat. vad ca o tot tii cu senzorul ala de cric, nu este de la senzor intelege ,cum am mai spus ,mergand in 3 relantiul e mult mai jos decat normalul ,in momentul cand bagi in viteza apare o sarcina in plus din cauza fracarii din ambreiaj (dintre placutele metalice si cele cu ferodou,)si atunci moare motorul , toata treaba e doar din bujii . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SNOWMAN Postat Septembrie 29, 2009 Autor Share Postat Septembrie 29, 2009 vad ca o tot tii cu senzorul ala de cric, nu este de la senzor intelege ,cum am mai spus ,mergand in 3 relantiul e mult mai jos decat normalul ,in momentul cand bagi in viteza apare o sarcina in plus din cauza fracarii din ambreiaj (dintre placutele metalice si cele cu ferodou,)si atunci moare motorul , toata treaba e doar din bujii . cam asa am obs si eu la relanti, inainte era normal la 1,1-1,2 cand se auzea in 3 timpi era undeva la 0,8-1,00 maxim! oricum va tin la curent zilelele urmatoare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DJ_MADY Postat Octombrie 3, 2009 Share Postat Octombrie 3, 2009 cam asa am obs si eu la relanti, inainte era normal la 1,1-1,2 cand se auzea in 3 timpi era undeva la 0,8-1,00 maxim!oricum va tin la curent zilelele urmatoare! am si eu acelasi model.faza cu relatiul mi-a facut-o dese ori si mie anul trecut timp de cateva luni,dar cand am scos-o de la iernat nu a mai dat nici un semn fara sa ii schimb bujii nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moshnegutzu Postat Octombrie 3, 2009 Share Postat Octombrie 3, 2009 nu ati incercat sa turati un pic. 2-3 turatii, apoi cand sa bagi in viteza si sa vezi daca tot se oprea. cum zicea mai sus ca in momentul in care bagi in viteza, motorul intra in sarcina cu toate ca e debraiata cutia si posibil din cauza asta, relantiul fiin mai mic fata de cat e normal ceda foarte repede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SNOWMAN Postat Octombrie 3, 2009 Autor Share Postat Octombrie 3, 2009 (editat) Revin cu concluzile finale Am dus motorul la un cunoscut si din pacate n-am vazut ce mi-a facut cu ochii mei, dar iau de bune cele spuse de el ..pana la proba contrarie 1) A schimbat bujiile, cica cele vechi erau de fabricatie Turcia, si astea cedeaza repede 2) A schimbat si lichidul de racire, cu toate ca asta nu cred sa fii contat asa mult, dar tot il aveam cumparat 3) A schimbat cei 5-6 L pe care ii mai aveam in rezervor, cica benzina era o alta cauza ca mi se oprea motoru, chiar si dupa ce au schimbat bujiile; adevarul era ca de la ultima alimentare am simtit si eu un miros mai ciudat! 3 bis) Am realimentat cu 10 L de benzina de 100 de la OMV 4) Am reglat relantiul la 80 grade la turatia: 1100-1200 rpm 5) Cica au gasit o "chestie - power comander" ceva de genul asta care ei nu stiau la ce foloseste, dar nu l-au atins?? anybody!??...anything!?? Efecte: Motorul nu se mai aude in 2-3 cilindri - asta e clar, merge lin ca si inainte Nu mi s-a mai oprit la schimbari bruste de viteze DAR - Totusi mi se incalzeste mai mult decat inainte de problema asta, imi dau seama, si tot nu-mi dau seama de ce!? - ieri inainte de giratoriu de la iesirea din Timisoara-Arad i-am dat putin in gura, dar nu f mult, vroiam sa nu ma suprapun cu un tir in giratoriu... si surpriza mi s-a intrarupt iar motoru, mi-a vibrat tot, am pierdut putin controlu, am redresat dar m-am dus direct spre dreapta ca sa-l pot redresa, adica in directia opusa de-a face giratoriu. Ce sa spun..noroc ca nu era tiru?...sa fii schimbat prost? nu prea mi s-a mai intamplat asta vreodata, adica poate am mai schimbat prost dar nu mi s-a stins motoru?? sa nu se fii terminat benzina proasta inca, de abia ce iesim din OMV!? Cam atat ... o sa ramana in studiu toata treaba ..... pe termen nelimitat! Merci la toti de opinii!! a+ Editat Octombrie 3, 2009 de SNOWMAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moshnegutzu Postat Octombrie 3, 2009 Share Postat Octombrie 3, 2009 in cartea tehnica ce benzina scrie ca tre sa folosesti? incalzirea sa nu fie de la benzina prea puternica. asta OMV 100 parca e mai puternica. (fara publicitate)incearca un 95 de la petrom, se discua undeva pe forum ca ar fi cea mai buna benzina. raport putere/autonomie pacat de motoreta asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Octombrie 4, 2009 Share Postat Octombrie 4, 2009 daca ai pus pe el un power comander ,si nu e reglat cum trebuie,(harta la un power comander se face pe un banc special "dinojet") ,atunci motocicleta merge mai prost decat fara acel dispozitiv, daca esti din zona timisoarei mergi la baietii de la tunderbike ei au dinojet si sunt dileri powercomander ,sau pur si simplu anuleazal nu e complicat urmaresti firele care ies din el si merg la injectoare scoti mufele dela powercomander si le pui la injectoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniyamaha Postat Octombrie 4, 2009 Share Postat Octombrie 4, 2009 Ai verificat filtrul de aer sa nu fie infundat ,baga un aditiv de curatat injectoare si daca poti mai verifica si compresia la cilindri.bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SNOWMAN Postat Octombrie 4, 2009 Autor Share Postat Octombrie 4, 2009 Ai verificat filtrul de aer sa nu fie infundat ,baga un aditiv de curatat injectoare si daca poti mai verifica si compresia la cilindri.bafta asa este, uitasem, baietii mi-au spus ca filtru este murdar, o sa il curat zilele astea; am spray de curatat, dar n-am spray de uns (am intales ca trebe uns dupa ce se curata?) apropo, cum se curata exact asta....se poate doar cu spray si dupa se curata, sau se da si cu un jet de aer/apa?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.