FLEX Postat Mai 5, 2006 Share Postat Mai 5, 2006 Exact, e ciudat de ce computerul nu a intrat in "safe mode" - mergi cu martorul de check-engine aprins in bord - permitind astfel deplasarea pina la prima oportunitate de servisare. Mai sapa, explicatia e cam simplista. Terebuie sa stii daca schimbi doar catalizatorul sau masina ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vaca_Nebuna Postat Mai 5, 2006 Share Postat Mai 5, 2006 Frumooos ))) Pai singura esplicatie pe care o vad e ca sonda/sondele Lambda au ramas intregi, si s-a spart catalizatorul... Ca urmare injectia a fost ajustata conform cu noile valori, deci deloc LOOOL Si are dreptate omul ca injectia + aerul (Electronic Throtle Control ca toate au, inclusiv Solentza ), nu se taie de tot, ci se trece in "Limp Home", traducerea fiind ceva de genul "Mergi Acasa"... Atunci iti limiteaza toate valorile si te lasa sa te tarasti pana la primul service )) Ti-ai luat o masina cu bug-uri... Du-te si zi-le sa-ti Flash-uie ultimul soft pe care il au... Si sa-ti dea si calibrari mai bune daca au ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Mai 5, 2006 Share Postat Mai 5, 2006 Hehe, service-pack-uri .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Mai 5, 2006 Share Postat Mai 5, 2006 motoarele cu EURO3 au doua sonde landa, una in amonte de catalizator, alta in aval, adica dupa catalizator. o generatie in urma aveau sonda doar inainte. LAMBDA ERA sonda si te rog da-mi si mie un link ceva cu sondele astea doua la EURO 3 ca sunt interesat de problema si vreau sa studiez. Iar cu astia de la service ce vrajeala de doi lei baga eu cred ca-i flegm-am direct daca ieseau cu explicatia asta la mine,chiar ai putea sa scoti tobele dupa ce re3mediaza defectiunea si sa dai cu masina peste ei turata la maxim ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristibmw Postat Mai 5, 2006 Autor Share Postat Mai 5, 2006 deci, masina nu s-a oprit brusc. prima chestie naspa a fost o pierdere de putere ...2-3 sec cu vreo 100km sa se intample nenorocirea. apoi, la 100km dupa s-a intamplat din nou aceasta pierdere de putere (daca ati ramas fara benzina la motoare sau daca plecati in mod regulat cu rezervorul inchis la benzina ...stiti despre ce senzatie vorbesc) si m-am decis sa opresc pt ca nu se mai accelera. recunosc ca acest ford 'stie' pe autostrada in mod constant 180-200km/h, sau pe soselele express ...160-170KM/h (asta daca are vreo relevanta cum e exploatat motorul). ei bine ...dupa ce s-a oprit ...l-am repornit, dar mergea inecat...de parca nu ar fi fost alimentat cum trebuie. dupa juma de ora de vb cu un prieten ...mi-a recomandat sa merg incet spre bucuresti. ei bine...dupa 10 km de mers 'incet' (70-90km/h) ...la un deal mai mare ...s-a oprit de tot si nu a mai pornit. senzatia era ca si atunci cand nu mai ai deloc benzina si nu are ce sa explodeze acolo ... cand o sa iau masina o sa fiu mai curios in legatura cu problema/cauza/remediul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.