Jump to content

Ktm lc4 sm


CrashTestPilot
 Share

Recommended Posts

vad ca pt ktm nu este topic ...cine are lc4 poate sa posteze pe aici ....

 

ca intrebare ... in legatura cu vibratiile (ce suruburi trebuiesc stranse mai mereu?) in manual zic ceva de 1000 km dar nu stiu care si cum

 

 

in rest, ce pareri au posesorii si ce e de stiut despre el ? sunt si eu proaspat posesor de lc4 640 supermoto ..orice parere, sfat e binevenit

Link to comment
Share on other sites

in rest, ce pareri au posesorii si ce e de stiut despre el ? sunt si eu proaspat posesor de lc4 640 supermoto ..orice parere, sfat e binevenit

 

de motor, ce sa zic: niciodata nu e vina motocicletei! :P

cand mi-am luat motor, rationamentul a fost: iau ce are toata lumea !

 

probleme:

1.am facut placute frana ( spate :lol: )praf! fiind in garantie nu se pot pune decat piese originale: a durat 1 luna aprovizionarea! vara!

2.bordul nefunctional (pe ploaie sau macadam - la inceput, total acum). de 4 luni merg asa, ca fabrica nu are pe stoc. :)

3.aluneca ambreiajul! mai exact: treapta 5 intre 6000 - 8000 ture scapa ( cand accelerez brusc urca la 8000 ture - fara sa demareze - apoi turatia coboara inapoi la 6000 si urca incet-incet...atat turatia cat si viteza ). asta dupa revizia de 10.000 cand au schimbat baietii lichidul de ambreiaj ...

va imaginati ce placut e, mai ales la depasiri.

4.

...

n.

 

in rest, pana la 12000 nu au fost probleme mari dar au fost suficiente ca a doua motocicleta sa fie... suzuki.

Edited by _Dexter
Link to comment
Share on other sites

de motor, ce sa zic: niciodata nu e vina motocicletei! :P

cand mi-am luat motor, rationamentul a fost: iau ce are toata lumea !

 

probleme:

1.am facut placute frana ( spate :P )praf! fiind in garantie nu se pot pune decat piese originale: a durat 1 luna aprovizionarea! vara!

2.bordul nefunctional (pe ploaie sau macadam - la inceput, total acum). de 4 luni merg asa, ca fabrica nu are pe stoc. :)

3.aluneca ambreiajul! mai exact: treapta 5 intre 6000 - 8000 ture scapa ( cand accelerez brusc urca la 8000 ture - fara sa demareze - apoi turatia coboara inapoi la 6000 si urca incet-incet...atat turatia cat si viteza ). asta dupa revizia de 10.000 cand au schimbat baietii lichidul de ambreiaj ...

va imaginati ce placut e, mai ales la depasiri.

4.

...

n.

 

in rest, pana la 12000 nu au fost probleme mari dar au fost suficiente ca a doua motocicleta sa fie... suzuki.

1.Nu

2.Nu

3.Da, dar nu are legatura cu lichidul de ambreiaj...(cred) pur si simplu scapa.

4.Pompa de ambreiaj de 2 ori in 12000 de km.

In rest placere pura. :lol:

Link to comment
Share on other sites

am facut topicul asta la sm pt acolo sunt 3 posturi de la detinatorii de supermoto si atat....

 

Problemele gen ce suruburi se desfac de la vibratii si chestiunile de fiabilitate in general se pot discuta acolo. Asa are sens cel putin, ca e aceeasi mobra, cu aceleasi suruburi si aceleasi probleme. Acolo sunt mai multi proprietari, e un topic cu o istorie lunga, care o sa fie mult mai vizualizat ca asta.

Iar chestiile specifice supermoto gen cauciucuri si "accesorii supermoto tuning" se pot discuta aici si sunt valabile pentru toate mobrele, nu numai pentru LC4.

Link to comment
Share on other sites

Problemele gen ce suruburi se desfac de la vibratii si chestiunile de fiabilitate in general se pot discuta acolo. Asa are sens cel putin, ca e aceeasi mobra, cu aceleasi suruburi si aceleasi probleme. Acolo sunt mai multi proprietari, e un topic cu o istorie lunga, care o sa fie mult mai vizualizat ca asta.

Iar chestiile specifice supermoto gen cauciucuri si "accesorii supermoto tuning" se pot discuta aici si sunt valabile pentru toate mobrele, nu numai pentru LC4.

 

 

doar ca acolo nu s-a dat nici un up de sa zicem aproape jumatete de an...dar sa se mai discute ceva...

 

pe topicul asta nu vreau sa discut doar despre cauciucuri sau genu ... plus ca nu prea e facut loc pt sm acolo ...scrie clar ...adventure si enduro ...plus ca cine are supermoto intra direct la topicul supermoto si il gaseste si pe asta ... la fel cum e la si la drz supermoto si enduro separat, vreau sa zic ca daca tot e sectiunea de supermoto sa vb despre supermoto.

 

 

fiind membru si ktmclub.ro vreau sa anunt ca multe lc4 au ajuns peste 100.000 si merg ca noi :D deci se poate ..:) mai astept si alte pareri si discutii ...

 

app dexter cred ca problema la tine se datoreaza placutelor de ambreaiaj care trebuiesc schimbate

Edited by CrashTestPilot
Link to comment
Share on other sites

doar ca acolo nu s-a dat nici un up de sa zicem aproape jumatete de an...dar sa se mai discute ceva...

 

pe topicul asta nu vreau sa discut doar despre cauciucuri sau genu ... plus ca nu prea e facut loc pt sm acolo ...scrie clar ...adventure si enduro ...plus ca cine are supermoto intra direct la topicul supermoto si il gaseste si pe asta ... la fel cum e la si la drz supermoto si enduro separat, vreau sa zic ca daca tot e sectiunea de supermoto sa vb despre supermoto.

