Lexus Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 Salut!Am un Suzuki GSx 400 E din 1982...am baterie nou-nouta, am formatat-o conform indicatilor de la producator...cand am pornit motocicleta prima data, a fost ok...am mers pana la benzinarie, iar cand am oprit motocicleta nu a mai pornit, parca nu avea suficienta putere sa invarta strater-ul... dupa ce am ajuns acasa, am pus-o la incarcat si din nou aceeasi problema: daca o pornesc imediat merge, dar daca o las mai mult de jumatate de ora cu borna pusa,nu mai porneste...am verificat incarcarea si este ok..am incercat si cu alta baterie si face la fel...cum pot face sa verific daca am un scurt circuit sau daca ramane deschis ceva consumator cand este oprita motocicleta? am auzit ca este un aparat care masoara consumatorii de pe fir, fara ca borna sa fie pe baterie...nu stiti cum ii spune la acest aparat? multumesc anticipat pt. ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livius_ereticus007 Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 E posibil sa nu ai un consumator ascuns, ci sa nu functioneze incarcarea. Adica> releul de incarcare ars si da scurt pe undeva, sau bobina generatorului arsa, una sau mai multe faze face scurt la masa. Nush cum ii zice la aparatul de care spui tu, dar cu ajutorul unui multimetru poti sa ti masori incarcarea> tensiunea la borne cand mobra e oprita, cand e contactul pus, cand pornesti. Apoi turezi si vezi cum sta tensiunea> daca creste, daca scade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lexus Postat Octombrie 12, 2009 Autor Share Postat Octombrie 12, 2009 Dupa cum am spus am verificat incarcarea si e ok! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 Aparatul ala se numeste ampermetru, dar majoritatea multimetrelor au si ampermetru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 13, 2009 Share Postat Octombrie 13, 2009 Salut!Am un Suzuki GSx 400 E din 1982...am baterie nou-nouta, am formatat-o conform indicatilor de la producator...cand am pornit motocicleta prima data, a fost ok...am mers pana la benzinarie, iar cand am oprit motocicleta nu a mai pornit, parca nu avea suficienta putere sa invarta strater-ul... dupa ce am ajuns acasa, am pus-o la incarcat si din nou aceeasi problema: daca o pornesc imediat merge, dar daca o las mai mult de jumatate de ora cu borna pusa,nu mai porneste...am verificat incarcarea si este ok..am incercat si cu alta baterie si face la fel...cum pot face sa verific daca am un scurt circuit sau daca ramane deschis ceva consumator cand este oprita motocicleta? am auzit ca este un aparat care masoara consumatorii de pe fir, fara ca borna sa fie pe baterie...nu stiti cum ii spune la acest aparat? multumesc anticipat pt. ajutor pai daca asa se descarca orice baterie ai pune pe mobra, uita-te atent cand montezi a 2a borna daca face vreo mica scanteie... daca ochiometru' nu prea are precizie, asteapta sa se lase seara ... poate contactul cu cheie nu isi mai face treaba Problema a aparut pe parcurs sau asa ai achzitionat mobra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livius_ereticus007 Postat Octombrie 13, 2009 Share Postat Octombrie 13, 2009 Dupa cum am spus am verificat incarcarea si e ok! Si ce valori ti a dat cand ai masurat? Zi ne si noua, nu fi secretos... Ai masurat tensiunea de pe cele trei faze de la generator cum scrie n manual? Ai macar un manual... de reparatii? In mod normal - daca tu spui ca incarcarea e ok - in timpul mersului n ar trebui sa ti se descarce bateria. Faza asta se intampla daca bateria e foarte veche, ori daca a fost sulfatată. Daca tu zici ca e noua, excludem varianta asta. Daca e un scurt pe undeva, atunci tensiunea scade sub 12 V, si ti vlaguieste bateria... Vezi daca nu se intampla asta cand pornesti farul, sau semnalizezi... POate fi un bec. Conecteaza un voltmetru si da o tura cu mobra: o sa vezi „in direct” cum iti scade tensiunea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Octombrie 13, 2009 Share Postat Octombrie 13, 2009 Salut!Am un Suzuki GSx 400 E din 1982...am baterie nou-nouta, am formatat-o conform indicatilor de la producator...cand am pornit motocicleta prima data, a fost ok...am mers pana la benzinarie, iar cand am oprit motocicleta nu a mai pornit, parca nu avea suficienta putere sa invarta strater-ul... dupa ce am ajuns acasa, am pus-o la incarcat si din nou aceeasi problema: daca o pornesc imediat merge, dar daca o las mai mult de jumatate de ora cu borna pusa,nu mai porneste...am verificat incarcarea si este ok..am incercat si cu alta baterie si face la fel...cum pot face sa verific daca am un scurt circuit sau daca ramane deschis ceva consumator cand este oprita motocicleta? am auzit ca este un aparat care masoara consumatorii de pe fir, fara ca borna sa fie pe baterie...nu stiti cum ii spune la acest aparat? multumesc anticipat pt. ajutor uite cum procedezi: 1- Incarci bateria Nu ai comunicat daca situatia e aceeasi daca dai jos borna. Daca cu borna scoasa defectul dispare, adica poti porni si a doua zi ai sigur un consum rezidual in instalatia electrica. Cum te lamuresti totusi? 2- Imprumuti un multimetru pus pe scala de curent de la cineva care sa aiba pe scala de curent (de amperi) minimum 10 A. Apoi pui borna plus (firul rosu) de la multimetru pe plusul bateriei iar borna (-) a multimetrului (firul negru de obicei) pe borna cablului care venea la (+) baterie. Faci asta evident cu contactul scos. Nu trebuie sa ai nici un consum permanent, adica indicatia ampermetrului trebuie sa fie (0). Imi scrii ce-ai masurat inclusiv valoarea daca este si iti spun mai departe ce faci. Daca nu ai ampermetru informativ doar poti sa inlocuiesti ampermetrul cu un bec de bord. Nici ala nu tre sa se aprinda. Daca se aprinde, pui un bec mai mare (de pozitie-10W) si apoi unul de semnalizare (21W) si in fine chiar unul de far. Si asa se poate estima curentul absorbit. Cel mai probabil insa nici macar becul de bord nu se va aprinde decit eventual scurt la inceput, apoi se stinge. Daca se aprinde imi comunici rezultatele. 3- daca becul nu se aprinde inseamna ca nu consumul rezidual este de vina ci ai ceva la incarcare sau ai cumparat o baterie "moarta"(tinuta peste termenul de conservare). Pui o baterie absolut sigura imprumutata de la un prieten, care stii sigur ca merge normal. Daca tot nu se remediaza problema (se descarca si aia in timp ai sigur ceva la releul de incarcare) astept feedback Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.