18dany Postat Octombrie 22, 2009 Share Postat Octombrie 22, 2009 Sal,am un rs 125 din 2007 si este limitat din cdi la 10600rpm. Am cautat pe net si am gasit o metoda de delimitare, trebuie data o gaura in cdi. Intr-adevar cdi-u are si un semn facut acolo,intrebarea mea este daca a mai incercat cineva asa ceva si ce ma sfatuiti sa fac. Nu vreau sa ii dau gaura si sa stau pe bara 1 luna 2 pana cand fac rost de altul. Aici trebuie data gaura. Mentionez ca nu am powervalve, l-am pus pe deschis mereu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat Octombrie 23, 2009 Share Postat Octombrie 23, 2009 Mentionez ca nu am powervalve, l-am pus pe deschis mereu. Si nu ai un gol de putere intre 5-7 mii ? Consumu cum stai cu el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
18dany Postat Octombrie 23, 2009 Autor Share Postat Octombrie 23, 2009 Si nu ai un gol de putere intre 5-7 mii ? Consumu cum stai cu el? la 6 mii dar foarte mica,consumul mers 70-80 5%, mers 130-140-150 9%-10% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmc Postat Octombrie 23, 2009 Share Postat Octombrie 23, 2009 daca dai gaura in cdi si nu ai powerv o sa ti se aprinda EFI pe bord si oricum dupa 10 mii nu prea mai are putere sa urce in ture fara pv si o toba schimbata eventual cam atat...a si nu uita sa dai cu un pic de silicon pe gaura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Octombrie 23, 2009 Share Postat Octombrie 23, 2009 Acelasi lucru este si la CDI-urile de pe nsr. Au un fir care trece prin silicon. Daca se decupleaza power valva de la unitatea care o controleaza si se da la maxim, va avea o intrerupere de putere undeva pe la 7500rpm. Daca se taie firul din CDI va disparea acea intrerupere. Pentru a taia firul trebuie polizat cu flexul pana dai de fir apoi se taie cu un cleste si se pune niste silicon peste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
18dany Postat Octombrie 23, 2009 Autor Share Postat Octombrie 23, 2009 daca dai gaura in cdi si nu ai powerv o sa ti se aprinda EFI pe bord si oricum dupa 10 mii nu prea mai are putere sa urce in ture fara pv si o toba schimbata eventualcam atat...a si nu uita sa dai cu un pic de silicon pe gaura nu am cum sa pacalesc cumva cdi ca are pv bagt? sau daca ii bag doar controlleru fara motoras si toate cele se stinge efi-u nu? sunt aceleasi mufe ca la modelul pana in 2006? ms mult pt informatii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Octombrie 23, 2009 Share Postat Octombrie 23, 2009 nu am cum sa pacalesc cumva cdi ca are pv bagt? sau daca ii bag doar controlleru fara motoras si toate cele se stinge efi-u nu? sunt aceleasi mufe ca la modelul pana in 2006? ms mult pt informatii! incearca sa-l mai minti, poate pune botu` fraieru`. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
18dany Postat Octombrie 23, 2009 Autor Share Postat Octombrie 23, 2009 incearca sa-l mai minti, poate pune botu` fraieru`. sa vad dar nu cred ca ma crede.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmc Postat Octombrie 23, 2009 Share Postat Octombrie 23, 2009 da mi se pare ca sunt aceleasi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
18dany Postat Octombrie 24, 2009 Autor Share Postat Octombrie 24, 2009 I-am dat gaura,s-a delimitat dar statea efi-u aprins, am luat doar motorasul d la powervalve, l-am bagat si s-a stins. Vit max:180km/h si inainte 150km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat Octombrie 24, 2009 Share Postat Octombrie 24, 2009 (editat) I-am dat gaura,s-a delimitat dar statea efi-u aprins, am luat doar motorasul d la powervalve, l-am bagat si s-a stins. Vit max:180km/h si inainte 150km/h. Editat Octombrie 24, 2009 de Adventix Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinALN Postat Octombrie 24, 2009 Share Postat Octombrie 24, 2009 (editat) I-am dat gaura,s-a delimitat dar statea efi-u aprins, am luat doar motorasul d la powervalve, l-am bagat si s-a stins. Vit max:180km/h si inainte 150km/h. Ai Cdi`u ala cu 2 mufe, de sub sha? Arata-mi si mie o poza te rog...ca vreau sa o delimitez si eu...eu am powervalve da cdiu e limitat. La mine efi`u sta mai mereu aprins, probabil ca e vreun scurt pe undeva..ai pus si silicon? Cu ce ai dat gaura? Dai gaura si o lasi asa? Editat Octombrie 24, 2009 de CostinALN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmc Postat Octombrie 24, 2009 Share Postat Octombrie 24, 2009 tot cdi ala il am si eu cu 2 mufe dar nu am pv si e usor de delimitat scoti shaua de pasager scoti cdi'u si are o gaurica sub serie care e astupata cu cauciuc, bagi un holsurub mai subtire prin ea dai cu silicon si asta e tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Octombrie 24, 2009 Share Postat Octombrie 24, 2009 La mine efiul se aprinde odata cu senul ala al exclamarii cand ajung in limitare adica la 12 mii de ture si se stinge doar daca scot contactul...Pana la urma ce inseamna acel efi?Se simte vreo diferenta si inainte de turatia la care o aveai limitata sau doar