 

 

fiind membru si ktmclub.ro vreau sa anunt ca multe lc4 au ajuns peste 100.000 si merg ca noi :) deci se poate ..:) mai astept si alte pareri si discutii ...

 

app dexter cred ca problema la tine se datoreaza placutelor de ambreaiaj care trebuiesc schimbate

Adica placutele de ambreiaj se schimba la 5000km? :D

Link to comment
Share on other sites

Adica placutele de ambreiaj se schimba la 5000km? :)

 

la revizia de 10.000 km au schimbat lichidul de ambreiaj ca era negru si urat in loc sa fie rosu si frumos... :)

dupa care a aparut problema, exact cum am descris-o. numai in treapta 5 intre 6000-8000 ture, in rest e ok.

 

la servis la reprezentanta s-au minunat: e ambreiaj antihooping da in celalalt sens - la franare adica ( nu blocheaza roata ).

au ajuns la concluzia ca " s-a format o galma pe undeva " si ca in timp dispare.

in inca 2000 km n-a disparut!

si nici n-am avut chef sa le mai las motorul la service ca sunt rrroman si "merge si asa " :D

 

acuma cand da iarna acolo il las...

Edited by _Dexter
Link to comment
Share on other sites

Eu sunt foarte multumit de ea, in afara de un buson defect de radiator schimbat in garantie, nu mi-a facut probleme. Cred ca e tot ce iti poti dori intr-un oras aglomerat cum e Bucurestiul...imi aduc aminte cu placere de perioada cand au fost defecte semafoarele!

 

 

:) si eu am zone unde merg cate 1km pe trotuar :P) :)

Mesaj completat

sa inteleg ca la voi la 690 nu mai aveti probleme cu vibratiile ....cei care au 640 ce mentenanta faceti la el

 

1 sa zicem la schimbul de ulei mai faceti ceva? (pe anumite topicuri din afara altii curatau tot carbu la schimbul de ulei dar era vb de enduro si le cam alergau prin desert sau genu) + ca stiu ca mai trebuie reglat jocul la tacheti

2 intre schimburile de ulei adica pana in aia 5000 km ce ii mai faceti? strans anumite suruburi verificate anumite chestii?

 

3 ce moduri i-ati facut....am vazut pe afara ca cel mai bun si mai ieftin este "deschiderea airboxului" si toti au avut un motiv de bucurie :) e cineva care i-a pus evacuare sport si i-a si schimbat jeturile corespunzatoare?, cati dintre voi aveti filtru de benzina si cat de des curarati carbu?

 

 

hai baieti ...ca v-am dat tema :D

Mesaj completat

a ,,app era sa uit, bagati si voi cate o poza cu bestia voastra ca tot e topicul nostru..

Mesaj completat

pe langa cele de mai sus ma mai intereseaza de la cei care au si poate au patit ceva la drumuri lungi sa imi dea un sfat, vreau sa plec pe la primavara sau vara intr-o plimbare ceva mai lunga pe la 2500km si vreau sa intreb ce anume trebuie avut in vizor(pregatiri ale motorului ca mentenanta si nu numai)

Mesaj completat

care ai schemele electrice de la lc4?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

pe langa cele de mai sus ma mai intereseaza de la cei care au si poate au patit ceva la drumuri lungi sa imi dea un sfat, vreau sa plec pe la primavara sau vara intr-o plimbare ceva mai lunga pe la 2500km si vreau sa intreb ce anume trebuie avut in vizor(pregatiri ale motorului ca mentenanta si nu numai)

 

 

Leaga strans in spate o Honda ca sa nu ai probleme pe traseu. :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Glumesc

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
vad ca pt ktm nu este topic ...cine are lc4 poate sa posteze pe aici ....

 

ca intrebare ... in legatura cu vibratiile (ce suruburi trebuiesc stranse mai mereu?) in manual zic ceva de 1000 km dar nu stiu care si cum

 

 

in rest, ce pareri au posesorii si ce e de stiut despre el ? sunt si eu proaspat posesor de lc4 640 supermoto ..orice parere, sfat e binevenit

in legatura cu vibratiile nu prea ai ce face...sant legendare pentru lc4.ca suruburi.am pierdut cateva ,dar nesemnificative.mai mult de pe partea estetica.cele care influenteaza partea mecanica,au ramas acolo ,batute in cuie .

Link to comment
Share on other sites

pe langa cele de mai sus ma mai intereseaza de la cei care au si poate au patit ceva la drumuri lungi sa imi dea un sfat, vreau sa plec pe la primavara sau vara intr-o plimbare ceva mai lunga pe la 2500km si vreau sa intreb ce anume trebuie avut in vizor(pregatiri ale motorului ca mentenanta si nu numai)

 

 

nimic deosebit pentru motor, el rezista.

la drum lung insa e important sa-ti schimbi des pozitia in sa - inainte de a amorti! - ba mai in fata, ba mai in spate, ba pe stanga...etc

sau sa mergi in picioare pe scarite.

 

repet: nu astepta sa amortesti intr-o pozitie pe sa ca sa schimbi, ca nu mai are efect. :D

Link to comment
Share on other sites

nimic deosebit pentru motor, el rezista.

la drum lung insa e important sa-ti schimbi des pozitia in sa - inainte de a amorti! - ba mai in fata, ba mai in spate, ba pe stanga...etc

sau sa mergi in picioare pe scarite.

 

repet: nu astepta sa amortesti intr-o pozitie pe sa ca sa schimbi, ca nu mai are efect. :D

aprob ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...