Sari la conținut

Big Question!


Lexus
 Share

Postări Recomandate

Salut!Am un Suzuki GSx 400 E din 1982...am baterie nou-nouta, am formatat-o conform indicatilor de la producator...cand am pornit motocicleta prima data, a fost ok...am mers pana la benzinarie, iar cand am oprit motocicleta nu a mai pornit, parca nu avea suficienta putere sa invarta strater-ul... dupa ce am ajuns acasa, am pus-o la incarcat si din nou aceeasi problema: daca o pornesc imediat merge, dar daca o las mai mult de jumatate de ora cu borna pusa,nu mai porneste...am verificat incarcarea si este ok..am incercat si cu alta baterie si face la fel...cum pot face sa verific daca am un scurt circuit sau daca ramane deschis ceva consumator cand este oprita motocicleta? am auzit ca este un aparat care masoara consumatorii de pe fir, fara ca borna sa fie pe baterie...nu stiti cum ii spune la acest aparat? multumesc anticipat pt. ajutor :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E posibil sa nu ai un consumator ascuns, ci sa nu functioneze incarcarea. Adica> releul de incarcare ars si da scurt pe undeva, sau bobina generatorului arsa, una sau mai multe faze face scurt la masa.

Nush cum ii zice la aparatul de care spui tu, dar cu ajutorul unui multimetru poti sa ti masori incarcarea> tensiunea la borne cand mobra e oprita, cand e contactul pus, cand pornesti. Apoi turezi si vezi cum sta tensiunea> daca creste, daca scade.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!Am un Suzuki GSx 400 E din 1982...am baterie nou-nouta, am formatat-o conform indicatilor de la producator...cand am pornit motocicleta prima data, a fost ok...am mers pana la benzinarie, iar cand am oprit motocicleta nu a mai pornit, parca nu avea suficienta putere sa invarta strater-ul... dupa ce am ajuns acasa, am pus-o la incarcat si din nou aceeasi problema: daca o pornesc imediat merge, dar daca o las mai mult de jumatate de ora cu borna pusa,nu mai porneste...am verificat incarcarea si este ok..am incercat si cu alta baterie si face la fel...cum pot face sa verific daca am un scurt circuit sau daca ramane deschis ceva consumator cand este oprita motocicleta? am auzit ca este un aparat care masoara consumatorii de pe fir, fara ca borna sa fie pe baterie...nu stiti cum ii spune la acest aparat? multumesc anticipat pt. ajutor :cheers:

pai daca asa se descarca orice baterie ai pune pe mobra, uita-te atent cand montezi a 2a borna daca face vreo mica scanteie... daca ochiometru' nu prea are precizie, asteapta sa se lase seara :cheers: ... poate contactul cu cheie nu isi mai face treaba

Problema a aparut pe parcurs sau asa ai achzitionat mobra? :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum am spus am verificat incarcarea si e ok!

 

Si ce valori ti a dat cand ai masurat? Zi ne si noua, nu fi secretos...

 

Ai masurat tensiunea de pe cele trei faze de la generator cum scrie n manual?

 

Ai macar un manual... de reparatii?

 

 

In mod normal - daca tu spui ca incarcarea e ok - in timpul mersului n ar trebui sa ti se descarce bateria. Faza asta se intampla daca bateria e foarte veche, ori daca a fost sulfatată. Daca tu zici ca e noua, excludem varianta asta.

Daca e un scurt pe undeva, atunci tensiunea scade sub 12 V, si ti vlaguieste bateria... Vezi daca nu se intampla asta cand pornesti farul, sau semnalizezi... POate fi un bec.

Conecteaza un voltmetru si da o tura cu mobra: o sa vezi „in direct” cum iti scade tensiunea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!Am un Suzuki GSx 400 E din 1982...am baterie nou-nouta, am formatat-o conform indicatilor de la producator...cand am pornit motocicleta prima data, a fost ok...am mers pana la benzinarie, iar cand am oprit motocicleta nu a mai pornit, parca nu avea suficienta putere sa invarta strater-ul... dupa ce am ajuns acasa, am pus-o la incarcat si din nou aceeasi problema: daca o pornesc imediat merge, dar daca o las mai mult de jumatate de ora cu borna pusa,nu mai porneste...am verificat incarcarea si este ok..am incercat si cu alta baterie si face la fel...cum pot face sa verific daca am un scurt circuit sau daca ramane deschis ceva consumator cand este oprita motocicleta? am auzit ca este un aparat care masoara consumatorii de pe fir, fara ca borna sa fie pe baterie...nu stiti cum ii spune la acest aparat? multumesc anticipat pt. ajutor :cheers:

uite cum procedezi:

1- Incarci bateria Nu ai comunicat daca situatia e aceeasi daca dai jos borna. Daca cu borna scoasa defectul dispare, adica poti porni si a doua zi ai sigur un consum rezidual in instalatia electrica. Cum te lamuresti totusi?

 

2- Imprumuti un multimetru pus pe scala de curent de la cineva care sa aiba pe scala de curent (de amperi) minimum 10 A. Apoi pui borna plus (firul rosu) de la multimetru pe plusul bateriei iar borna (-) a multimetrului (firul negru de obicei) pe borna cablului care venea la (+) baterie. Faci asta evident cu contactul scos. Nu trebuie sa ai nici un consum permanent, adica indicatia ampermetrului trebuie sa fie (0). Imi scrii ce-ai masurat inclusiv valoarea daca este si iti spun mai departe ce faci. Daca nu ai ampermetru informativ doar poti sa inlocuiesti ampermetrul cu un bec de bord. Nici ala nu tre sa se aprinda. Daca se aprinde, pui un bec mai mare (de pozitie-10W) si apoi unul de semnalizare (21W) si in fine chiar unul de far. Si asa se poate estima curentul absorbit.

Cel mai probabil insa nici macar becul de bord nu se va aprinde decit eventual scurt la inceput, apoi se stinge. Daca se aprinde imi comunici rezultatele.

 

3- daca becul nu se aprinde inseamna ca nu consumul rezidual este de vina ci ai ceva la incarcare sau ai cumparat o baterie "moarta"(tinuta peste termenul de conservare). Pui o baterie absolut sigura imprumutata de la un prieten, care stii sigur ca merge normal. Daca tot nu se remediaza problema (se descarca si aia in timp ai sigur ceva la releul de incarcare)

astept feedback :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...