ridersowg Postat Octombrie 10, 2009 Share Postat Octombrie 10, 2009 De curand am observat ca lantul are oarecare diferente de "duritate" intr-o anume portiune,adica e ceva mai tare pe o anumita lungime,dar nu e vorba de o diferenta majora,e normal asa ceva? de precizat ca lantul are 16 mii km,si a fost exploatat in conditii normale, prea "normale" ar spune unii,lantul e intins la gradatia "0" deci,nici vorba sa fie intins la maxim(mai are 5-6 liniute pana la capat)... Acum ma gandesc daca e necesar un nou kit de lant,..voi ce parere aveti?ms anticipat Mesaj completat tocmai ce am vazut niste "documentare" pe yotube despre ajustarea lantului unde se preciza ca e normal ca lantul sa fie uzat inegal,iar jocul trebuie reglat in punctul unde lantul e cel mai strans...tinand si cont de faptul ca lantul meu e aproape la cota "o",nu ar trebui sa fie motive de ingrijorare...?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Octombrie 11, 2009 Share Postat Octombrie 11, 2009 De curand am observat ca lantul are oarecare diferente de "duritate" intr-o anume portiune,adica e ceva mai tare pe o anumita lungime,dar nu e vorba de o diferenta majora,e normal asa ceva? de precizat ca lantul are 16 mii km,si a fost exploatat in conditii normale, prea "normale" ar spune unii,lantul e intins la gradatia "0" deci,nici vorba sa fie intins la maxim(mai are 5-6 liniute pana la capat)... Acum ma gandesc daca e necesar un nou kit de lant,..voi ce parere aveti?ms anticipat Mesaj completat tocmai ce am vazut niste "documentare" pe yotube despre ajustarea lantului unde se preciza ca e normal ca lantul sa fie uzat inegal,iar jocul trebuie reglat in punctul unde lantul e cel mai strans...tinand si cont de faptul ca lantul meu e aproape la cota "o",nu ar trebui sa fie motive de ingrijorare...?! pai cam aia e ,dupa cum zici a fost folosit prea normal, probabil a stat perioade mai lungi nefolosit,si unele zale sau blocat,am patit si eu asta la cateva motoare care au stat mult timp pe tusa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Super Zero 6 Forty Postat Octombrie 11, 2009 Share Postat Octombrie 11, 2009 De curand am observat ca lantul are oarecare diferente de "duritate" intr-o anume portiune,adica e ceva mai tare pe o anumita lungime,dar nu e vorba de o diferenta majora,e normal asa ceva? de precizat ca lantul are 16 mii km,si a fost exploatat in conditii normale, prea "normale" ar spune unii,lantul e intins la gradatia "0" deci,nici vorba sa fie intins la maxim(mai are 5-6 liniute pana la capat)... Acum ma gandesc daca e necesar un nou kit de lant,..voi ce parere aveti?ms anticipat Mesaj completat tocmai ce am vazut niste "documentare" pe yotube despre ajustarea lantului unde se preciza ca e normal ca lantul sa fie uzat inegal,iar jocul trebuie reglat in punctul unde lantul e cel mai strans...tinand si cont de faptul ca lantul meu e aproape la cota "o",nu ar trebui sa fie motive de ingrijorare...?! Dap' este normal sa se uzeze asa si cel mai probabil pt tine, ar trebui schimbat kitul de lant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Octombrie 11, 2009 Autor Share Postat Octombrie 11, 2009 din cate am inteles nu artrebui schumbat acum pt ca e la cota"0",deci mai are mult pana la limita max de uzura,iar jocul inegal e ceva normal...ma refer la diferente relativ mici de duritate a lantului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 11, 2009 Share Postat Octombrie 11, 2009 (editat) De curand am observat ca lantul are oarecare diferente de "duritate" intr-o anume portiune,adica e ceva mai tare pe o anumita lungime,dar nu e vorba de o diferenta majora,e normal asa ceva? de precizat ca lantul are 16 mii km,si a fost exploatat in conditii normale, prea "normale" ar spune unii,lantul e intins la gradatia "0" deci,nici vorba sa fie intins la maxim(mai are 5-6 liniute pana la capat)... Acum ma gandesc daca e necesar un nou kit de lant,..voi ce parere aveti?ms anticipat Mesaj completat tocmai ce am vazut niste "documentare" pe yotube despre ajustarea lantului unde se preciza ca e normal ca lantul sa fie uzat inegal,iar jocul trebuie reglat in punctul unde lantul e cel mai strans...tinand si cont de faptul ca lantul meu e aproape la cota "o",nu ar trebui sa fie motive de ingrijorare...?! da-l bine cu ulei, forjeaza-l putin, apoi daca e lant de 520 masoara cu un subler de cel putin 150mm ... 10 intervale si 9 role sa aiba maxim 150 mm, iar masuratori pe diferite intervale sa fie egale (relativ egale)... daca nu "inlocuire" . sublerul sa fie tangent pe rola 1 si rola 11. Daca masori cu un subler mai mic din 2 bucati iti vor aparea in plus 2 jocuri ale rolei... Daca lantul are alte dimensiuni decat 520, intreaba-l pe Gogu ce parametrii trebuie masurati Editat Octombrie 11, 2009 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.