Jump to content

Ktm lc4 sm


CrashTestPilot
 Share

Recommended Posts

Salut tuturor sunt proaspat posesor de ktm lc4 640 SM din 2002 cu 7000 km reali si am urmatoarea problema :

Totul mergea ca pe roate pana cand intr-o seara am dat sa o pornesc la automat si cand apasam pe buton se auzeau zgomote foarte ciudate din motor ca si cum s-ar rupe ceva,un zgomot metalic foarte puternic si motoreta nu pornea la automat...am pornit-o la pedala a pornit din prima fara nici un zgomot ,nimic suspect dupa care am desfacut pinioanele de la pornire dar nimic suspect acolo totul era tun,pinioanele erau tun pareau neatinse la fel si canelurile de la electromotor.

Metinonez ca am desfacut si electromotorul si este ok in interior,invarte dar cand il cuplez la acele pinioane face ca toti draci,acum nu stiu daca o fi el de vina dar il banuiesc.

Va rog astept sfaturile voastre cat mai repede ca sunt destul de disperat,am cunostinte de mecanica va rog fara sfaturi de genul "du-te la mecanic".

 

Multumesc anticipat! :( :cheers:

Link to comment
Share on other sites

Uite cu ocazia asta inveti si tu ca prima pornire (cand e rece motorul) pornesti la pedala iar de la buton o pornesti doar cand este cald motorul. De exempul atunci cand ti se inneaca motorul in padure/panta/intersectie si este dificil sa te dai jos sa ii dai la pedala, cei de la ktm te ajuta cu butonul magic :cheers:.

 

Cunoasteti motorul si asa ii vei intelege toate fenomenele si difunctionalitatile :(

 

 

 

vezi fraiul

Link to comment
Share on other sites

Uite cu ocazia asta inveti si tu ca prima pornire (cand e rece motorul) pornesti la pedala iar de la buton o pornesti doar cand este cald motorul. De exempul atunci cand ti se inneaca motorul in padure/panta/intersectie si este dificil sa te dai jos sa ii dai la pedala, cei de la ktm te ajuta cu butonul magic :cheers:.

 

Cunoasteti motorul si asa ii vei intelege toate fenomenele si difunctionalitatile :(

 

 

 

vezi fraiul

Putin mai explicit te rog in legatura cu fraiul.

Link to comment
Share on other sites

Fraiul este un soi de rulment ce permite invartirea doar intr-o singura directie a ''pornitorului''

Adica transmite rotatia de la pinionul mare antrenat de electromotor la axul volantei, dar nu si de la axul volantei la pinionul respectiv.

Link to comment
Share on other sites

Adica transmite rotatia de la pinionul mare antrenat de electromotor la axul volantei, dar nu si de la axul volantei la pinionul respectiv.

Am inteles ce are si cum o rezolv,acum marea intrebare este de unde fac eu rost de o presa pentru volanta,am o presa de rulmenti dar este prea mica.

 

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=222515 (rezolvarea)

Mesaj completat

Problema s-a rezolvat!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Eu detin un lc4 din iunie, am facut 1000 km. Este o motocicleta ne-comfortabila, trepideaza mai ales la drum lung te ia dracu''. in rest pe teren e excelenta, putere este de unde, e cam greoaie, dar daca te-ai obisnuit cu ea merge. in aceasta iarna voi face schimburile la toate consumabilele, si ceva revizie la cutia de viteze(se aude un tacanit cand accelerez). In rest toate bune..

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

am avut o parere foarte proasta despre ktm lc4 , prin 2001 am detinut un un ktm 580 , a fost cea mai tare motocicleta detinuta de mine dupa parerea mea multi ani la rand , dar cat reparam la ea atata ma si plimbam , dar cand ma plimbam uitam de toti nervii si banii ce-i bagam in ea la vremea aia ( care nu erau putini ) , de tot asa de impresionanta era la anii aia .... mult timp after am evitat ktm , ce sa vezi acum nu am 1 am doua , un lc4 640 2005 supermoto si un ktm 525 exc , la ora actuala desii suntem in 2018 nu le-as schimba pe minic poate le-am prins pe astea doua mai ingijite , poate am avut noroc dar cu ele ies la pensie ....