dupa ca si eu as delimita-o daca s-ar simti diferenta inainte ca dupa nu mai ntereseaza nu vreau sa o duc pe rosu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmc Postat Octombrie 24, 2009 Share Postat Octombrie 24, 2009 da normal inainte era limitat la 10 cam asa si acum se duce 12, oricum obisnuiesc sa schimb in 10k in forja restu e doar pt top speed Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinALN Postat Octombrie 24, 2009 Share Postat Octombrie 24, 2009 da normal inainte era limitat la 10 cam asa si acum se duce 12, oricum obisnuiesc sa schimb in 10k in forja restu e doar pt top speed Ti-ai dat si tu gaura in cdi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmc Postat Octombrie 25, 2009 Share Postat Octombrie 25, 2009 da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
18dany Postat Octombrie 25, 2009 Autor Share Postat Octombrie 25, 2009 (editat) Ai Cdi`u ala cu 2 mufe, de sub sha? Arata-mi si mie o poza te rog...ca vreau sa o delimitez si eu...eu am powervalve da cdiu e limitat. La mine efi`u sta mai mereu aprins, probabil ca e vreun scurt pe undeva..ai pus si silicon? Cu ce ai dat gaura? Dai gaura si o lasi asa? da,este cdi-ul cu 2 mufe. Pai pozele alea ar fi,dai gaura acolo, pui putin silicon si aia e. Da,ai vreun scurt sau ceva si deasta iti sta efi-u aprins,normal dupa ce dai gaura si nu e pw bagat se aprinde iar dupa ce bagi motorasul se stinge.(vezi ca efi-u se aprinde si in cazul in care nu iti ajunge ulei in motor,verifica-l atent ca nu se aprinde el de prost) Bafta la delimitat! Si eu am fost cu inima putin indoita cand am dat gaura dar totul s-a terminat cu bine. Acum se tureaza pana la 13500rpm. Editat Octombrie 25, 2009 de 18dany Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinALN Postat Octombrie 25, 2009 Share Postat Octombrie 25, 2009 (editat) da,este cdi-ul cu 2 mufe. Pai pozele alea ar fi,dai gaura acolo, pui putin silicon si aia e. Da,ai vreun scurt sau ceva si deasta iti sta efi-u aprins,normal dupa ce dai gaura si nu e pw bagat se aprinde iar dupa ce bagi motorasul se stinge.(vezi ca efi-u se aprinde si in cazul in care nu iti ajunge ulei in motor,verifica-l atent ca nu se aprinde el de prost) Bafta la delimitat! Si eu am fost cu inima putin indoita cand am dat gaura dar totul s-a terminat cu bine. Acum se tureaza pana la 13500rpm. Maine cred ca o mesteresc si eu ) efi`u meu a luat`o razna decand am facut un scurt pe la borne pe acolo din greseala... nu sta aprins mereu...doar cand are chef...la un moment dat ii dadusem de cap cand nu statea senzoru de la temperatura calumea...dupa ce l-am prins a stat stins mult timp...acuma iar face figuri... 13.500 in sarcina? urca bine dupa 10.000? Editat Octombrie 25, 2009 de CostinALN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Octombrie 26, 2009 Share Postat Octombrie 26, 2009 Ce e aia efi ??? app mie la 6000 de ture mi-a consumat 3 litri. si 5 in oras cum imi dau seama daca a mea e limitata sau nu e din 2001 si pana in viteza a 3-a urca klumea in ture cu a 4,5,6 urca greu spre deloc i-am dat maxim 140 dar cred ca se mai ducea...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Octombrie 26, 2009 Share Postat Octombrie 26, 2009 (editat) Mie cand am fost la mare mi-a consumat 4.5 si am mers numai peste 120 si destul de mult in maxim,am dat de 3 ori in limitare nu stiu ce-i ala EFI... P.S nu am mers asa tare sa fiu racing,am mers tare ca trageau aia cu motoarele mari de mine Editat Octombrie 26, 2009 de ALINU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinALN Postat Octombrie 26, 2009 Share Postat Octombrie 26, 2009 Consumu ar fi ultimu lucru care m-am interesa odata ce am dat 4t pe 2t...oricum a mea in oras nu ia sub 8 nici sa o omori... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Octombrie 26, 2009 Share Postat Octombrie 26, 2009 Imi puteti spune si mie la cati km se schimba setul,cum este indicat?Primul la 16 000 mai departe?Cei care aveti 16 000 shcimbati-l frate e 4 mil pistonul daca tineti la motor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinALN Postat Octombrie 26, 2009 Share Postat Octombrie 26, 2009 Imi puteti spune si mie la cati km se schimba setul,cum este indicat?Primul la 16 000 mai departe?Cei care aveti 16 000 shcimbati-l frate e 4 mil pistonul daca tineti la motor... Frate un piston orignial aprilia costa 8 mil mai pui 2 mil boltu si siguranta...un set motor la aprilia costa 1000 de euro...eu zic sa lasi motoru asa pana crapa...la aprilia nu e o chestie generala cu schimbatu setului...poate sa crape la 1000 la 4000 sau la 20000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Octombrie 26, 2009 Share Postat Octombrie 26, 2009 Prietene pistonul vine cu bolt siguranta si segmenti din ce am vazut...e 8 mil la united motors si restu cacaturilor de dealeri ai putea foarte usor sa-ti dai tu comanda si sa ajungi la 100 de euro.eu voi face aceste schimburi pentru ca merita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.