Sergiu 30 Postat Octombrie 24, 2009 Share Postat Octombrie 24, 2009 am deschis topicul asta mai mult din curiozitate. trebuie sa recunosc ca eram fan MGP pana acum 2 ani. dar mai nou m-am dat pe WSBK. mi se pare mai fascinant dar si mai echilibrat. poate chiar de asta are mai mult farmec. plus de asta acolo sunt motoare de serie fie ele si tunate. pe cand in MGP sunt niste prototipuri care au in comun cu motocicletele de serie numai faptul ca la amandoua rotile sunt rotunde. intradevar MGP reprezinta top of the hill in ceea ce priveste tehnica si performanta pura. dar parca SBK reprezinta ceva mai down to earth. cu toate ca motoarele din SBK nu au aceeasi performanta ca cele din MGP sunt sigur ca sunt si ele niste bestii in adevaratul sens al cuvantului. incerc doar sa imi imaginez cum impinge 1198rf de 168 kg si 135 Nm. cred ca motorul lui noriuki haga este EGALUL sau chiar superiorul ORICARUI motor din MGP pana la 200 km\h. astept sa va ziceti si voi parerile. si daca se poate sa le si argumentati ca asta e rolul topicului. cum si de ce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Octombrie 24, 2009 Share Postat Octombrie 24, 2009 (editat) Eu zic sa repostezi aici. N-are rost sa incepem de la zero un nou topic, mai ales ca nu e nici unde trebuie. Noroc! /index.php?...p;hl=motogp+sbk Editat Octombrie 24, 2009 de paul_biker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Octombrie 24, 2009 Autor Share Postat Octombrie 24, 2009 (editat) damn!!! nu stiam de ce nu se inghesuie lumea pe topic. amu stiu. anyway nu e cel mai prost topic al meu deci e inca bine Editat Octombrie 24, 2009 de sergiukawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Octombrie 25, 2009 Share Postat Octombrie 25, 2009 te'ai trezit in sfarsit la realitate Sergiule welcome!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Octombrie 25, 2009 Share Postat Octombrie 25, 2009 (editat) moto gp clar, cei mai tari fabricanti, kawa din pacate nu poate face fata... Editat Octombrie 25, 2009 de tiptil1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ram Postat Octombrie 25, 2009 Share Postat Octombrie 25, 2009 GP9 TECHNICAL SPECIFICATIONS Engine liquid-cooled, 90 degree V4 four-stroke, desmodromic DOHC, four valves per cylinder. Capacity 799 cc Maximum power more than 200 HP Maximum speed In excess of 310 kph / 192 mph Transmission Six-speed cassette-type gearbox, with alternative gear ratios available. Dry multiplate slipper clutch. Chain final drive. Carburation Indirect Magneti Marelli electronic injection, four throttle bodies with injectors above butterfly valves. Throttles operated by EVO TCF (Throttle Control & Feedback) system. Ignition Magneti Marelli Fuel Shell Racing V-Power Lubricant Shell Advance Ultra 4 Exhaust Termignoni Final Drive Regina Chain Frame Carbon fiber chassis, pressed aluminium swing-arm Suspension Ăhlins upside-down 42mm front forks and Ăhlins rear shock absorber, adjustable for preload, compression and rebound damping. Tyres Bridgestone 16.5'' front and rear. Brakes Brembo, two 320mm carbon front discs with four-piston callipers. Single stainless steel rear disc with two-piston callipers. Dry weight 148 kg ENGINE "TESTASTRETTA EVOLUZIONE" Type 4-stroke L-twin 90° Capacity 1198 cm3 Bore x stroke 106 mm x 67.9 mm Timing systeme Desmodromic, 4 valves per cylinder Cooling system Liquid cooled Engine management Electronic Ignition-injection ECU Magneti Marelli Marvel4 Fuel injection Magneti Marelli electronic injection system, elliptical throttle bodies with air-restrictor below the butterfly 50mm equivalent diameter* Injectors Magneti Marelli IWP162+IWP189, twin injectors each cylinder Exhaust system Termignoni stainless steel 2-1-2 with two stainless steel/carbon mufflers Final drive Regina chain Potenza massima 200CV** at 11000rpm at the crankshaft Maximum speed < 310 km/h Lubrication Gear oil pump with oil cooler CHASSIS Frame Tubular steel Trellis frame Sospensioni 43 mm pressurized TTX20 upside-down Ăhlins fork, Single-side aluminium swingarm, with Ăhlins TTX36 shock absorber Wheels Marchesini magnesium forged wheels 3.50x16.5’’ front and 6.25x16.5’’ rear TRASMISSION Gearbox 6 speed, straight cut gears Clutch Dry multiplate slipper clutch with hydraulic control BRAKES Front Radial P4X34-38 caliper, two 320 Ă floating discs Rear Radial P2X34 caliper, one 218mm Ă disc Fluid Shell Advance TYRES Front Pirelli Slick 120/75-R420 (16,5”) Rear Pirelli slick 190/65-R420 (16,5”) OVERALL DIMENSION Lenght 2055 mm Width 680 mm Wheelbasee 1435 mm Fuel tank capacity 23,9 litri Dry weight 168 kg*** with water and oil * variable from 46mm to 52mm or removable depending on race result managed by FIM regulation ** with Air restrictor 50mm *** weight variable from 162kg to 171kg depending on race result managed by FIM regulation Mesaj completat cam asta-i diferenta Mesaj completat sau ar trebui vazuti timpii pe circuitele comune,inclusiv la 250 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Octombrie 27, 2009 Autor Share Postat Octombrie 27, 2009 (editat) stiam asta ma interesa parerea voastra legata de cele doua competitii si nu diferenta intre cbr-uri. Mesaj completat moto gp clar, cei mai tari fabricanti, kawa din pacate nu poate face fata... corect. dar in motociclism riderul face cel putin 50% din toata treaba. stiindu-se astea acum vin si te intreb. cand altii au rideri precum rossi stoner pedrosa capirossi si kawasaki au rider de genul de puniet care la 3 curse cade de 5 ori plus jaque olivier panarama care cade la fel...plus altii de genul hoffman alex plus multi altii care nu au CASTIGAT o cursa in viata lor indiferent la ce firma au fost angajati ce spune asta despre kawasaki? ca e firma care nu tine pasul cu tehnologia sau ca pur si simplu nu vor sa dea salarii de 10 milioane unor rideri adevarati? Editat Octombrie 27, 2009 de sergiukawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.