Edited by MariusTm29
Link to comment
Share on other sites

am avut o parere foarte proasta despre ktm lc4 , prin 2001 am detinut un un ktm 580 , a fost cea mai tare motocicleta detinuta de mine dupa parerea mea multi ani la rand , dar cat reparam la ea atata ma si plimbam , dar cand ma plimbam uitam de toti nervii si banii ce-i bagam in ea la vremea aia ( care nu erau putini ) , de tot asa de impresionanta era la anii aia .... mult timp after am evitat ktm , ce sa vezi acum nu am 1 am doua , un lc4 640 2005 supermoto si un ktm 525 exc , la ora actuala desii suntem in 2018 nu le-as schimba pe minic poate le-am prins pe astea doua mai ingijite , poate am avut noroc dar cu ele ies la pensie ....

@Marius, nu mai invata lumea la prostii, strange banii, cumpara si tu o motoreta ca "oamenii normali".... glumesc :))

Vine frigul, iarna si statul pe bara (pentru unii), eu o trec iar pe roti de enduro ca sa ma bucur de avantajul dual...

 

Plimbari frumoase sa ai !!!

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
Acum 12 ore, Florin_ a spus:

Tocmai m-am apucat sa reconditionez un LC4 - best bike ever pt oras: se repara usor, ieftin si daca o dai de pamant nu are nimic.

fa si niste poze in operatiunea de reconditionare , eventual ceva detalii cand ai timp , vor fii utile cu siguranta .

Link to comment
Share on other sites

1 oră în urmă, pepsi a spus:

ieftin la KTM? nu prea cred.

acuma depinde si ce si comparand cu ce altceva ?, vad ca ai un 520 , dar scump sa zici ca dai pe spate nu e , si daca refaci un 525 la motor cu 600 - 700 euro efectiv il faci ca nou si il ai multi ani daca ai grija de el . la LC4 dupa 2002 iarasi foarte putine se strica daca il intretii si doar in caz ca s-ar rupe ceva in motor sa-ti faca o paguba serioasa ai putea spune ca e nasol.

Link to comment
Share on other sites

Poate sunt eu mai sarac, dar mi se pare scump un buson de ulei 50 ron sau un switch pt frana fata 200 ron...

Ce ii drept am luat si piese aftermarket la preturi decente (stator, releu de incarcare, consumabile)

Link to comment
Share on other sites

Ma gandesc ca esti destul de “tehnic avansat” ca sa poti sa iei un buson de ulei “general” care sa potriveasca. Eu ziceam de piese strict pe OEM, gen din motor, care nu sunt aftermarket. Oricum, o ziceam de ocazie. 

Daca ai ktm, nimic nu e ieftin. Singurul lucru gratis e zambetul cand deschizi acceleratia. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

litrometrul e un termistor NTC de 1000. Il scoti din rezervor, cu un pistol de lipit si termistorul de 3 lei, ai economisit 200 lei, de care iti cumperi restul trebuincioaselor. Schimba-i uleiul in furci, trimite la revizie telescopul, pune skf Heavey Duty la telescoape. Nimic nu e ieftin, dar sunt de calitate si nu o sa ai probleme cu ele o vreme buna. 

Mai fac si eu cateva interventiila un LC4 al unui prieten si cam aceleasi probleme sunt. Eu am ktmexc.ro in sat si mai iau de la ei, dar piese generice si rulmenti am la skf sau romimoto, tot in sat. Tocmai i-am schimbat un kit pompa ambreiaj si kit cilindru receptor. Acum curge un sumering de la schimbator, dar nimic grav. Urmeaza kit reparatie carb si pe rand il tragem la semne. E un motor foarte bun, dar trebuie intretinut dupa ce zice cartea. 

@taong_mapagbiro

 

Link to comment
Share on other sites

Costuri la piese nu le tin minte, dar kiturile le gasesti. Cu atentie la selectarea anilor si modelului, ca sa fii sigur ca iei ceva corect. La Adv ai la schimbator piesa cu codul pe original 58033027000 si daca tot desfac, schimb si simeringul de la kick-starter, ca probabil e mort si ala 0760223270. Impreuna sunt vreo 40 lei pe original.

 

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

Eu mai am inca si merge....;)

Asta este 2005 si a fost pastrat si reconditionat bine, poate am avut eu noroc.

Ramane de vazut cat o sa reziste la stress cu cauciucurile enduro.

Ne vorbim aici sau 0746.902.200.

 

Spor !

KTM_LC4.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...