Sari la conținut

Moare... Dupa 2 min învie..


Postări Recomandate

Salut!

 

Cam aÂşa stau treburile: în general, motoru mere bine, porneste din buton, are vlaga. TotuÂşi, de doua ori, in timpul mersului, în viteza a IV-a, cam pe la 60 la ora, s-a întâmplat să sucombeze: s-a stins bordul, farul, stopul, motorul - tot. Am tras pe dreapta si am verificat: contactul, bornele la baterie, siguranta. Toate erau la locul lor, bine -mersi, insa motocicleta era totusi moarta. Cam după doua minute de scarpinat in ceafa, am rotit din nou cheia in contact si -bineînțeles- totul reînviase Âşi funcționa perfect. Motorul o lua la buton si torcea cum Âştie el mai bine.

 

Am patit o de doua ori, odata la 3 zile si cateva zeci de km, si de fiecare data s a intamplat sa invie dupa 2 minute. Unii spun ca ar fi un contact imperfect, dar am verificat peste tot si nu vad unde. De ce ar porni de una singura, dupa cateva minute, de parca ar fi comandat de un releu? Tinand cont de varsta mobrei, nici vorba de ECU, EFI, calculator de bord, senzori - nici măcar cel de la cric nu exista.

 

Acu, as putea trece cu vederea caci 2 minute de „pauza” nu e mult, dar totusi... are cineva idei pertinente?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai, daca spui ca-si revine singura, nu prea poate sa fie scurt, ca s-ar arde sigurantele. deci probabil e contact imperfect. tinind cont ca moare tot (faruri, demaror etc), e de banuit ca e aproape de baterie problema. altceva decit sa verifici foarte amanuntit tot ce-i pe acolo nu cred ca ai ce sa-i faci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Cam aÂşa stau treburile: în general, motoru mere bine, porneste din buton, are vlaga. TotuÂşi, de doua ori, in timpul mersului, în viteza a IV-a, cam pe la 60 la ora, s-a întâmplat să sucombeze: s-a stins bordul, farul, stopul, motorul - tot. Am tras pe dreapta si am verificat: contactul, bornele la baterie, siguranta. Toate erau la locul lor, bine -mersi, insa motocicleta era totusi moarta. Cam după doua minute de scarpinat in ceafa, am rotit din nou cheia in contact si -bineînțeles- totul reînviase Âşi funcționa perfect. Motorul o lua la buton si torcea cum Âştie el mai bine.

 

Am patit o de doua ori, odata la 3 zile si cateva zeci de km, si de fiecare data s a intamplat sa invie dupa 2 minute. Unii spun ca ar fi un contact imperfect, dar am verificat peste tot si nu vad unde. De ce ar porni de una singura, dupa cateva minute, de parca ar fi comandat de un releu? Tinand cont de varsta mobrei, nici vorba de ECU, EFI, calculator de bord, senzori - nici măcar cel de la cric nu exista.

 

Acu, as putea trece cu vederea caci 2 minute de „pauza” nu e mult, dar totusi... are cineva idei pertinente?

acum vo 3-4 saptamani am patit la fel, singura interventie a fost ca am miscat putin (cu varfurile degetelor ca nu ajungeam bine) cele 2 relee de sub bord... unul e de semnalizare, celalalt e "starting circuit cut-off relay"- ala cred ca-i vinovat (contact imperfect) . Mentionez ca nu este vorba de "starter ralay" adica ala care "da" mult curent la electromotor (releul de pornire)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum vo 3-4 saptamani am patit la fel, singura interventie a fost ca am miscat putin (cu varfurile degetelor ca nu ajungeam bine) cele 2 relee de sub bord... unul e de semnalizare, celalalt e "starting circuit cut-off relay"- ala cred ca-i vinovat (contact imperfect) . Mentionez ca nu este vorba de "starter ralay" adica ala care "da" mult curent la electromotor (releul de pornire)

dar vezi tu, butonul engine kill nu stinge farurile.

solutii minune n-o sa-ti dea nimeni: ia-o logic, prin eliminare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inainte de a scrie pe forum faci asa:

- verifici prima si prima oara bornele de la baterie daca sunt conectate strans sau nu.

apoi:

- verifici tot ce este legat de contact (in care bagi cheia) acolo e comutatorul general, de acolo se poate taia tot. mufe, fire, etc.

- verifici siguranta principala (si aia taie tot), de obicei se afla la un loc cu celelalte sigurante SAU langa releul de pornire, care la randul lui e langa baterie de obicei, care, bateria, se afla intr-una din lateralele motocicletei.

 

Cele descrise de tine, adica problema care isi revine singura este 100% un contact imperfect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa ce verifici tot ce au zis ceilalti verifica si botonul de pornire de pe ghidon , adica desfa tu frumos baga un spray de contacte si sterge bine cu o cirpa contactele de alama si mai baga un jet de control . fix ca tine asa am patit si eu la honda nighthawk din 84 , am zis ca a intrat dracu in ea sa vericat tot si toata treaba era din butonul de pe ghidon am bagat un jet de spray si sa rezolvat treaba .himmmmmmm :disappointed: m-au napadit amintirile trainica dihania aia de nighthawk pe vremea aia se facea inca motorete cum trebuie nu ca acum o mie de senzori de nu mai stii la ce sa te uiti cind iti moare motoreta .

Editat de rados
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa ce verifici tot ce au zis ceilalti verifica si botonul de pornire de pe ghidon , adica desfa tu frumos baga un spray de contacte si sterge bine cu o cirpa contactele de alama si mai baga un jet de control . fix ca tine asa am patit si eu la honda nighthawk din 84 , am zis ca a intrat dracu in ea sa vericat tot si toata treaba era din butonul de pe ghidon am bagat un jet de spray si sa rezolvat treaba .himmmmmmm :cheers: m-au napadit amintirile trainica dihania aia de nighthawk pe vremea aia se facea inca motorete cum trebuie nu ca acum o mie de senzori de nu mai stii la ce sa te uiti cind iti moare motoreta .

 

 

adevaru e ca motoarele „old school” au un farmec aparte.. cred ca si din cauza le poti repara la marginea Âşantului.

 

Nu prea intelg ce treaba are butonul de contact cu moartea caprioarei, insa o sa ti urmez sfatul. Poate mere.

 

Multam si lu bellbody pentru pareri. Mi-au fost confirmate si de whiteman. O sa schimb siguranta si butucul cu totul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la relee mi-a sarit si mie gandul, pentru ca problema se comporta ca un releu. Oricum, o iau de la ce i mai ieftin> azi mi am luat un nou soclu de sigurante. :cheers: In weekend ajung sa fac rost de un contact. Dar cum maine-poimaine da zapada p aici, nush daca o sa mai pot sa o testez

 

 

Mesaj completat

 

S-a rezolvat! Era un contact imperfect la un fir care ducea la siguranta. Am schimbat siguranta cu tot cu soclu si firele care duceau la ea, si problema n-a mai aparut. (Inca nu inteleg de ce facea pauze la sute de kilometri, culmea, pe drum bun, si nu cand luam hartoape. Dar nu mai conteaza)

 

Multam de sfaturi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...