Sari la conținut

Help ... Sunt In Camp


Postări Recomandate

Exact, e ciudat de ce computerul nu a intrat in "safe mode" - mergi cu martorul de check-engine aprins in bord - permitind astfel deplasarea pina la prima oportunitate de servisare. Mai sapa, explicatia e cam simplista. Terebuie sa stii daca schimbi doar catalizatorul sau masina ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 54
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Frumooos :moto:)))

Pai singura esplicatie pe care o vad e ca sonda/sondele Lambda au ramas intregi, si s-a spart catalizatorul...

Ca urmare injectia a fost ajustata conform cu noile valori, deci deloc LOOOL

 

Si are dreptate omul ca injectia + aerul (Electronic Throtle Control ca toate au, inclusiv Solentza :ok:), nu se taie de tot, ci se trece in "Limp Home", traducerea fiind ceva de genul "Mergi Acasa"...

 

Atunci iti limiteaza toate valorile si te lasa sa te tarasti pana la primul service :)))

 

Ti-ai luat o masina cu bug-uri... Du-te si zi-le sa-ti Flash-uie ultimul soft pe care il au... Si sa-ti dea si calibrari mai bune daca au :blink:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motoarele cu EURO3 au doua sonde landa, una in amonte de catalizator, alta in aval, adica dupa catalizator.

o generatie in urma aveau sonda doar inainte.

LAMBDA ERA sonda si te rog da-mi si mie un link ceva cu sondele astea doua la EURO 3 ca sunt interesat de problema si vreau sa studiez.

Iar cu astia de la service ce vrajeala de doi lei baga eu cred ca-i flegm-am direct daca ieseau cu explicatia asta la mine,chiar ai putea sa scoti tobele dupa ce re3mediaza defectiunea si sa dai cu masina peste ei turata la maxim !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci, masina nu s-a oprit brusc.

prima chestie naspa a fost o pierdere de putere ...2-3 sec cu vreo 100km sa se intample nenorocirea.

 

apoi, la 100km dupa s-a intamplat din nou aceasta pierdere de putere (daca ati ramas fara benzina la motoare sau daca plecati in mod regulat cu rezervorul inchis la benzina ...stiti despre ce senzatie vorbesc) si m-am decis sa opresc pt ca nu se mai accelera.

 

recunosc ca acest ford 'stie' pe autostrada in mod constant 180-200km/h, sau pe soselele express ...160-170KM/h (asta daca are vreo relevanta cum e exploatat motorul).

 

ei bine ...dupa ce s-a oprit ...l-am repornit, dar mergea inecat...de parca nu ar fi fost alimentat cum trebuie.

 

dupa juma de ora de vb cu un prieten ...mi-a recomandat sa merg incet spre bucuresti.

 

ei bine...dupa 10 km de mers 'incet' (70-90km/h) ...la un deal mai mare ...s-a oprit de tot si nu a mai pornit. senzatia era ca si atunci cand nu mai ai deloc benzina si nu are ce sa explodeze acolo

 

...

 

cand o sa iau masina o sa fiu mai curios in legatura cu problema/cauza/remediul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...