Sari la conținut

delimitare rs 125 2007


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 64
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

e virus pe pagina. I-a ziceti va pricepeti la ce a zis colegu alinu daca ii schimb bujia am sanse sa imi traga mai bine de la a 4-a in sus ?

Eu am pus mai multe tipuri de bujii pe nsr-uri, cu unele mergeau la fel cu altele dadeau in nas pe la 6500.

La viteza maxima n-a fost nici o diferenta la bujiile care nu dadeau in nas.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca vrei cu adevarat schimbare ....(din pacate si la consum :bow:) ) punei un carb de 34mm o sa simti o mare schimbare !!!(testat :bow:)

 

ca sa sti sigur k carb pe care il cumperi ii de 34 tre sa aiba scris in partea dreapta (daca ii DELLORTO ) VHSB34... poti sa il cumperi de la cineva care dezmembreaza rs mai vechi (pana in 98 aprilia punea carb de 34mm stok, de atunci se pun de 28mm) sau la cineva care are.....

DAR fi atent tre sa cumperi odata cu el si flansa de admisie (gatu' ala de cauciuc care ii prins de cilindru' si in care intra carburatorul)

nu se potriveste cel de la carb de 28mm!!!!!!!!!

am carb dellorto vhsb 34 pe motoru de pe kart..dar nu prea ash vrea sa il bag sa nu distrug aiurea motoru.. care stie de cat tre sa fie jigloarele alea din carb la rs delimitat??;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bah daca esti pe forum ala care tzi-ai luat rs 125 modelu pe negru de la united motors acum de curand..sa se duca cu actele la ei sa i le schimbe ca am fost azi sa imi iau rs de la ei shi au incurcat actele shi i le-a dat pe alea de la aia care trebuia sa o iau eu...s-au inversat actele.. :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...

Salut

 

 

Am si eu o Aprilia RS 125 din 2008 care rupe in 1-a a 2-a si a 3-a... Dar a 4-a a 5-a si a 6-a e degeaba.. pur si simplu nu'mi urca in ture

 

 

Am becul EFI aprins tot timpul in bord.. De asemenea si becul rosu cu semnul mirarii sta tot timpul aprins...

 

 

 

Despre urcat in ture ce sa mai zic.. mai mult de 10.000 nu poate... in 1-a urca 11.000 - 11.500 dar in rest maxim 10.000 si relativ greu de la 8000 rpm...

 

 

Am Power Valve la 5.500-6000 rpm se simte acea explozie de putere dar tine cam putin...

 

Tot odata porneste relativ greu... socul tras obligatoriu si tin apasat butonu cam 2-3 sec ;)

 

 

E normal ? :lol: Multumesc :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am luat eu de la Yamaha NGK BR10(iridium)-50 de lei, mi-au dat comanda ca nu aveau pe stoc si se simte diferenta.

La ce se simte diferența? La buzunar?

Eu am schimbat iridium cu normala Âşi invers Âşi n-am simțit nici o diferență, unde mai pui că aia normală are vreo 25.000km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

 

Am si eu o Aprilia RS 125 din 2008 care rupe in 1-a a 2-a si a 3-a... Dar a 4-a a 5-a si a 6-a e degeaba.. pur si simplu nu'mi urca in ture

 

 

Am becul EFI aprins tot timpul in bord.. De asemenea si becul rosu cu semnul mirarii sta tot timpul aprins...

 

 

 

Despre urcat in ture ce sa mai zic.. mai mult de 10.000 nu poate... in 1-a urca 11.000 - 11.500 dar in rest maxim 10.000 si relativ greu de la 8000 rpm...

 

 

Am Power Valve la 5.500-6000 rpm se simte acea explozie de putere dar tine cam putin...

 

Tot odata porneste relativ greu... socul tras obligatoriu si tin apasat butonu cam 2-3 sec ;)

 

 

E normal ? :lol: Multumesc :wave:

Power valva intra p la 8000rpm. De la 6000 rpm intra doar in ture mari. Verifica dak iti functioneaza valva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aham... am sa verific.. e posibil sa nu functioneze.. ca de la 8000 incepe sa urce greutz spre 10.000 rpm..

 

 

Totusi am sa schimb si bujia si fisa ca am avut intr'o zi niste probleme cu fisa aia.. dadea scanteie cam aiurea... poate e de vina si aia...

 

Cat despre bujie.. am BR10EG.. :lol:

 

 

Multumesc mult ptr ajutor.. si Asfalt Uscat tuturor ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator ALINU
Salut

 

 

 

 

Tot odata porneste relativ greu... socul tras obligatoriu si tin apasat butonu cam 2-3 sec :wave:

 

 

E normal ? :lol: Multumesc :kiss:

Din cauza bujiei...ori o cureti ori o schimbi.

Mesaj completat

Cat despre bujie.. am BR10EG.. ;)

Cum ai tu BR10EG cand eu cu mana mea i-am pus BR10EIX ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aham... mna.. inseamna ca e BR10EIX...

 

 

Care e cea mai buna bujie ptr RS 125? nu e BR10EG?

 

 

 

 

Dar dupa parerea ta asa ca motor e bun? daca zici ca il cunosti.. :lol: Am sa ma duc intr'o zi singur sa vad ce poate in materie de speed max..

 

In 2 am mers cu 120... si cam greu vroia sa urce... adica sincer nu mai urca deloc ;))... 1-a a2-a si a3-a merge bine parerea mea.. dar a4-a a5-a si a6-a ma cam dezamageste...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...