Angi Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 Pentru vacile de 200kg gen f650gs, ce presiune minima recomandati pentru turele off road? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 (editat) Pentru vacile de 200kg gen f650gs, ce presiune minima recomandati pentru turele off road? Nu asculta de nici o valoare de presiune. Doar tu sti cat de greu esti si cat de tare incarci mobra. Tine cont doar de faptul ca in endureala textura terenului se poate modifica de cateva ori in ziua respectiva si atunci ai nevoie de un cauciuc moale plus inca ceva presiune pentru siguranta. Concluzie: TATONEAZA. Exemplu personal: La ultimele doua ture am mers cu 0.6bar. Totul ok in padure pana am ajuns la un parau secat plin de pietre. Am sarit in el siii..... pana fata. Facut pana si la wekendul urmator am repetat distractia. Azi am comandat mousse-uri Editat Octombrie 19, 2009 de ketemeu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 Pai, presiune standard minus ceva. Depinde de teren si incarcare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 20, 2009 Share Postat Octombrie 20, 2009 cu rimlock-uri si camere ranforsate cred ca merge si 1 atm. Altfel - presiunea din carte. Asta e.... Mousse pt vaci nu cred ca exista decat in competitii rally raid. Acolo motoretele sunt usoare, dar cu benzina suplimentara, cred ca ajung la 200 kg. Chiar si asa, au probleme cu ele. Vezi Cyril Despres la ultimul paris dakar. Din America de Sud Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Octombrie 20, 2009 Share Postat Octombrie 20, 2009 nu as merge cu presiune mai mica de 1,3-1,5, asta pentru camere heavy duty.pe teren pietros chiar mai sus. @ketemeu......te miri ca ai facut pana la 0,6atm pe pietre?? wtf, presiunea normala e spre dublu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Octombrie 20, 2009 Share Postat Octombrie 20, 2009 Mousse pt vaci nu cred ca exista decat in competitii rally raid. Acolo motoretele sunt usoare, dar cu benzina suplimentara, cred ca ajung la 200 kg. Chiar si asa, au probleme cu ele. Vezi Cyril Despres la ultimul paris dakar. Din America de Sud la rr problemele la mousse-uri apar de la vitezele foarte mari, nu de la greutate. Cyril & co schimba mousse-urile in fiecare zi si chiar si asa tot mai topesc cate unu. Teoretic, nu ar fi problema sa pui mousse-uri pe un F650 daca nu ai baga asfalt la viteza mare; practic nu trebuie sa-ti bati capul pentru ca nu gasesti mousse pe 17 pentru roata spate, si pe 19 pentru fata (daca e Dakar si are 21 pe fata, ramane problema doar cu spatele) on topic - e clar ca trebuie sa te joci cu presiunea in timpul unei ture; pentru ca o sa bagi si asfalt. Lasa si tu cate putin si vezi ce se intampla. Incearca si cu camere mai groase, de 6 mm - gasesti la PatrickMoto si la Alfred (FM Racing) Si invata sa faci repede o pana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Octombrie 20, 2009 Share Postat Octombrie 20, 2009 (editat) @ketemeu......te miri ca ai facut pana la 0,6atm pe pietre?? wtf, presiunea normala e spre dublu. Nu ma mir. M-a enervat doar ghinionul. Altfel sa stii ca este tare misto cu 0,6 bar. Oricum felling-ul difera intre camera si mousse chiar daca ambele mimeaza in jur de 0,6-1 bar. Pentru vacute de 200kg cred ca o camera ranforsata, un manometru si o pompa de bicla este echipamentul necesar sa rezolvi dilema "presiune optima". pe teren accidentat dezumflii controlat apoi la asfalt bagi pompe, tot controlat. Editat Octombrie 20, 2009 de ketemeu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Octombrie 20, 2009 Share Postat Octombrie 20, 2009 (editat) Oricum felling-ul difera intre camera si mousse chiar daca ambele mimeaza in jur de 0,6-1 bar. mousse-ul nou mimeaza ... piatra e ca naiba de tare si nu te ajuta deloc la grip. abia dupa un timp de "purtat" incepe sa se comporte civilizat la noroi, cu o camera groasa si mers la "nesimtire" cu 0.7-0.8 esti super jmeker - trage ca senila de la snowmobil Editat Octombrie 20, 2009 de ionut73 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Octombrie 20, 2009 Autor Share Postat Octombrie 20, 2009 Pentru vacute de 200kg cred ca o camera ranforsata, un manometru si o pompa de biclaeste echipamentul necesar sa rezolvi dilema "presiune optima". pe teren accidentat dezumflii controlat apoi la asfalt bagi pompe, tot controlat. Gand la gand cu bucurie Mesaj completat --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Multumesc pentru toate raspunsurile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 22, 2009 Share Postat Octombrie 22, 2009 1. Pana la presiunea din roti mai important este profilul anvlopei... poti sa mergi cu musse si profil tip "capac WC" (scuze pt. rautate)!!! 2. Nu cred ca la Dakar se merge cu MITAS .... profil mixt.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Octombrie 22, 2009 Autor Share Postat Octombrie 22, 2009 1. Pana la presiunea din roti mai important este profilul anvlopei... poti sa mergi cu musse si profil tip "capac WC" (scuze pt. rautate)!!! 2. Nu cred ca la Dakar se merge cu MITAS .... profil mixt.... Deci care este recomandarea ta vizavi de presiunea in roti? Ca asta era intrebarea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 23, 2009 Share Postat Octombrie 23, 2009 Deci care este recomandarea ta vizavi de presiunea in roti? Ca asta era intrebarea mea. In mod sigur sub presiunea recomandata de producatorul motocicletei. Presiunea exacta o poti obtine doar experimentand (cum s-a zis deja in post-urile anterioare). Personal cred ca este undeva la 1,2-1,4 bar pentru roata din spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.